- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kanał techniczny (nr 998)
@sstefan1 z wypowiedzi mojego guru wynika, że może to być jakiś zwis systemowy po aktualizacji softu. To jest opcja, która powinna być aktywna, bo nawet w instrukcji na stronie Orange jest wzmianka i tym teście na tych dekoderach. Poczekajmy...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kanał techniczny (nr 998)
Kiedy była ta aktualizacja ?
u mnie - ostatnia aktualizacja - Feb 1 2018 - 14:32:03
wersja firrmware - 07.11.54
pytam kiedy ? bo do niedawna ten kanał działał, pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kanał techniczny (nr 998)
@sstefan1 aż takich info to ja nie mam...jam tylko użytkownik z małymi znajomościami tematu i ludzi, ale tak mi to wygląda...dajmy czas Technice...i tak wiedzą już o problemie😁
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kanał techniczny (nr 998)
@sstefan1 @agat13 @Adam : to co piszecie w tym wątku jest trochę niepokojące. Piszecie mianowicie że Orange coś zmienił tak, że na Waszych dekoderach lokalna diagnostyka nie działa tak jak działała do tej pory. Podkreślam, nie chodzi o serwis operatora tylko o działanie dzierżawionego urządzenia. Zgoda, operator ma do swojego sprzętu nieograniczony dostęp i może z nim zrobić co chce, nawet go (nieumyślnie) zepsuć. Ale jakieś ślady takich działań zostawia się właśnie po to żeby je odróżnić od indywidualnych usterek. Stąd zwyczajowo wszystkie poprawki oprogramowania są rejestrowane, w urządzeniu da się zobaczyć jaka jest deklarowana wersja oprogramowania systemowego i kiedy była zainstalowana. Po tej linii szło moje pierwsze pytanie w tym wątku.
Tymczasem z tego co piszecie wyłania się obraz taki, jakby jakaś aktualizacja była (a w każdym razie coś się w zachowaniu dekoderów zmieniło) ale śladu po tej zmianie w postaci zmiany wersji i daty aktualizacji oprogramowania systemowego nie ma. Jak już pisałem, ja mam inny dekoder i inną usługę więc opisany tu problem nie dotyczy mnie bezpośrednio (mogę tylko napisać że na ICU100 nie występuje), ale jestem lekko zaniepokojony samą możliwością wprowadzania przez operatora takich nieudokumentowanych zmian.
Czy możecie potwierdzić że faktycznie nie ma śladu aktualizacji oprogramowania a mimo to zmieniono procedurę diagnostyczną?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kanał techniczny (nr 998)
Wczoraj napisałem co wyświetlane jest u mnie -
u mnie - ostatnia aktualizacja - Feb 1 2018 - 14:32:03
wersja firrmware - 07.11.54
pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kanał techniczny (nr 998)
dobrze, że to kanał techniczny, bo 998 to straż pożarna - powinni przyjechać z sikawką i ugasić Funboxa (najlepiej wodą) 😛
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kanał techniczny (nr 998)
@pablus bardziej ugasić dekoder 😂, funbox niczemu nie winien 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kanał techniczny (nr 998)
@slav72 niby nie, ale dekoder jest podłączony do funboxa więc bez siebie nie potrafią żyć 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kanał techniczny (nr 998)
Może źle się wyraziłem pisząc, że stało się to po aktualizacji wysłanej przez Orange. Nie sprawdzałem też z jakiego dnia jest ostatnia aktualizacja i nie mogę tego obecnie sprawdzić ponieważ w lokalizacji świadczenia tych usług bywam rzadko. W każdym razie tak czy inaczej problem istnieje, nawet jeśli nie było żadnej aktualizacji ostatnio ze strony Orange. Zasugerowałem też o aktualizacji ponieważ w rozmowie z doradcą na infolinii usłyszałem, że może coś po ostatniej aktualizacji dekodera nie zaciągnęło się wszystko prawidłowo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kanał techniczny (nr 998)
@Adam też słyszałem tą wersję z oprogramowaniem. Weźmy jednak pod uwagę, że to tylko urządzenia i pokazują to, co im dane. Jest jeszcze druga strona, serwery, które tym zarządzają. Tam też są prowadzone prace i zmiany...może i tam coś się zadziało? Tego nie wie nikt prócz inżynierów tym zarządzających...