- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
MI 10T PRO 5G nie łączy się automatycznie z siecią
Dzień dobry, jestem posiadaczem telefonu Mi 10T Pro 5G zakupionego w sieci Orange, od około 4 miesięcy zauważył, że telefon po "zgubieniu" sieci (np w garażu podziemnym) nie może się z powrotem połączyć z siecią GSM (np. po wyjeździe z garażu). Na górnym pasku widnieje zasięg sieci, jednakże, gdy próbuje uruchomić aplikację wymagającą dostępu do danych mobilnych, wyskakuje komunikat, że należy włączyć dane mobilne (dane są cały czas włączone), z telefonu można wykonać połączenie telefoniczne. Wyłączenie i włączenie danych mobilnych rozwiązuje problem. W załączeniu przesyłam zdjęcia ustawień. Proszę o pomoc w powyższej kwestii.
________________
* Wstawiono grafikę dodaną jako załącznik – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
MI 10T PRO 5G nie łączy się automatycznie z siecią
Jak to u Xiaomi, pewnie bug jest, reset do fabrycznych, powinno pomóc, jak nie, to kolejna aktualizacja pomoże.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
MI 10T PRO 5G nie łączy się automatycznie z siecią
Xiaomi tak ma, jeden nie łączy a w innym nie wyskakuje VoWiFi lub VoLTE. 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
MI 10T PRO 5G nie łączy się automatycznie z siecią
@hummer27433 ustaw APN do internetu bez ipv6, tylko sama nazwa internet w loginie. Jak się nie da zmienić, to ustaw nowy APN bez ipv6.
Tu masz informację do konfiguracji ręcznej APN:
https://www.orange.pl/omnibook/konfiguracja-internetu-mms-sms-w-telefonie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
MI 10T PRO 5G nie łączy się automatycznie z siecią
Dzień dobry, przeglądałem wskazany link i według Informacji tam zawartych wszystkie ustawienia mam poprawne. Muszę jednak skorygować moja pierwotna wypowiedź, ponieważ zauważyłem, że problem dotyczy tylko aplikacji Yanosik, inne aplikacje takie jak mapy Google czy też Chrome, poprawnie łączą się z danymi mobilnymi, również wykonany wbudowany test sieci nie wskazuje na problemy z połączeniem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
MI 10T PRO 5G nie łączy się automatycznie z siecią
@hummer27433 to odinstaluj aplikację i zainstaluj ponownie, wypada w aplikacji zgłosić ten błąd!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
MI 10T PRO 5G nie łączy się automatycznie z siecią
@hummer27433 czyli coś nie tak z samym Yanosikiem, zrób co radzi @Anonim .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
MI 10T PRO 5G nie łączy się automatycznie z siecią
U mnie też tak bywało... ostatnio nie widziałem zwiechy, może któraś aktualizacja pomogła.