- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wysyłanie sprzętu bez sprawdzenia - nie działa przedni aparat w sony m4 aqua
Witam,
Otrzymałam nowy telefon sony m4 aqua - niesetety od początku nie działa mi przedni aparat - dlaczego wysyłacie zepsuty sprzęt klientom? Jakie to są standardy obsługi?
Kto opłaci koszty związane z wysyłką aparatu do serwisu ? Jak długo będę musiała czekać na aparat? Rozumiem, że dostane nowy model?
Oczekuję na wyczerpującą odpowiedź,
Pozdrawiam,
Krystyna
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wysyłanie sprzętu bez sprawdzenia - nie działa przedni aparat w sony m4 aqua
1) jeśli stwierdziłaś szkodę przy odbiorze lub w ciągu 7 dni możesz złożyć reklamację w firmie kurierskiej
2) z gwarancji możesz wysłać do serwisu, serwis sony obsługuję m.in w-support, więcej info https://www.w-support.pl/klienci-indywidualni/wysylka-urzadzenia-do-serwisu.html - na stronie możesz zamówić bezpłatnie kuriera
3) jeśli chcesz skorzystać z odpowiedzialności sprzedawcy za towar niezgodny z umową, musisz go dostarczyć sprzedawcy, to zależy od tego kto był bezpośrednim sprzedawcą, a zamawiałaś to przez telefon/internet?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wysyłanie sprzętu bez sprawdzenia - nie działa przedni aparat w sony m4 aqua
Ad 1. - brak możliwości robienia zdjęć przednim aparatem nie wynika z winy firmy kurierskiej,
ad. 3 - przedłużałam umowę przez internet. Jeżeli odeśle telefon to rozumiem, że jeszcze raz będę musiała przedłużać umowę? - trochę bez sensu
Nadal nie uzyskałam odpowiedzi na pytanie dlaczego wysyłacie wadliwy, nowy sprzęt do klienta?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wysyłanie sprzętu bez sprawdzenia - nie działa przedni aparat w sony m4 aqua
stefaniakk napisał(-a):
Nadal nie uzyskałam odpowiedzi na pytanie dlaczego wysyłacie wadliwy, nowy sprzęt do klienta?
@stefaniakk, niestety tutaj nie uzyskasz odpowiedzi na swoje pytanie...powód? Bardzo prosty, jest to forum tematyczne dotyczace sieci Orange a nie Biuro Obsługi Klienta. Tutaj możemy pomóc i doradzić w Twoich problemach, lecz nie załatwimy spraw reklamacyjnych. Osobiście mogę Ci podpowiedzieć, że powodem awarii Twojego telefonu mogły być nieodpowiednie warunki transportu, lecz na jakim etapie ciężko powiedzieć, nie koniecznie jest to wina sprzedającego. Z tego co wiem, telefon przed wysyłką jest skrzętnie sprawdzany pod kątem samego działania, a nie funcjonowania każdej aplikacji i jej rozszerzeń. Niestety pozostaje raklamacja zgodnie z sugestiami opisanymi tutaj 22-01-2017 14:50
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wysyłanie sprzętu bez sprawdzenia - nie działa przedni aparat w sony m4 aqua
Co do sposobu reklamacji przy zamówieniu przez internet, masz info w stopce w sekcji warunki zakupów.
Nie jestem pewien czy nie sprawny telefon uda się zwrócić korzystając z prawa do odstąpienia, po więcej szczegółów skontaktuj się z bok np. przez mój Orange lub infolinię.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wysyłanie sprzętu bez sprawdzenia - nie działa przedni aparat w sony m4 aqua
ok,
mysle ze lepszym rozwiązaniem będzie upublicznienie sprawy na fb, z tego co czytam na forach to problem nie jest nowy, a zrzucanie winy na firme kurierska w przypadku,gdy telefon zapakowany jest w opakowanie orange jest dla mnie smieszne,
no nic podejmę inne działania
pzdr,
K
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wysyłanie sprzętu bez sprawdzenia - nie działa przedni aparat w sony m4 aqua
@stefaniakk, nikt nie sugeruje winy kuriera...cyt "Osobiście mogę Ci podpowiedzieć, że powodem awarii Twojego telefonu mogły być nieodpowiednie warunki transportu, lecz na jakim etapie ciężko powiedzieć, nie koniecznie jest to wina sprzedającego." Transport tutaj ma forme bardzo szerokiego pojęcia. Kontenery od producenta, transport do dystrybutora itd.
Poza tym opakowanie z logo operatora jest opakowaniem dostarczonym przez dystrybutora telefonu, a nie przez samo Orange. Nikt w centrali nie przepakowuje urządzeń do firmowych kartonów. Pozostaje mi tylko życzyć pozytywnego załatwienia reklamacji.
Pozdrawiam
Maciej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wysyłanie sprzętu bez sprawdzenia - nie działa przedni aparat w sony m4 aqua
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wysyłanie sprzętu bez sprawdzenia - nie działa przedni aparat w sony m4 aqua
stefaniakk napisał(-a):Ad 1. - brak możliwości robienia zdjęć przednim aparatem nie wynika z winy firmy kurierskiej,
ad. 3 - przedłużałam umowę przez internet. Jeżeli odeśle telefon to rozumiem, że jeszcze raz będę musiała przedłużać umowę? - trochę bez sensu
Nadal nie uzyskałam odpowiedzi na pytanie dlaczego wysyłacie wadliwy, nowy sprzęt do klienta?
@stefaniakk reklamacja w trybie rękojmi nie oznacza odstąpienia od umowy, tylko roszczenie do sprzedającego, żądanie usunięcia niezgodności towaru z umową dlatego, że sprzedana rzecz, w tym przypadku telefon, jest niesprawny. Jeśli zdecydowałabyś się na to rozwiązanie, proponuję napisać pismo z wyraźnym zaznaczeniem że reklamujesz w trybie rękojmi i wskazaniem swojego oczekiwania co do sposobu zaspokojenia Twojego roszczenia.
"W sytuacji wystąpienia wady konsument może złożyć do sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań:
- wymiany towaru na nowy;
- naprawy towaru;
- obniżenia ceny;
- odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna." - to zestrony UOKiK.
W praktyce oznacza to, że jeżeli wada jest nieistotna, sprzedawca zleci serwisowi naprawę... gdy naprawa będzie nieekonomiczna bądź niemożliwa, może zaproponować wymianę...
Przy okazji, dostarczenie telefonu do sprzedającego możesz zrealizować na jego koszt, oczywiście w racjonalnych granicach - najlepiej po porozumieniu się w tej sprawie ze sprzedającym - jaki sposób zaproponuje. Najprościej wspomnieć w piśmie zawierającym reklamację, że oczekujesz informacji w jaki sposób możesz zrealizować dostarczenie reklamowanego przedmiotu na koszt sprzedającego.
Niestety to może wydłużyć proces ...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wysyłanie sprzętu bez sprawdzenia - nie działa przedni aparat w sony m4 aqua
też zaczęło to budzić moje podjerzenia
dodatkowo telefon nie miał żadnej foli ochronnej,
czy to oznacza, że Orange oferuje telefony z odzysku??
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »