Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

iPhone SE - VoLTE działa a WiFi Calling nie

ROZWIĄZANE

Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3333
  • 8013
  • 150

iPhone SE - VoLTE działa a WiFi Calling nie

Czytałem, czekasz dalej na rozwiązanie problemu tak 🙂 ?


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 330
  • 368
  • 6

iPhone SE - VoLTE działa a WiFi Calling nie

Tak, napiszę tutaj jak się sprawa zakończyła.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 9
  • 4
  • 0

iPhone SE - VoLTE działa a WiFi Calling nie

U mnie obie usługi też nadal nieaktywne.


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3333
  • 8013
  • 150

iPhone SE - VoLTE działa a WiFi Calling nie

@iGór, z tego co widzę zgłaszałeś sprawę. Usługa jest może za szybko wprowadzona przez operatorów. Emotikon: Szczęśliwy


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 9
  • 4
  • 0

iPhone SE - VoLTE działa a WiFi Calling nie

Raczej za szybko. T-M uruchomił więc nie chcieli czekać i teraz się to mści.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 11
  • 8
  • 0

iPhone SE - VoLTE działa a WiFi Calling nie


Pathfinder napisał(-a):

Zdaje sobie sprawę dlatego czekam. Najzabawniejsze jest to, że specjalnie przedłużyłem umowę z SE, aby działał mi VoWiFi bo w bodynku nie mam praktycznie wogóle sygnału sieci komórkowej, szczególnie latem. No i VoLTE działa (fajnie), ale bardziej potrzebne VoWiFi nie.Emotikon: Smutny


A tak swoją drogą, jak wygląda to w Twoim telefonie? Tzn.:

1. Po włączeniu w telefonie VoWIFI widać "Wł." czy "Wył" po wejściu do Ustawienia>Telefon>Rozmowy przez Wi-Fi?

2017-06-09 05.25.45.png2. A może po próbie włączenia w telefonie VoWIFI Ustawienia>Telefon>Rozmowy przez Wi-Fi pokazuje się któraś z tych rzeczy:2017-06-01 17.58.55.png

 

2017-05-31 17.57.10.png

 

 2017-06-09 05.32.31.png

 

Pytam, ponieważ nawet po poprawej aktywacji u Operatora oraz w telefonie (czyli jak na ostatnim obrazku), nie ma gwarancji, że usługa będzie na konkretnym wifi. Np. u mnie działa to na każdym wifi oprócz tego w pracy, od Orange. Ale co ciekawe, w Play wifi calling nie działał ani w pracy ani od pewnego momentu w domu (łącze od Vectry, ok. 60-80 Mbit), ale działał na każdym innym wifi, np. w McDonaldzie. 🙂 

 

 

 

 

 


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6113
  • 109

iPhone SE - VoLTE działa a WiFi Calling nie

@Pathfinder@iGór, rzeczywiście to dosyć nowe usługi, ale dzięki Waszym zgłoszeniom wyłapujemy, gdzie pojawiają się błędy i poprawiamy działanie mechanizmów włączania VoLTE i VoWiFi. Przepraszam za te problemy, cierpliwości, tęgie głowy właśnie badają Wasze numery.

 

Co do działania Rozmów przez WiFi na różnych sieciach WiFi to po naszej (operatora) stronie nie ma ograniczeń - możesz wszędzie. Za to administratorzy niektórych sieci WiFi mogą blokować porty dla połączeń tego typu.

 

EDIT:

 

@Pathfinder@iGór, wyłączcie Wasze iPhony (to konieczne), włączcie ponownie i spróbujcie odpalić obie usługi, a potem dajcie tu znać, czy zaczęło śmigać 🙂


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 9
  • 4
  • 0

iPhone SE - VoLTE działa a WiFi Calling nie

Wyłączać nie musiałem. VoLTE i voWiFi są już aktywne.

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 11
  • 8
  • 0

iPhone SE - VoLTE działa a WiFi Calling nie

U mnie też było aktywne od razu po otrzymaniu sms o rozpatrzeniu zgłoszenia, czyli bez wyłączania telefonu. @Artur Czy zostało wypracowane już jakieś standardowe rozwiązanie problemu z aktywacją VoLTE i VoWIFI, które teraz z powodzeniem będzie można stosować u wszystkich?


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6113
  • 109

iPhone SE - VoLTE działa a WiFi Calling nie

No to nawet i lepiej 🙂 Cieszę się bardzo, że już śmiga i u Ciebie, @iGór. Czekamy jeszcze na info od @Pathfinder.

 

Przypadków błędów we włączeniu tych usług było naprawdę mało - nie możemy podać konkretnych liczb, ale to znikome przypadki. Teraz powinno być ich jeszcze mniej, ale jeśli jednak trafi tu ktoś z podobnymi problemami, sprawdził, że nie ma usług wykluczających działanie VoLTE i VoWiFi (szczegóły: www.orange.pl/volte i www.orange.pl/wificalling) to tak jak do tej pory trzeba skontaktować się z infolinią (można bezpłatnie przez aplikację Mój Orange), a nasi doradcy przyjmą zgłoszenie i naprawią szybciej niż wcześniej.

 

@chce_VoLTE@Pathfinder@iGór, dzięki wielkie, że współpracowaliście z nami przy znalezieniu przyczyny problemu u Was. Dzięki Wam jeśli jeszcze pojawią się podobne przypadki to będziemy mogli szybciej je naprawić 🙂