Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 7, Poszukiwacz
  • 5
  • 0
  • 0

Problem z nawiązaniem nowej umowy

Witam.

Dnia 14.11 chciałem zrealizować zamówienie na abonament dla firm + urządzenie.

Wszystko wypełniłem tak jak należy i nie było żadnych błędów. Zlecenie zostało przyjęte więc czekałem na dalsze informacje. Otrzymałem maila typu: 

Powód dla którego nie możemy zrealizować zamówienia dla tych produktów

Podane w zamówieniu dane są nieprawidłowe. Nie masz możliwości zakupu oferty abonamentowej. Skontaktuj się z infolinią 801 234 567

 

Było to dla mnie dosyć dziwne, bo wszystko na pewno zostało dobrze wpisane i nic nie zostało podkreślone na czerwono. Stwierdziłem, że spróbuję jeszcze raz zlecić takie zamówienie.

Wszystko wpisałem, właściwie większość skopiowałem ze strony CEIDG aby uniknąć błędu. Miasto i ulice wybrałem z podpowiedzi aby również wszystko było na pewno w porządku. 

Doszedłem do ostatniego szczebla zamówienia i ku mojemu zdziwieniu otrzymałem następujący komunikat:

Przechwytywanie1231231231.PNG

 

Nie byłem w stanie już nic więcej zrobić bo taki komunikat towarzyszy mi już od piątku i nie jestem w stanie niczego zrobić. Sprawdzałem dane milion razy, zmieniałem przeglądarki i nic. Nic nie jest podkreślone, wszystko jest na zielono. 

Zadzwoniłem w piątek na infolinię aby złożyć zamówienie telefonicznie. Po "krótkiej" rozmowie Pan stwierdził, że zamówienie zostało złożone i mam czekać i że może to potrwać do 12h. Tak więc czekałem i nie mam nadal żadnej informacji. Dzwoniłem na infolinię jakieś 3-4 razy i jedyne co jestem w stanie się dowiedzieć to to, że zamówienia nie ma jeszcze w systemie i chyba jest nadal realizowane.

Ręce opadają i już dawno bym zrezygnował z tej sieci, ale tutaj jest najkorzystniejsza oferta.

Niestety jeśli nie będę w stanie tego rozwiązać, to będę musiał iść gdzie indziej.

Pozdrawiam.

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 40, Guru *****
  • 24945
  • 13273
  • 1133

Problem z nawiązaniem nowej umowy

A czy kiedyś kiedyś posiadałeś usługi w Orange na ten sam numer NIP (to mogło być nawet 10 lat temu)?
.
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 7, Poszukiwacz
  • 5
  • 0
  • 0

Problem z nawiązaniem nowej umowy

[ Edytowane ]

Firmę założyłem 18 lipca tego roku, więc nie ma takiej możliwości.

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 40, Guru *****
  • 24945
  • 13273
  • 1133

Problem z nawiązaniem nowej umowy

[ Edytowane ]

Dodało się coś pusto. Mógłbyś jeszcze raz napisać lub edytować wpis?

 

Edit: jeśli to nowa firma, więc pewnie jesteś czysty w BIG czy BIK. Trzeba zgłaszać do skutku na BOK ale najlepiej jako formalna reklamacja.

.
Poziom 7, Poszukiwacz
  • 5
  • 0
  • 0

Problem z nawiązaniem nowej umowy

Nic jeszcze nie brałem na firmę, miała to być pierwsza usługa. We wszystkich sieciach nie mam żadnych zadłużeń. Mam prywatny numer mix w Play i to już od dobrych 10 lat (wszystkie umowy zostały spłacone i obecna jest płacona na bieżąco), w T-Mobile mam internet, również umowa płacona na bieżąco i w sumie już się kończy (zostało ok 3-4msc. W Orange nigdy nic nie miałem, poza numerem na kartę, 

Nie rozumiem dlaczego mam z tym taki problem. Najśmieszniejsze jest to, że nawet Ci wszyscy konsultanci nie są w stanie mi pomóc. 

0 Lubię to
Odpowiedz
Pracuję w Orange
  • 413
  • 566
  • 50

Problem z nawiązaniem nowej umowy

[ Edytowane ]

@Thomstiaa nowa umowa ma być z telefonem? Ile numerów próbowałeś zamówić?


Edit: Doczytałem, że z telefonem. Jeżeli można wiedzieć jaki telefon?

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 5
  • 0
  • 0

Problem z nawiązaniem nowej umowy

[ Edytowane ]

@RaDo_sny tak, z telefonem. Chciałem jeden numer.

 

Edit: Iphone 11 Pro

0 Lubię to
Odpowiedz
Pracuję w Orange
  • 413
  • 566
  • 50

Problem z nawiązaniem nowej umowy

@Thomstia  może być tak, że działalność jest za krótko i jesteś przed 30 rokiem życia (?) i z racji klasy telefonu wymagany jest depozyt...

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 7, Poszukiwacz
  • 5
  • 0
  • 0

Problem z nawiązaniem nowej umowy

@RaDo_sny no jest to dla mnie oczywiste, aczkolwiek dlaczego nie dostałem żadnego komunikatu na ten temat, tylko ten kit z niepoprawnymi danymi? Jednorazowo chciałem zapłacić prawie 700zł tak jak to było w umowie i nie widzę w tym żadnego problemu.

0 Lubię to
Odpowiedz
Pracuję w Orange
  • 413
  • 566
  • 50

Problem z nawiązaniem nowej umowy

@Thomstiabraku konkretnej informacji jest słaby. Natomiast czym innym jest pierwsza wpłata za Iphona a czym innym depozyt czy też kaucja. Jeżeli masz możliwość podejdź do jakiegoś salonu wtedy spróbują wprowadzić to co byś chciał i dostaniesz od razu info co może być powodem braku realizacji.

0 Lubię to
Odpowiedz