Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nie masz możliwości zakupu oferty abonamentowej

ROZWIĄZANE

Poziom 29, Specjalista
  • 1333
  • 1568
  • 115

Nie masz możliwości zakupu oferty abonamentowej


@slssnapisał(-a)

Spróbowałem ponownie zamówić usługę przez orange.pl

Tym razem na 2 kroku spróbowałem zalogować się na moje konto (przypisane do "orange free na kartę") i po wybraniu, że chcę zostać nowym klientem biznesowym dostałem komunikat "Nie można zweryfikować rynku".


Jeszcze tu może być błąd, zaloguj się na konto w Mój Orange przez komputer. Zakładka ustawienia i sprawdź dane z umowy - przycisk zmień:

1. Poprawność Imienia i Nazwiska - polskie litery, czy nie ma zamiany tj. w pole imę jest nazwisko.

2. Poprawność numeru dowodu - może być stary, niepoprawny, w ogóle go nie być.

3. Dopisz adres.

Jeśli był błąd popraw, jeśli nie możesz poprawić kontakt z BOK niech poprawią. Odczekaj do jutra spróbuj ponownie.

Sprawdź w CEiDG czy tam jest wszystko ok. System Orange  ztamtąd zaciąga dane.

Prawdopodobnie konsultanci dostają komunikat - rozbieżność danych i wtedy tylko proces awaryjny w salonie.


Poziom 36, Guru *
  • 5452
  • 8863
  • 173

Nie masz możliwości zakupu oferty abonamentowej

Ja obstawiam jakiś błąd w systemie, prędzej miesięczna firma dostanie umowę i sprzęt, niż klient indywidualny, firmowy salon Orange to naprawi 

 


Poziom 17, Komentator
  • 7
  • 13
  • 1

Nie masz możliwości zakupu oferty abonamentowej

Spróbowałem kolejny raz na 510600600 – udało się. Błąd też wystąpił, ale konsultant zgłosił go gdzieś dalej w wewnętrznym systemie. Po kilkunastu minutach zadzwonił ponownie, że problem został rozwiązany i zamówienie zostało utworzone. Nie wiem co było przyczyną błędu, prawdopodobnie jakiś droiazg z danymi. Najwyraźniej trafiłem na lepszego konsultanta (dzięki!) albo lepszy moment na wewnętrznym wsparciu (też dzięki!). Znów lubię Orange 🙂

 

Dziękuję wszystkim w tym wątku za sugestie i komentarze. 

 

Wniosek ogólny dla potomnych: próbować do skutku na infolinii lub udać się do salonu.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście


Poziom 21, Pasjonat
  • 260
  • 393
  • 5

Nie masz możliwości zakupu oferty abonamentowej


@slssnapisał(-a)

Spróbowałem kolejny raz na 510600600 – udało się. Błąd też wystąpił, ale konsultant zgłosił go gdzieś dalej w wewnętrznym systemie.


... a dzisiaj: nieplanowane prace serwisowe