- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć wszystkim,
W dekoderze jest menu programów, w którym są kategorie programów. Ulubione, sportowe, informacyjne itd.
Nie jestem wstanie aktywować żadnej z tych kategorii. Na siatce wyświetlają się zawsze wszystkie programy.
1. Czy u was to działa?
2. Korzystam z czytnika ekranu TalkBack, czy to może być jego wina?
3. Jeśli tak mogę kogoś prosić o testowe włączenie i sprawdzenie czy faktycznie tak jest?
4. Czy jestem wstanie jakoś z tego korzystać?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sprawdziłem u siebie i jest to spowodowane aktywną funkcją TalkBack, jak jest uruchomiona to nie działają przyciski prawo-lewo na pilocie, gdzie bez tej funkcji w menu można wybierać kanały po kategoriach
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dekoder 4K Stream i wybieranie programów po kategoriach.
@AdrianWykaWedług mnie powinny się otwierać kanały tematycznie, a później powinna być możliwość ich zmieniania. Tak jest według teorii. Ja bym szukał problemu u Ciebie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sprawdziłem u siebie i jest to spowodowane aktywną funkcją TalkBack, jak jest uruchomiona to nie działają przyciski prawo-lewo na pilocie, gdzie bez tej funkcji w menu można wybierać kanały po kategoriach
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dekoder 4K Stream i wybieranie programów po kategoriach.
@Uiteexi czyli ustawienia u Ciebie... Dobrze wiedzieć na przyszłość w czym może tkwić problem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dekoder 4K Stream i wybieranie programów po kategoriach.
@agat13 jak ustawienia u mnie? Ja u siebie włączyłem to o co poprosił @AdrianWyka i potwierdziłem że to jest problemem. Jak rozumiem nie masz tego dekodera ale swój wyrok dałeś "Ja bym szukał problemu u Ciebie" brawo ty
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dekoder 4K Stream i wybieranie programów po kategoriach.
@Uiteexi tak, masz rację, potwierdziłeś tylko powód, a ja złego nicka podałem.
Ot, pomyłka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dekoder 4K Stream i wybieranie programów po kategoriach.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dekoder 4K Stream i wybieranie programów po kategoriach.
Jak chcesz zgłosić to tutaj masz info albo telefonicznie albo jak zalogujesz się do Mój Orange tam jest zakładka Moje sprawy i w tej zakładce zgłaszasz.
https://www.orange.pl/omnibook/zglaszanie-problemow-technicznych-w-moj-orange#
Ale znając ich to przyjmą zgłoszenie chwile cię przetrzymają a potem zgłoszenie zamkną i machną ręką podając że problem z głowy.
Ewentualnie tu na forum w odpowiednim dziale przedstawić sytuacje i żeby osoby w orange odpowiadające za aktualizowanie dekoderów wprowadzili taką poprawkę do dekodera ale tu też bez odzewu będzie konkretnego.