Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Highlighted
Poziom 20, Pasjonat
  • 131
  • 71
  • 6

Lokalny doradca biznesowy

Na infolinii biznesowej otrzymalem informacje ze moge zamowic kontakt lokalnego doradcy biznesowego wysylajac sms z kodem pocztowym na nr 6500. Niestety nie da sie wyslac smsa na ten numer.

Jak zatem znalezc kontakt do lokalnego przedstawiciela biznesowego Orange? Nie interesuja mnie osoby nie bedace pracownikami Orange.

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 39, Guru ****
  • 24074
  • 12252
  • 1118

Lokalny doradca biznesowy

Nie wiem czy inaczej lub salon niż przez doradcę znajdziesz takich.

Ew. z Orange Retail można zamówić tutaj http://orangeretail.pl/doradcybiznesowi
Masz światłowód z Orange, multiroom oraz tv z android tv lub xiaomi mi box S? 3xTAK -> zapisz się na testy -> tutaj -.
0 Lubię to
Odpowiedz
Zespół Nasz Orange
  • 2225
  • 3131
  • 116

Lokalny doradca biznesowy

@mmmmmm
jeśli udzielona wyżej odpowiedź okazała się pomocna, to... wiesz ;-)

Pokaż szczegóły
  • jeśli założyłeś temat i pojawiła się dobra odpowiedź lub rozwiązanie - oznacz najlepszą odpowiedź klikając w przycisk 4.png 
    Podziękujesz w ten sposób osobie, która pomogła i pomożesz osobom, które będą miały podobne pytanie.

| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie | Lubisz pomagać innym? Zostań Herosem Nasz Orange |

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 20, Pasjonat
  • 131
  • 71
  • 6

Lokalny doradca biznesowy

[ Edytowane ]

Niestety do dziś żaden doradca się nie odezwał. Orange sam sobie zakłada pętlę na szyję. Co więcej nie wiadomo czy formularz się wysłał bo po kliknięciu "wyślij" nie ma żadnego komunikatu.

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 29, Specjalista
  • 6658
  • 5999
  • 69

Lokalny doradca biznesowy


mmmmmm napisał(-a):

Niestety do dziś żaden doradca się nie odezwał. Orange sam sobie zakłada pętlę na szyję. Co więcej nie wiadomo czy formularz się wysłał bo po kliknięciu "wyślij" nie ma żadnego komunikatu.


@mmmmmm, tego też nie umiesz odszukać?

https://www.orange.pl/view/kontakt > Klient biznesowy *600 lub 510 600 600 ((zgodnie z cennikiem operatora) - doradcy dostępni są 24 godziny na dobę.

 

0 Lubię to
Odpowiedz
Zespół Nasz Orange
  • 2225
  • 3131
  • 116

Lokalny doradca biznesowy


mmmmmm napisał:

Niestety do dziś żaden doradca się nie odezwał. (...) Co więcej nie wiadomo czy formularz się wysłał bo po kliknięciu "wyślij" nie ma żadnego komunikatu.


Podrążę trochę ten temat. Formularz wypełniony jakieś 4 tygodnie temu - tak? Na @ nie przyszło może jakieś potwierdzenie lub coś w tym stylu? - pytam tylko tak dla pewności Emotikon: Szczęśliwy

| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie | Lubisz pomagać innym? Zostań Herosem Nasz Orange |

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 20, Pasjonat
  • 131
  • 71
  • 6

Lokalny doradca biznesowy

@burebusekmówimy o czymś zupełnie innym. Nie chodzi o konsultanta na infolinii tylko dedykowanego doradcę biznesowego który będzie mógł obsługiwać moją organizację.

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 20, Pasjonat
  • 131
  • 71
  • 6

Lokalny doradca biznesowy

@Wiktornie zarejestrowałem nic na mailu. A powinienem? z jakiego adresu coś powinno przyjść jesli tak?

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 22, Pasjonat
  • 416
  • 213
  • 17

Lokalny doradca biznesowy

do czego konkretnie szukasz handlowca? maly/sredni biznes, korpo?

ale Opiekun Klienta Biznesowego to sa ludzie na wlasnej dzialalnosci gosp.

leadowanie w tym przypadku praktycznie nie dziala bo nikt tego nie podejmuje. wiec mozna wysylac formularze ale jezeli nikt tego nie przypisze pod kontkretnego handlowca to sie nic nie zadzieje

 

 

0 Lubię to
Odpowiedz
Zespół Nasz Orange
  • 2225
  • 3131
  • 116

Lokalny doradca biznesowy


mmmmmm napisał:

@Wiktornie zarejestrowałem nic na mailu. A powinienem? z jakiego adresu coś powinno przyjść jesli tak?


Pytałem o szczegóły, bo chciałbym z tematem "uderzyć" wyżej Emotikon: Szczęśliwy... Jeżeli już udostępniamy jakiś formularz, funkcjonalność - to powinna ona działać.

Być może coś "nie zabanglało" na poziomie systemów. Chciałbym po prostu przed interwencją zebrać jak najwięcej info związanych z tą sytuacją Emotikon: Szczęśliwy. Dokładna data/godz. zapisania formularza na pewno byłaby pomocna.

| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie | Lubisz pomagać innym? Zostań Herosem Nasz Orange |

0 Lubię to
Odpowiedz