Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Czemu nie działa mi drugi tydzień po podpisaniu umowy kanał 29 CANAL+4K ULTRA HD?


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 299
  • 569
  • 1

Czemu nie działa mi drugi tydzień po podpisaniu umowy kanał 29 CANAL+4K ULTRA HD?

Czemu nie działa mi drugi tydzień po podpisanie nowa umowa kanał 29 CANAL+4K ULTRA HD co jest w umowa.

Czemu nikt mi tego cały czas nie załącza? Usługa satelitarna Orange TV z pakietami nc+(Canal+)

Mój pakiet Optimum + z Canal+Prestige

z Canal+ 4K ULTRA HD.

Prośba o dodanie CANAL+4K ULTRA HD jak najszybciej bo jest na umowa i nie działa wcale trzeci tydzień, nie załączyli.....brak uprawnienia.
Moja karta numer: xxXXxxXXxxXX. /nr ukryty/

Mój dekoder 4K ULTRABOX+:JADA1C12333759595.

Nie działa drugi tydzień po podpisanie umowa, nie uruchomili wcale, kanał 29 i CANAL+4K ULTRA HD!

Czemu mi tego cały czas nie załączają?

 

Reklamacje pisze,zgłaszam, dzwonię nic to nie daje! Nie działa nadal! Spławiają. Nikt nie chce pomóc i zrobić.....

Proszę pilnie o pomoc, bo Święta, Wigilia i nie działa i nikt nie uruchamia.

Wysyłają do CANAL+, a Canal+ mówi, że nie ma umowy i tego nie obsługuje i z powrotem każe do Orange, Orange odsyła do Canal+ i tak w kółko. Zakupiłem, podpisałem umowa, rachunki lecą i nadal nie działa i nie ma komu tego zrobić i załączyć widać! Zaraz będzie trzeci tydzień tak w kółko ciągam i nie działa nadal! Tak uruchamiają usługi, że zakupiłem, a towaru nie ma i nie uruchamiane są wcale!

 

Cały czas na planszy KANAŁ NIEDOSTĘPNY, brak uprawnienia,  dwie infolinie do nc+(Canal+) i

informacja możesz szybko i łatwo kupić ten kanał lub przywrócić uprawnienia w serwisie strefa.canalplus.pl.

Przełącz dekoder na pozycję 11. Aktywacja może potrwać do 2 godziny.

A TRZECI TYDZIEŃ PRAWIE CZEKAM I NIE DZIAŁA!

 

Jak mam zalogować do tej strefa canal+ i odświeżyć nawet uprawnienia na karcie i nikt mi tego nie chce zrobić?

 I czemu po podpisanie umowa to nie zastało automatycznie załączone i muszę tyle czas czekać nadal, wymieniali mi z tego powodu w salon cały sprzęt raz i brak jakichkolwiek odpowiedzi i z ze strony Orange i Canal+? I nadal nie działa, czemu?

Awarie, reklamacje każą zgłaszać, a wcale nie zostało uruchomione po podpisanie umowa automatycznie i nie działa. Więc kto to uruchamia? I ,że trzy tygodnie to trzeba aż uruchamiać, tyle czasu, jeden kanał, brak słowa i nerwy już! I dalej nie działa...........i co to jest jest za obsługa, że ani w jednej firmie ani drugiej nie potrafią tego zrobić jak należy i jak powinno być, czyli załączyć to prawidłowo zgodnie z umową.

Aktualnie nie posiadasz uprawnień do oglądania tego kanału.

Podłącz dekoder do internetu, aby wyświetlić ofertę lub zadzwoń: 801 044 944 lub 22 310 47 47.

A tam do Orange odsyłają z powrotem, bo klientów Orange nie obsługują wcale i proszą tylko o numer abonenta Canal+, inaczej żadne informacje nie udzielą. A w Orange odsyłają tam do Canal+, bo oni to tylko sprzedają, a operatorem jest i obsługuje Canal+. I co to ma być?

Widać trzeciej firmy do prawidłowego uruchamiania usługi brakuje temu nadal nie działa............i końca tego nie widać! Dalej nie ma komu załączyć prawidłowo i uruchomić.

I teraz upominaj cały czas i łaska, że ci w ogóle załączą , chodź ma na umowa i nie wiadomo kto ma załączyć i do kogo z tym udać, w tym sęk i nikt nie chce.

 

_________________

*Post poddany edycji - moderator Wojciech.

43 ODPOW. 43

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12927
  • 53121
  • 616

Czemu nie działa mi drugi tydzień po podpisaniu umowa kanał 29 CANAL+4K ULTRA HD?

@Henryk12  usługa SAT mimo, że sprzedawana przez Orange, administrowana jest przez C+

Info o wykupionym pakiecie powinno wyjść od Orange, ale technicznie to C+ konfiguruje. Jest widać niepełny obieg informacji pomiędzy firmami i to powinieneś reklamować tam, gdzie zamawiałeś pakiet. 


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29460
  • 270

Czemu nie działa mi drugi tydzień po podpisaniu umowa kanał 29 CANAL+4K ULTRA HD?

@Henryk12  widzę że przestałeś dopisywać się z problemem do wszystkich możliwych wątków i w końcu założyłeś osobny temat. Szczerze życzę Ci powodzenia w bojach, może teraz ktoś kompetentny (mający możliwości) z Orange przeczyta ten temat i pochyli się nad Twoim problemem, gdyż my tu na forum niewiele możemy Ci pomóc jesteśmy tak samo tylko klientami operatora i nic więcej. Z mojej strony prośba do możliwych pracowników Orange czytających forum, pomóżcie koledze w problemie i nie bawcie się w "spychologię", dzięki takim osobom jak @Henryk12  firma ma przecież dochody, sporą bazę klientów, itd., itp.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 299
  • 569
  • 1

Czemu nie działa mi drugi tydzień po podpisaniu umowa kanał 29 CANAL+4K ULTRA HD?

Wszystko było podpisane i zamawiane w salonie Orange od razu, czyli nowa umowa Orane LOVE(przedłużenie starej) jedna z Orange, druga na pakiety NC+(Canal+), w skład tych umów wchodził pakiet telewizja satelitarna z Canal+ z dekoder 4K ULTRABOX+, karta od niego i razem jak pisałem pakiety do tej telewizji Optimum+ z Canal+ Prestige i z Canal+4K ULTRA HD( wszystko razem ze zobowiązaniem na dwa lata). To było dwa tygodnie temu gdzieś podpisane i do tej pory nie działa ten Canal+4K ULTRA HD, więc pytam czemu mi go nie włączają i czy mi go włączą w ogóle na Święta? Bo ile można czekać i powinno to być chyba automatycznie załączone wszystko razem od razu po podpisanie umowa! A to wszystko reszta działa, a ten jeden kanał nie działa, załączają go 3 tydzień i teraz czekaj upominaj o niego temu poruszam tu ten temat i czemu tak się dzieje? I ile czasu mam jeszcze czekać na te reklamacje, awarie i.t.p, żeby to było w ogóle uruchomione.

Każą awarie zgłaszać, reklamować to, raz już z tego powodu w salon sprzęt mi wymienili,powiedzieli,ze karta nie taka w dekoder, bo nie działało, wymienili na druga nowa i po wymianie dalej już na nowej z nowym dekoderem to samo nie działa jak nie działało. I jak tak i czemuś widocznie nie uruchamiają trzeci tydzień będzie czekam i Święta prawie i dalej czemuś prawidłowo nie uruchomione........i nie działa to co opisałem i mam na umowa! Potrafi to ktoś wyjaśnić i w końcu to załączyć i nie dyskutować bez sensu!

 

KANAŁ NIEDOSTĘPNY! Plansza, nadal, zadzwoń do nc+, dwie infolinie do nich,  dokup łatwo i szybko lub zaloguj w strefa abonenta canal+, odśwież uprawnienia, jak? Aktywacja do 2 godziny......

A trzeci tydzień będzie, więc co to jest robione z ludzi?

Kto tak robi celowo czy jak........


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29460
  • 270

Czemu nie działa mi drugi tydzień po podpisaniu umowa kanał 29 CANAL+4K ULTRA HD?

@Henryk12  ja Ciebie rozumiem, ale Ty zrozum też że to forum klientów i użytkowników usług takich jak Ty. Nie wiem czego nie rozumiesz, powiedź czemu my jesteśmy winni i jak niby mamy Ci pomóc skoro nie mamy takich możliwości. Zrozum nie jesteśmy pracownikami Orange.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 299
  • 569
  • 1

Czemu nie działa mi drugi tydzień po podpisaniu umowa kanał 29 CANAL+4K ULTRA HD?

Oni do Canal+ mnie odsyłają, a w Canal+ mówią, że klientów Orange nie obsługują i nie mają ich umowy......a Orange ma i nie załącza czemuś........mówią, że tylko sprzedają, a operatorem jest Canal+ i to oni powinni to włączyć i nic nie mogą zrobić. No tak najlepiej się pozbywać każdemu klienta, abonenta i tak wychodzi, nie działa nadal. I chyba będą musieli poczekać jak mi tak robią na mój następny zapłacony rachunek też miesiąc zanim zapłacę za grudzień, jak ja teraz czekam i zero odzewu i zapłacę dopiero jak załączą i będą robili ok. Wtedy oni do mnie będę wydzwaniali o zapłatę, a nie ja do nich upominał tyle czasu.................:(

Nie będą mieli opłacanych rachunków będą wiedzieli czemu ktoś nie opłaca i wtedy może zajmą się od razu tą kwestią, a nie będą odsyłać jedni do drugich i odwlekać, wtedy oni będą do komorników reklamacje składali, że nie opłacam. Ja więcej nie mam zamiaru tego zgłaszać.

A chcą mieć pieniądze na czas, opłacane na bieżąco faktury to powinni to od razu załączyć i nie chcą tak samo czekać potem na opłaty faktur jak ja teraz czekam tygodniami na jakieś reklamacje co zgodne z umowa nie załączyli od razu.

Bedą miesiąc potem czekali na moją opłatę faktury i tyle. I tyle czasu ile to załączają jak tak robią.

A nie załączą nie opłacę wcale i tyle............i nie będę opłacał.

Grosza nie zapłacę za takie uruchamianie usługi 3 tygodnie.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5476
  • 22050
  • 180

Czemu nie działa mi drugi tydzień po podpisaniu umowa kanał 29 CANAL+4K ULTRA HD?

@Henryk12 

Jeśli Twoje zgłoszenia do operatorów są równie czytelne jak Twoje posty na NO, to zupełnie się nie dziwię że nic nie możesz załatwić. Osobiście na Twoim miejscu skupiłbym się na czytelności przekazu. W tej chwili jest ona na poziomie uniemożliwiającym jakąkolwiek pomoc. I to pomimo ingerencji Zespołu NO.

 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2020
  • 5446
  • 183

Czemu nie działa mi drugi tydzień po podpisaniu umowa kanał 29 CANAL+4K ULTRA HD?

Ciężko się to czyta....
Oczywiście jesteś pewien w 100 % że masz ten kanał wykupiony ? C+ 4k w tej ofercie nie jest składową pakietu Prestige, Pakiet Canal+ Prestige jest wymagany aby można było dokupić Canal+4K w cenie 5 zł mc przy oddzielnej umownie na 12/24 mc lub 10 zł mc przy umowie na czas nieokreślony.

Odpowiedz proszę tylko tak:

Tak mam wykupiony i jest to zawarte w aneksie lub nie mam tego w aneksie.


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 16
  • 45
  • 0

Czemu nie działa mi drugi tydzień po podpisaniu umowa kanał 29 CANAL+4K ULTRA HD?

Kanał C+ 4K dla posiadaczy C+ prestige do końca lutego jest free. Powinie więc go mieć.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2020
  • 5446
  • 183

Czemu nie działa mi drugi tydzień po podpisaniu umowa kanał 29 CANAL+4K ULTRA HD?


@jankol57napisał(-a)

Kanał C+ 4K dla posiadaczy C+ prestige do końca lutego jest free. Powinie więc go mieć.


Tylko dla klientów iptv po ftth. Tylko.