Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Czemu nie działa mi drugi tydzień po podpisaniu umowy kanał 29 CANAL+4K ULTRA HD?


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2008
  • 5384
  • 181

Otwarte pasma dla klientów Orange TV

Upominaj się zatem tam gdzie może to przynieść efekt. Tutaj nikt Ci nie pomoże.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 299
  • 569
  • 1

Otwarte pasma dla klientów Orange TV

Pisałem teraz do Canal+ powiedzieli 2 godziny i załączą, 2 godziny minęły i dalej nie działa...........podałem im numer karty i dekodera i ta umowa z Orange z nimi.

Orange natomiast rozpatruje reklamacje drugi tydzień bez odzewu. W systemie nawet zły numer karty mojej posiadają wprowadzony i inny całkiem co posiadam w dekoderze. A na pytania czemu nie działa, nie odpowiadają, bo rozpatrują i analizują coś trzeci tydzień będzie. A Canal+ do nich z powrotem wysyła.

I włączyć nie ma komu trzeci tydzień, dopóki Orange nie przeanalizuje do końca i nie rozpatrzy tego czego nie załączyli z nową umową podpisaną w salonie. I trzeba czekać i mówią czekać lub odsyłają jedni do drugich i zwalają winę jedni na drugich, że to tamci nie podłączają i się od tego odłączają, że jednych, ani drugich nie jest obowiązkiem to podłączyć, bo to nie ich te usługi satelitarne. Jedni mówią, czyli Orange sprzedają tylko usługi Canal+,pośredniczą,ale nie obsługują i to jest własność Canal+, obsługuje Canal+ i  Canal+ nie załącza, operatorem jest Canal+, nie my,

drudzy czyli Canal+ też mówią, że nic do tego nie mają i tego nie obsługują, nie mają umowy i to nie ich tylko Orange, operatorem jest Orange, Orange nie załącza, i się od tego odcinają i proszę to tam zgłaszać do Orange.

Przez to nie ma komu to zrobić i nie działa nadal.

Trzeba będzie to chyba iść to zwrócić w przyszłym tygodniu, po Święta, skąd to wzięło jak dalej nie będzie uruchomione.

I traci w ten sposób abonent, bo nie uruchamiają ani jedni,ani drudzy, a płacić za to musi!

I nie podłączone, bo nie działa nadal ten CANAL+4K ULTRA HD, co zostało podpisane zgodnie z umową i miało działać.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5418
  • 17801
  • 186

Otwarte pasma dla klientów Orange TV

@Henryk12 to że masz takie problemy w zakresie realizowania usług, na które masz umowę, to przykre, ale muszę zgodzić się ze @slav72  iż pisanie o tym w różnych tematach na forum nic nie pomoże w rozwiązaniu problemu. Weź proszę pod uwagę, że forum NO jest forum samopomocowym, czyli ma służyć znajdowaniu rozwiązań w sprawach, w których jakiemuś klientowi Orange mogą pomóc inni klienci Orange. Skoro sam piszesz, że zgłaszasz nieprawidłowości do dostawcy, czy to Orange czy to Canal+, to uwierz nam, mi nie jesteśmy w stanie nic Ci pomóc, więcej doradzić. 


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29458
  • 270

Otwarte pasma dla klientów Orange TV

@Misiek62  ja to co napisałeś tłumaczę koledze @Henryk12  od początku (około miesiąca temu) jak zaczął pisać na forum o swoim problemie, ale...


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 299
  • 569
  • 1

Otwarte pasma dla klientów Orange TV

Wiem rozumiem, ale nadal mi nie działa ten CANAL+4K ULTRA HD, więcej nie będę o tym pisał, bo to nie ma sensu........uruchomią to uruchomią, a nie to nie, niech se sami oglądają tak robią. Na nim i tak chyba tylko same powtórki nadają i lecą z Canal+ Premium HD, a to Canal+Film, a to Canal+ Sport, pasmo powtórkowe w wyższej rozdzielczości samo z innych, nastawię to drugie dajmy w wyżej rozdzielczości i będzie to samo bez łaski.

Od miesiąca pisze, bo od miesiąca prawie nie działa i tak abonentom uruchamiają i załączają, że nawet na Święta nie uruchomili i chcą mieć abonentów i żeby im płacili za to, czyli Canal+ i przez to Orange też.

Potem dziwią się, że klientów i abonentów mają mało i ludzie rezygnują z usług i ubywa.

Bo uruchomią teraz DVB-T2, HEVC i to samo w pełni wystarczy, jak tak jeden kanał tyle czasu załączają abonentom. A to zwrócę niech se ci co to sprzedają i nie działa z Canal+i z Orange oglądają razem z prezesami i zarządami sami, jak tak jest robione i z tym Canal+4K ULTRA HD.

O wszystko łaska w tym Orange u mnie i problemy cały czas, nawet neostrada marnej 10 MB/s, nie raczą zwiększyć dajmy u mnie, gdzie inne sieci kablowe TV mają już dawno światłowód, a tylko Orange jako jedyne nie ma i marna neostrada cały czas do 10 MB/s. I czekaj miesiącami na reklamacje odpowiedzi i skutku pozytywnego jak nie było widać, tak nie widać..

Bo, żeby było ok działało, uruchomione zgodnie z umowa nikt tu by tych wywodów głupich nie pisał.

A tak jest robione potem ktoś dziwi, że ktoś pisze jak nie działa komuś i żeby pomóc zrobić też nie ma komu, bo dalej nie działa.


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 1267
  • 3021
  • 31

Otwarte pasma dla klientów Orange TV

@Misiek62  @slav72  ale to nie Wy decydujecie kto  gdzie ma pisać o swoim problemie z Orange. @Henryk12   przykład pokazuje jaka jest obsługa po podpisaniu umowy. 


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 299
  • 569
  • 1

Otwarte pasma dla klientów Orange TV

Nie wiadomo , czy to Orange nie podłącza, może Orange nic nie może zrobić, bo to może całemu zamieszaniu z tym jest winny Canal+ i to oni nie podłączają, blokują dają tylko to swoim abonentom, a innych w tyłku mają i nie uruchamiają i co im zrobisz i co z tego, że ich sprzęt ,są operatorem satelitarnym, na niby obsługują, a wcale faktycznie nie robią tego, nie uruchamiają i się śmieją z tego!

Pisałem dziś do nich miało być za 2 godziny uruchomione, wszystkie dane podałem i dalej nie działa, z tego wynika Canal+ tak oferuje i sprzedaje przez innych, że nie działa do tej pory i trzeci tydzień będzie.

A Orange odsyła z reklamacjami, bo co ma poradzić i to Canal+ widać blokuje klientom Orange i nie uruchamia swoje przecież kanały! A tym jest przecież ten niedziałający kanał 29 i CANAL+4K ULTRA HD.

Widocznie na tym polega ich biznes i celowo to robią ten Canal+, żeby klienci Orange do nich przechodzili na abonament, bo tylko u nich to będzie działało, klienci Orange zaś rezygnowali z Orange i celowo nie podłączają lub tak robią, uruchamiają miesiącami klientom Orange w tym celu!

Widzicie co jest robione.

Bo jakby działało to by działało od razu jak reszta, a to jak nie działało tak dalej nie działa klientom Orange. I nikt by o tym nie pisał, żeby ok podłączali i uruchamiali.

Wyraźnie na infolinia Canal+ mówią, że klientów Orange nie obsługują, temu też nie podłączają tego wcale i nie działa nadal, chodź ludzie mają to na umowy lub dokupili.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5418
  • 17801
  • 186

Otwarte pasma dla klientów Orange TV

@PARANOJA nie my decydujemy, ale są jakieś zasady forum. Poza tym, wydaje się że najefektywniejsze jest przekazywanie, tego co chce się opisać, w jednym temacie... a także, iż problemy, które opisuje nie mieszczą się w temacie "otwarte pasma...". Chyba zgodzisz się, że jako użytkownicy mamy prawo do prezentowania swojej opinii w tej kwestii. 


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 299
  • 569
  • 1

Otwarte pasma dla klientów Orange TV

Do kablówka Orange dali gratis do końca lutego ten Canal+4K ULTRA HD, a w usługa satelitarna Orange z Canal+ wcale nie działa, chodź ktoś ma dokupiony. Ja tego nie rozumiem. To chyba tylko w tym Canal+ potrafią tak robić ludziom. I zaloguj do strefa canal+ odśwież uprawnienia lub zadzwoń kup plansza i dwa numery telefonów do Canal+........


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 16
  • 45
  • 0

Otwarte pasma dla klientów Orange TV

Misiek62 - jak najbardziej mieszczą się w tym temacie ,albowiem jest to kanał dla posiadaczy C+ Prestige

dostępny w promocji do końca lutego. Nie ma więc znaczenia czy ma na niego umowę czy nie.