Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

VoWifi VoLte Xperia XZ


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 21
  • 11
  • 0

VoWifi VoLte Xperia XZ

Witam. 

W dniu dzisiejszym zainstalowałem na swoim urządzeniu najnowsze brandowane oprogramowanie od Orange. Według informacji, które znalazłem w internecie VoWifi oraz volte powinno działać na tym telefonie. Niestety VoWifi nie działa pomimo iż jestem połączony z siecią wifi a zasięgu nie mam. Dostaje komunikat podczas próby połączenia a braku zasięgu oraz aby się połączyć z siecią bezprzewodową (z którą jestem połączony).

Jakieś sugestie? 

Info które znalazłem w internecie: 

https://biuroprasowe.orange.pl/blog/nowe-smartfony-z-volte-i-wifi-calling-w-orange/

 

Zaznaczę też, że telefon ten zakupiłem w Orange. 

Wersja oprogramowania: 41.3.A.2.192

 

Dodatkowe pytanie, czy te usługi trzeba jeszcze jakiś aktywować od strony Orange? Chodzi mi o VoWifi oraz VoLte.

 

Aktualizacja: sprawdzałem teraz czy działa VoLte.. niestety przełącza się w tryb 3g po rozpoczęciu połączenia..

32 ODPOW. 32

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38813
  • 1388

VoWifi VoLte Xperia XZ

Komunikat sugeruje problem z wifi. Masz możliwość sprawdzenia na innej sieci wifi?

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 21
  • 11
  • 0

VoWifi VoLte Xperia XZ

Nie mam żadnego problemu z wifi. Sprawdzałem z innymi sieciami. Niestety ten sam komunikat

Anonim

Nie dotyczy

VoWifi VoLte Xperia XZ

@arekszczudlo24, a sprawdź w ustawieniach telefonu uprawnienia, które są niezbędnym warunkiem do działania usług. Po hard resecie przeglądam wszystko pod tym kątem, a nawet po reinstalacji, czy zwykłym resecie.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 21
  • 11
  • 0

VoWifi VoLte Xperia XZ

@Anonim jakie uprawnienia masz na myśli? Telefon jest moim zdaniem pewnie skonfigurowany

Anonim

Nie dotyczy

VoWifi VoLte Xperia XZ


@arekszczudlo24napisał(-a)

@Anonim jakie uprawnienia masz na myśli? Telefon jest moim zdaniem pewnie skonfigurowany


Z brandowanym softem Orange sprawdzisz w menu aplikacji MO-Uprawnienia. Na zielono-poprawne działanie. Na czerwono-trzeba nadać wszystkie uprawnienia z pozycji ustawień telefonu-aplikacje.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 21
  • 11
  • 0

VoWifi VoLte Xperia XZ

Chodzi Ci o uprawnienia aplikacji Mój Orange? Wszystkie są aktywne..


Screenshot_20190223-120925.png


sketch-1550920497424.png

Anonim

Nie dotyczy

VoWifi VoLte Xperia XZ


@arekszczudlo24napisał(-a)

Witam. 

W dniu dzisiejszym zainstalowałem na swoim urządzeniu najnowsze brandowane oprogramowanie od Orange. 


Po aktualizacji oprogramowania, kopia danych i kontaktów, potem reset do fabrycznych ustawień, potem dopiero można dyskutować co działa a co nie działa.

Warto też upewnić się czy wszystkie usługi z tematu działają na koncie Mój Orange, telefonicznie czy poprzez czat.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 21
  • 11
  • 0

VoWifi VoLte Xperia XZ

@Anonim oprogramowanie wgrane przez flashtool z opcją wipe All data itp. Więc co ja mam przywracać do Fabrycy ustawień? 😉

Anonim

Nie dotyczy

VoWifi VoLte Xperia XZ

@arekszczudlo24 tego nie napisałeś 😉

Co do usług to trzeba posprawdzać dokładnie, to co operator gwarantuje musi działać, po wi-fi jak net w telefonie jest to rozmowy też muszą być.