- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dobry wieczór,
chciałbym zamówić Internet Biurowy LTE 999GB ale nie jestem w stanie z powodu bliżej nieokreślonego błędu. Interesuje mnie sama usługa, bez urządzenia. Nie miałem nigdy podpisanej umowy z Orange – ani jako działalność, ani jako klient indywidualny. Działalność założona w maju tego roku. Nie mam negatywnej historii w BIK ani gdziekolwiek.
Próba zamówienia nr 1: przez orange.pl zakończyła się komunikatem: "Podane w zamówieniu dane są nieprawidłowe. Nie masz możliwości zakupu oferty abonamentowej. Skontaktuj się z infolinią 801 234 567"
Przy czym dane wszystkie sprawdzałem dwukrotnie.
Próba zamówienia nr 2: przez infolinię 801234567 (taki nr był w komunikacie przy zamówieniu nr 1) skończyła się niepowodzeniem, pani konsultantka dosyć szybko spasowała i odesłała na infolinię 510600600.
Próba zamówienia nr 3: przez infolinię 510600600 również zakończyła się niepowodzeniem: konsultant też dostał błąd, sprawdzaliśmy wspólnie dane, próbował coś działać, oddzwonił po kwadransie, ale błąd dalej występował. Miał poszukać rozwiązania i oddzwonić, ale od dwóch dni cisza.
Co mogę zrobić?
Korzystam już z internetu orange pre-paid ("orange free na kartę") i zarejestrowałem się w usłudze dzięki której dostaję faktury za doładowania. Być może gdzieś w systemie jest jakaś kolizja w danych i stąd błąd?
Pomocy!
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spróbowałem kolejny raz na 510600600 – udało się. Błąd też wystąpił, ale konsultant zgłosił go gdzieś dalej w wewnętrznym systemie. Po kilkunastu minutach zadzwonił ponownie, że problem został rozwiązany i zamówienie zostało utworzone. Nie wiem co było przyczyną błędu, prawdopodobnie jakiś droiazg z danymi. Najwyraźniej trafiłem na lepszego konsultanta (dzięki!) albo lepszy moment na wewnętrznym wsparciu (też dzięki!). Znów lubię Orange 🙂
Dziękuję wszystkim w tym wątku za sugestie i komentarze.
Wniosek ogólny dla potomnych: próbować do skutku na infolinii lub udać się do salonu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie masz możliwości zakupu oferty abonamentowej
Może spróbować u innego operatora? Skoro Orange na Tobie jako na kliencie nie zależy…
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie masz możliwości zakupu oferty abonamentowej
@slss przyczyną braku możliwości podpisania umowy może być zbyt krótki czas działania firmy. Jeżeli firma nie ma roku czasu, to czasami trudno podpisać umowę / kredyt. Podejżewam, że w czerwcu 2021 nie powinno już być problemu z podpisaniem umowy. Firma będzie miała już ponad rok czasu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie masz możliwości zakupu oferty abonamentowej
Jestem po kolejnej rozmowie z infolinią (tą od sklepu internetowego). Pan konsultant nie był mi w stanie pomóc, odesłał na 510 600 600.
Na stronie opisującej usługę Internet Biurowy LTE nie widzę żadnej informacji o tym, że działalność powinna być prowadzona przez rok zanim będzie możliwość podpisania umowy. W procesie zakupowym na orange.pl również nie było takiej informacji.
Chcę zamówić samą usługę, bez urządzenia, więc nie rozumiem po co takie ograniczenie.
Zresztą byłbym pewnie w stanie zapłacić za rok z góry za usługę, bo przecież to nie jest jakaś kosmiczna kwota.
Przyznam szczerze, że jestem bardzo mocno rozczarowany jakością obsługi sprzedaży. Nikt nic nie wie i nikt nie jest w stanie pomóc, mimo kilku prób kontaktu różnymi kanałami. Najgorsze jest to, że problem który blokuje możliwość podpisania umowy nie został nazwany – więc nie wiem czy to tylko jakiś błąd techniczny który można obejść, czy raczej problem regulaminowy, którego nie obejdę. Pojawiły się za to sugestie, że może mam jakieś wpisy w BIK albo stare nieuregulowane zobowiązania wobec orange, więc czuję się jakby mi ktoś przyprawiał gębę złodzieja lub oszusta.
Chyba rzeczywiście muszę pomyśleć o innym operatorze, bo czekanie do czerwca 2021 nie jest dla mnie rozwiązaniem 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie masz możliwości zakupu oferty abonamentowej
Kiedy miałem działalność gospodarczą (dawno temu) i chciałem coś kupić na raty, rzeczywiście okazało się, że firma musi działać rok, żeby dali jej coś na kredyt. Ale:
- po pierwsze wstałem o tym w jasny i jednoznaczny sposób poinformowany;
- po drugie założyciel tego wątku nie chce nic kupić na raty - chce zamówić USŁUGĘ (podkreśla nawet, że bez sprzętu). Chyba nikt mi nie wmówi, że firma musi działać rok, żeby móc dostać firmowy telefon czy Internet 🙂
Sorry, ale to chyba klasyczny przykład "niedasię-izmu", który polskie Orange odziedziczyło chyba jeszcze po nieboszczce TP S.A.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie masz możliwości zakupu oferty abonamentowej
Mam taki sam komunikat ale w ofercie indywidualnej. Od razu dodam, że żyję dłużej niż rok, a nawet dłużej niż 18 lat.
Oczywiście też nikt nic nie wie, a konsultanci rozdziawiają gęby ze zdziwienia. Po czym odsyłają gdzie indziej. Z infolinii sprzedażowej do bok, z bok do infolinii sprzedażowej, a następnie do salonu stacjonarnego "bo może tam coś będą wiedzieć" 😄
Osobiście to sądzę, że do weryfikacji płatniczej zatrudnili sztuczną inteligencję o imieniu Max. A jaki Max jest inteligentny to już chyba wszyscy wiedzą 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie masz możliwości zakupu oferty abonamentowej
@zielony71 być może masz rację, choć ja od konsultanta na infolinii usłyszałem, że moje zamówienie trafiło do "weryfikacji ręcznej", której efektem było odrzucenie. Czyli jakiś człowiek w Orange zdecydował, że odrzuca. Problem polega na tym, że nie napisał konkretnej przyczyny błędu.
Pytanie czy to forum czytają pracownicy Orange i jakoś reagują, czy to po prostu miejsce gdzie można sobie ponarzekać? Bo na razie nabiłem expa na forum i mam już level 7, ale problem dalej nie rozwiązany. Może jak dojdę do 10 levelu to ktoś się tym zajmie 😉
Tutaj inny wątek z podobnym problemem od @Thomstia:
https://nasz.orange.pl/t5/Abonament/Problem-z-nawi%C4%85zaniem-nowej-umowy/td-p/165586
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie masz możliwości zakupu oferty abonamentowej
Spróbowałem ponownie zamówić usługę przez orange.pl
Tym razem na 2 kroku spróbowałem zalogować się na moje konto (przypisane do "orange free na kartę") i po wybraniu, że chcę zostać nowym klientem biznesowym dostałem komunikat "Nie można zweryfikować rynku".
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie masz możliwości zakupu oferty abonamentowej
slss próbuj do skutku na infolinii aż trafisz na ogarniętego konsultanta co Ci da odpowiednią ofertę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie masz możliwości zakupu oferty abonamentowej
@slss podejżrwam, że Orange śledzi rejestr dłużników oraz historię kredytową. Jeżeli firma jest na rynku mniej niż rok i nie ma żadnej historii kredytowej, to jest niewiarygodna do podpisania umowy. Często warto coś wziąć na kredyt i od razu spłacić. Jest historia, firma wiarygodna.
- « Poprzedni
- Następny »