- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
25-12-2018
15:58
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
25-12-2018
15:58
Gwarancja
Ok, rozumiem. Czyli rękojmia odnosi sie do osattniego posiadacza - a tym nie jest juz orange, natomiast gwarancja do producenta ( a tym takze nie jest orange). W takim razie wszelkie roszczenia moge kierowac teraz tylko do producenta z tytulu dwuletniej gwarancji. Pytanie w takim razie, czy faktura zakupu jest wystarczajacym dokumentem poswiadczajacym prawo do gwarancji dla producenta? Dla to juz pytanie do producenta. Czekam wiec na maila zwrotnego od LG w tej sprawie. Zobaczymy co napisza. Dzieki za odpowiedzi.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »