- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
zmiana dostawcy Internetu przez światłowód w formule "przeniesienia" usługi do innego operatora
Zastanawiam się czy możliwa jest czy zmiana dostawcy Internetu przez światłowód w formule "przeniesienia" usługi do innego operatora na istniejącym przyłączu. Czy ma ktoś wiedzę o takiej procedurze? Jeśli nie, to może Orange podjęłoby się wspierania klientów chcących przenieść tę usługę do Nich...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
zmiana dostawcy Internetu przez światłowód w formule "przeniesienia" usługi do innego operatora
Taka opcja jest dostępna i w Orange. Obecnie nie jest promowana w sposób jawny na www. Dostępna w salonie i uprawnionych osób przez sprzedaż telefoniczną (druga opcja realizowana w ramach pilota więc nie zawsze dostępna).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
zmiana dostawcy Internetu przez światłowód w formule "przeniesienia" usługi do innego operatora
@Piotrekk85 pytałem doradcę Orange, gdy dzwonili do mnie z ofertą, zostałem poinformowany, że nie ma takiej procedury. Opis tymczasowej procedury znalazłem na stronie UKE artykuł z listopada 2020.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
zmiana dostawcy Internetu przez światłowód w formule "przeniesienia" usługi do innego operatora
Widocznie doradca o niej nie wie, bo w sprzedaży przez telefon jest to pilot (nie każdy wie, że jest dostępne i nie każdy może wprowadzić lub przekazać do wprowadzenia zamówienie). Proces obsługi w Orange jest skomplikowany więc mało sprzedawców chce się go podejmować również w salonach. Zamówienia w salonach są uwarunkowane brakiem odstąpienia 14dniowego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
zmiana dostawcy Internetu przez światłowód w formule "przeniesienia" usługi do innego operatora
Z mojej strony nie ma presji czasowej, ale może dzięki dyskusji tutaj sprawa stanie się bardziej godna zainteresowania u decydentów, co powinno skutkować rozszerzeniem formuły, jej spopularyzowaniem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
zmiana dostawcy Internetu przez światłowód w formule "przeniesienia" usługi do innego operatora
Z tego słyszałem na ten temat w maju to póki nie będzie lepszej platformy ze strony UKE, to nic się nie zmieni. Wiele czynności (mimo, że klient tego nie widzi) musi być robionych ręcznie przez człowieka. Kolejny problem to kalendarz partnerów technicznych, którzy w niektórych regionach kraju nie mają sztywnych slotów czasowych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
zmiana dostawcy Internetu przez światłowód w formule "przeniesienia" usługi do innego operatora
Dlatego też utworzyłem temat, żeby zebrać więcej informacji, a może ktoś ze strony Orange coś odpowie...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
zmiana dostawcy Internetu przez światłowód w formule "przeniesienia" usługi do innego operatora
A możesz podać nazwę dostawcy (obecnego) i rodzaj technologii w której masz usługę (BSA/LLU)?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
zmiana dostawcy Internetu przez światłowód w formule "przeniesienia" usługi do innego operatora
Na tę chwilę nie wiem w jakiej technologii mam ten mój światłowodowy dostęp... a dostawca to Inea.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
zmiana dostawcy Internetu przez światłowód w formule "przeniesienia" usługi do innego operatora
W tym poście wskazałem zły adres do opisu procedury - właściwy - strona BIP UKE - jest tutaj. Jest tam plik z opisem procedury "wymiany komunikatów" między operatorami. Zatem kwestią jest upowszechnienie wiedzy o możliwości zmiany dostawcy usługi dostępu do internetu z zachowaniem ciągłości świadczenia usługi, wśród pracowników operatora zajmujących się oferowaniem klientom usługi dostępu do internetu, w sytuacji gdy dany klient już z niej korzysta u innego operatora.
- « Poprzedni
- Następny »