- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VoWifi VoLte Xperia XZ
Witam.
W dniu dzisiejszym zainstalowałem na swoim urządzeniu najnowsze brandowane oprogramowanie od Orange. Według informacji, które znalazłem w internecie VoWifi oraz volte powinno działać na tym telefonie. Niestety VoWifi nie działa pomimo iż jestem połączony z siecią wifi a zasięgu nie mam. Dostaje komunikat podczas próby połączenia a braku zasięgu oraz aby się połączyć z siecią bezprzewodową (z którą jestem połączony).
Jakieś sugestie?
Info które znalazłem w internecie:
https://biuroprasowe.orange.pl/blog/nowe-smartfony-z-volte-i-wifi-calling-w-orange/
Zaznaczę też, że telefon ten zakupiłem w Orange.
Wersja oprogramowania: 41.3.A.2.192
Dodatkowe pytanie, czy te usługi trzeba jeszcze jakiś aktywować od strony Orange? Chodzi mi o VoWifi oraz VoLte.
Aktualizacja: sprawdzałem teraz czy działa VoLte.. niestety przełącza się w tryb 3g po rozpoczęciu połączenia..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VoWifi VoLte Xperia XZ
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VoWifi VoLte Xperia XZ
Nie mam żadnego problemu z wifi. Sprawdzałem z innymi sieciami. Niestety ten sam komunikat
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VoWifi VoLte Xperia XZ
@arekszczudlo24, a sprawdź w ustawieniach telefonu uprawnienia, które są niezbędnym warunkiem do działania usług. Po hard resecie przeglądam wszystko pod tym kątem, a nawet po reinstalacji, czy zwykłym resecie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VoWifi VoLte Xperia XZ
@Anonim jakie uprawnienia masz na myśli? Telefon jest moim zdaniem pewnie skonfigurowany
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VoWifi VoLte Xperia XZ
@arekszczudlo24napisał(-a)@Anonim jakie uprawnienia masz na myśli? Telefon jest moim zdaniem pewnie skonfigurowany
Z brandowanym softem Orange sprawdzisz w menu aplikacji MO-Uprawnienia. Na zielono-poprawne działanie. Na czerwono-trzeba nadać wszystkie uprawnienia z pozycji ustawień telefonu-aplikacje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VoWifi VoLte Xperia XZ
Chodzi Ci o uprawnienia aplikacji Mój Orange? Wszystkie są aktywne..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VoWifi VoLte Xperia XZ
@arekszczudlo24napisał(-a)Witam.
W dniu dzisiejszym zainstalowałem na swoim urządzeniu najnowsze brandowane oprogramowanie od Orange.
Po aktualizacji oprogramowania, kopia danych i kontaktów, potem reset do fabrycznych ustawień, potem dopiero można dyskutować co działa a co nie działa.
Warto też upewnić się czy wszystkie usługi z tematu działają na koncie Mój Orange, telefonicznie czy poprzez czat.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VoWifi VoLte Xperia XZ
@Anonim oprogramowanie wgrane przez flashtool z opcją wipe All data itp. Więc co ja mam przywracać do Fabrycy ustawień? 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VoWifi VoLte Xperia XZ
@arekszczudlo24 tego nie napisałeś 😉
Co do usług to trzeba posprawdzać dokładnie, to co operator gwarantuje musi działać, po wi-fi jak net w telefonie jest to rozmowy też muszą być.
- « Poprzedni
- Następny »