- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multiroom
Witam. Zamówiłem poprzez czat z doradcą dodatkowy dekoder . Doradca przyjął zamowienie a ja czekałem na kuriera. Po 5 dniach skontaktowałem się z doradcą aby sprawdzić stan zamówienia i otrzymałem informację iz jest w trakcie realizacji i w dalszym ciągu mam oczekiwać na kuriera.
Dziś po około 10 dniach znow chciałem sprawdzić stan zamówienia i okazało się że zostało anulowane gdyz moją linia nie obsłuży 3 dekodera. Nie otrzymałem żadnej informacji zwrotnej w tej sprawie zarówno mailowo jak i sms . Po drugim kontakcie z doradcą zakupiłem tv pod ten zestaw bo miało to być do pokoju dziecka. Zostałem w niefajny sposób oszukany a ponadto poniosłem koszta . Co mogę z tym zrobić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multiroom
Zawsze jest opcja złożenia reklamacji.
A tak z ciekawości jaka masz opcję Neostrady? Przy światłowodzie można dobrać 3, zaś przy neośce do 80 Mb/s tylko jeden.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multiroom
Nie mam światłowodu, od 2 lat nie mogę się doprosić chociaż w mojej miejscowości jest pociągnięty kabel.
Reklamacje złożyłem, tylko co to da . Przyjedzie doradca orange i wytłumaczy 6 letniemu dziecku dlaczego nie obejrzy bajek w swoim pokoju.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multiroom
To ciekawe, że mając taką neośkę nie dość, że zaproponowali Tobie dodatkowy Multiroom to wprowadzili takie zamówienie. Daj znać jaka będzie odpowiedź.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multiroom
@jonatande78napisał(-a)zakupiłem tv pod ten zestaw bo miało to być do pokoju dziecka. Zostałem w niefajny sposób oszukany a ponadto poniosłem koszta . Co mogę z tym zrobić?
daj dziecku, a sobie odpuść
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multiroom
@jonatande78 jeśli masz tv z androidem spróbuj zamówić tv internetową. Jeśli nie ma, to zamów mi stick. Zawsze zostaje TV naziemna lub tv z dekoderem od innego dostawcy ( ostatnio widziałem ofertę Play)
Nie wiem jakie konkretnie kanały mazz na myśli, ale opcji wiele...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multiroom
Nawet jeden TV z kabla telefonicznego to pomysł średni. Trzy TV z jednego kabla telefonicznego to pomysł karkołomny. Jeśli nie masz widoków na światłowód (albo choć kablówkę) a potrzebujesz tysięcy kanałów, to zainwestuj w TV SAT.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multiroom
@Anonimnapisał(-a)To ciekawe, że mając taką neośkę nie dość, że zaproponowali Tobie dodatkowy Multiroom to wprowadzili takie zamówienie. Daj znać jaka będzie odpowiedź.
Odp reklamacyjna.
Orange nie widzi problemu z zaistniałej sytuacji.
Najwidoczniej brak kompetencji pracowników obsługi klienta firmy orange to chleb powszedni . Szkoda ze to w dwie strony nie działa. Do końca umowy nie dostarcza światłowodu to rezygnuje z ich usług, a mam ich sporo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multiroom
@jonatande78napisał(-a)...
Do końca umowy nie dostarcza światłowodu to rezygnuje z ich usług, a mam ich sporo.
A daleko masz do końca? Może warto już teraz przetestować np. TV SAT? Skoro na tym Ci zależy... Bez światłowodu IP TV nie ma żadnego sensu, tylko frustracji się nabawisz.
BTW: nam nie musisz grozić że zrezygnujesz z usług Operatora, nam to absolutnie wszystko jedno.