- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem za granicą
Nowa, wymienilem starego SIMa na nowego w zeszle wakacje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem za granicą
W ostateczności mogę zasugerować zgłoszenie do BOK np. przez Mój Orange. Ale dokładnie opisz sprawę, że nie możesz wybrać ręcznie innego operatora roamingowe, który obsługuje proste wybieranie. I jesteś przy jednym co obsługuje tylko kod *123. Podaj też dokładne daty i godziny sytuacji (albo przetestuj jeszcze raz) tak, aby było logi w sieci z nieudanych prób.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem za granicą
Hmmm, właśnie jestem już po konsultacji z BOK-iem. Według nich wszystko jest w porządku, Orange twierdzi, że nie może nic więcej zrobić, u nich usługa działa prawidłowo, ja mam roaming włączony i zamknęli sprawę.
Edit: Widzą, kiedy i gdzie telefon się loguje do vodafone, wisieliśmy na telefonie, pisaliśmy maile. Wszystko jest udokumentowane.
Pisałem o tym chyba na drugiej stronie tego wątku. Innymi słowy Orange negatywnie rozpatrzył reklamację i zamknął sprawę. Dlatego postanowiłem poszukac rozwiązania na swoją rękę. Bo wiem, że na pomoc "fachowców" z Orange nie mam co liczyć. Pozostają pasjonaci i znawcy tematu, jak np. Ty. I na pomoc i wskazówki od takich ludzi liczę 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem za granicą
Za czasów Idei oznaczenie preferowanych operatorów były na simce, ale masz nową - więc problemu nie będzie.
Drugi problem w Irlandii to roaming na wybrane częstotliwości np. z Meteorem na GSM 1800. Oficjalna rozpiska jest tu http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2003454/4103075077.xls
Ale z tego co pisałeś Twoje telefony wykrywają sieci roamingowe, tylko dostać się nie możesz.
Jeszcze co mogę zaproponować to wybrać zakres sieć tylko 2G/GSM i potem spróbować ręcznie wybrać operatora.
Być może któryś z operatorów z Irlandii zmienił warunki współpracy z Orange Polska. Rozpiska jest na 1.12.2016, a zwykle z nowym rokiem lista się odświeża.
A mam pytanie, czy w reklamacji poruszyłeś kwestię niedziałania prostego wybierania czy problemu logowania się do sieci roamingowych? Bo właściwie to chyba z tym drugim jest problem. Może warto poprosić jeszcze raz o przekazanie zgłoszenia do działu technicznego z oznaczeniem, że nie możesz zalogować się do podanych sieci?
Ew. może ktoś z Orange wyciągnie najnowszą rozpiskę operatorów roamingowych w Irlandii.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem za granicą
1. Próbowałem poprzez tylko 2G, tylko 2G/3G i tylko 2G/3G/4G i ręczny wybór każdej sieci. Niestety tylko loguje się do vodafone.
2. Jest wielce prawdopodobne, że nastąpiła jakaś zmiana warunków pomiędzy Orange a irlandzkimi operatorami, bo na bank w listopadzie działało. W styczniu już nie.
3. Nasza dyskusja (żony i moja) z Orange polegała głównie na braku możliwości wykonania połączenia. Orange nawet nie zasugerował sprawdzenia, czy można zadzwonić przez *123. Głównie poruszaliśmy problem logowania się tylko do vodafone i osoba, z którą akurat wtedy żona rozmawiała, widziała, gdzie sie telfon loguje. Podczas rozmów z konsultantami Orange nie wiedziałem, że jest możliwość dzwonienia przez *123. Tego się dowiedziałem guglując.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem za granicą
A to widzisz, może ktoś pod złym kątem analizował problem. Sugerowałbym ponowić zgłoszenie z prośba o weryfikację braku logowania się do pozostałych sieci w Irlandii. Dopisz, że w vodafone działa połączenie przez kod *123 a Tobie zależy na prostym wybieraniu, a wg rozpiski wyżej nie masz dostępów do tych operatorów lub ich Ci nie wykrywa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem za granicą
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem za granicą
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem za granicą
Piotrekk85 napisała:
Ew. @Wiktor pisano o Tobie, że zajmujesz się sprawami "technicznymi". Jesteś w stanie zdobyć rozpiskę operatorów roamingowych w Irlandii? bo ta z www z 1.12.2016 coś chyba nie aktualna.
Hej @Piotrekk85 - tak technicznymi, ale bardziej ze strony usług stacjonarnych
Temat poruszyłem z kolegami od usług mobilnych. Dobrze będzie @JM_, jeśli opiszesz to ponownie tak jak wyżej już zasugerował @Piotrekk85.
Sytuacja dot. umów z operatorami międzynarodowymi jest - delikatnie mówiąc - "dynamiczna". Praktycznie co nóż są jakieś zmiany. Postaram się podziałać tak, by udostepniono rozpiskę już z tego roku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem za granicą
Temat jeszcze raz zgłoszony do Orange. Dziś nam rano znów przysłali maila, że u nich jest wszystko ok i mam sprawdzić SIMa w innych telefonach i zresetować telefon do ustawień fabrycznych. Zalecają też ręczne wybranie operatora w telefonie. Mam wrażenie, że nikt nawet nie czytał poprzedniego maila, w którym było napisane, że SIM był w trzech różnych telefonach. Prosciej jest wkleić jakiś standardowy tekst w odpowiedzi na maila i pozbyć się klienta niż mu pomóc.
Podany też był link do tego wątku, ale jestem niemal pewien, że nikt z BOKu tu nawet nie zajrzy. Przepiszą pewnie treśc poprzedniego maila i nam odeślą. Dlatego liczę w dalszym ciągu na Was, drodzy forumowicze 🙂