- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie masz możliwości zakupu oferty abonamentowej
@slssnapisał(-a)Spróbowałem ponownie zamówić usługę przez orange.pl
Tym razem na 2 kroku spróbowałem zalogować się na moje konto (przypisane do "orange free na kartę") i po wybraniu, że chcę zostać nowym klientem biznesowym dostałem komunikat "Nie można zweryfikować rynku".
Jeszcze tu może być błąd, zaloguj się na konto w Mój Orange przez komputer. Zakładka ustawienia i sprawdź dane z umowy - przycisk zmień:
1. Poprawność Imienia i Nazwiska - polskie litery, czy nie ma zamiany tj. w pole imę jest nazwisko.
2. Poprawność numeru dowodu - może być stary, niepoprawny, w ogóle go nie być.
3. Dopisz adres.
Jeśli był błąd popraw, jeśli nie możesz poprawić kontakt z BOK niech poprawią. Odczekaj do jutra spróbuj ponownie.
Sprawdź w CEiDG czy tam jest wszystko ok. System Orange ztamtąd zaciąga dane.
Prawdopodobnie konsultanci dostają komunikat - rozbieżność danych i wtedy tylko proces awaryjny w salonie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie masz możliwości zakupu oferty abonamentowej
Ja obstawiam jakiś błąd w systemie, prędzej miesięczna firma dostanie umowę i sprzęt, niż klient indywidualny, firmowy salon Orange to naprawi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spróbowałem kolejny raz na 510600600 – udało się. Błąd też wystąpił, ale konsultant zgłosił go gdzieś dalej w wewnętrznym systemie. Po kilkunastu minutach zadzwonił ponownie, że problem został rozwiązany i zamówienie zostało utworzone. Nie wiem co było przyczyną błędu, prawdopodobnie jakiś droiazg z danymi. Najwyraźniej trafiłem na lepszego konsultanta (dzięki!) albo lepszy moment na wewnętrznym wsparciu (też dzięki!). Znów lubię Orange 🙂
Dziękuję wszystkim w tym wątku za sugestie i komentarze.
Wniosek ogólny dla potomnych: próbować do skutku na infolinii lub udać się do salonu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie masz możliwości zakupu oferty abonamentowej
@slssnapisał(-a)Spróbowałem kolejny raz na 510600600 – udało się. Błąd też wystąpił, ale konsultant zgłosił go gdzieś dalej w wewnętrznym systemie.
... a dzisiaj: nieplanowane prace serwisowe
- « Poprzedni
- Następny »