- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Gwarancja
Witam.
Mam do Was pytanie odnosnie gwarancji. Kilka miesiecy temu kupilem telefon on dziewczyny, ktora przedluzala umowe z Orange. Telefon byl zaplombowany, a w zestawie otrzymalem fakture Vat (jedna kartka) na ktorej jest numer IMEI urzadzenia. Jest to oryginal, lecz bez zadnej pieczatki, gdyz przedluzenie nastapilo przez internet. Spisalem takze umowe kupna-sprzedazy telefonu. Czy wobec tego przysluguje mi gwarancja na telefon na podstawie otrzymanej faktury? Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Gwarancja
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Gwarancja
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Gwarancja
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Gwarancja
Ok, ale dla mnie to prawny absurd. Gwarancja wg mnie to jest na urządzenie, a nie na kupującego. Ehh, te nasze prawo...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Gwarancja
To jest wg mnie rozsądne. To inaczej wygląda rękojmia dla osób fizycznych a inaczej dla firm. Oczywiście dla konsumentów jest bardziej korzystna. Poza tym kazda odsprzedaż powoduje ze 2 lata rekojmi liczy się od nowa bo wazna jest data zakupu. Byłoby to nie fair.
A gwarancja to zawsze dobrowolne zobowiązanie producenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Gwarancja
Dziekuje za wyczerpujące odpowiedzi. Niemniej jednak dalej nie wiem czy ta gwarancja mi przysluguje czy nie.... Mam nadzieje, ze nie bede musial tego sprawdzac, bo telefon jest sprawny, natomiast wole byc przygotowany na taka ewentualnosc.
Ktos powiedzial mi, kto (rzekomo) pracuje w Orange kilkanascie lat, ze wraz z faktura powinienem otrzymac jakas gwarancje. A jesli tego nie otrzymalem to powinienem wystąpić o wystawienie jej duplikatu. Wtedy juz zadnych watpliwosci co do gwarancji byc nie powinno.
Im wiecej osob pytam - tym mniej wiem, mam wrazenie....
Chyba najlepiej byloby to zweryfikowac, gdybym podjechal do jakiegos salonu Orange lub zapytal konsultanta na infolini. Czy wtedy uzyskal bym jednoznacza i wiarygodna odpowiedz?
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Gwarancja
PS: napisalem maila do producenta. Zobaczymy jak on sie zapatruje na cala te sytuacje. Biorac pod uwage okres swiateczny zapewne dluzsza chwile bede musial poczekac na odpowiedz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Gwarancja
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Gwarancja
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »