- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
iPhone SE - VoLTE działa a WiFi Calling nie
Czytałem, czekasz dalej na rozwiązanie problemu tak 🙂 ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
iPhone SE - VoLTE działa a WiFi Calling nie
Tak, napiszę tutaj jak się sprawa zakończyła.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
iPhone SE - VoLTE działa a WiFi Calling nie
U mnie obie usługi też nadal nieaktywne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
iPhone SE - VoLTE działa a WiFi Calling nie
@iGór, z tego co widzę zgłaszałeś sprawę. Usługa jest może za szybko wprowadzona przez operatorów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
iPhone SE - VoLTE działa a WiFi Calling nie
Raczej za szybko. T-M uruchomił więc nie chcieli czekać i teraz się to mści.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
iPhone SE - VoLTE działa a WiFi Calling nie
Pathfinder napisał(-a):Zdaje sobie sprawę dlatego czekam. Najzabawniejsze jest to, że specjalnie przedłużyłem umowę z SE, aby działał mi VoWiFi bo w bodynku nie mam praktycznie wogóle sygnału sieci komórkowej, szczególnie latem. No i VoLTE działa (fajnie), ale bardziej potrzebne VoWiFi nie.
A tak swoją drogą, jak wygląda to w Twoim telefonie? Tzn.:
1. Po włączeniu w telefonie VoWIFI widać "Wł." czy "Wył" po wejściu do Ustawienia>Telefon>Rozmowy przez Wi-Fi?
2. A może po próbie włączenia w telefonie VoWIFI Ustawienia>Telefon>Rozmowy przez Wi-Fi pokazuje się któraś z tych rzeczy:
Pytam, ponieważ nawet po poprawej aktywacji u Operatora oraz w telefonie (czyli jak na ostatnim obrazku), nie ma gwarancji, że usługa będzie na konkretnym wifi. Np. u mnie działa to na każdym wifi oprócz tego w pracy, od Orange. Ale co ciekawe, w Play wifi calling nie działał ani w pracy ani od pewnego momentu w domu (łącze od Vectry, ok. 60-80 Mbit), ale działał na każdym innym wifi, np. w McDonaldzie. 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
iPhone SE - VoLTE działa a WiFi Calling nie
@Pathfinder, @iGór, rzeczywiście to dosyć nowe usługi, ale dzięki Waszym zgłoszeniom wyłapujemy, gdzie pojawiają się błędy i poprawiamy działanie mechanizmów włączania VoLTE i VoWiFi. Przepraszam za te problemy, cierpliwości, tęgie głowy właśnie badają Wasze numery.
Co do działania Rozmów przez WiFi na różnych sieciach WiFi to po naszej (operatora) stronie nie ma ograniczeń - możesz wszędzie. Za to administratorzy niektórych sieci WiFi mogą blokować porty dla połączeń tego typu.
EDIT:
@Pathfinder, @iGór, wyłączcie Wasze iPhony (to konieczne), włączcie ponownie i spróbujcie odpalić obie usługi, a potem dajcie tu znać, czy zaczęło śmigać 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
iPhone SE - VoLTE działa a WiFi Calling nie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
iPhone SE - VoLTE działa a WiFi Calling nie
U mnie też było aktywne od razu po otrzymaniu sms o rozpatrzeniu zgłoszenia, czyli bez wyłączania telefonu. @Artur Czy zostało wypracowane już jakieś standardowe rozwiązanie problemu z aktywacją VoLTE i VoWIFI, które teraz z powodzeniem będzie można stosować u wszystkich?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
iPhone SE - VoLTE działa a WiFi Calling nie
No to nawet i lepiej 🙂 Cieszę się bardzo, że już śmiga i u Ciebie, @iGór. Czekamy jeszcze na info od @Pathfinder.
Przypadków błędów we włączeniu tych usług było naprawdę mało - nie możemy podać konkretnych liczb, ale to znikome przypadki. Teraz powinno być ich jeszcze mniej, ale jeśli jednak trafi tu ktoś z podobnymi problemami, sprawdził, że nie ma usług wykluczających działanie VoLTE i VoWiFi (szczegóły: www.orange.pl/volte i www.orange.pl/wificalling) to tak jak do tej pory trzeba skontaktować się z infolinią (można bezpłatnie przez aplikację Mój Orange), a nasi doradcy przyjmą zgłoszenie i naprawią szybciej niż wcześniej.
@chce_VoLTE, @Pathfinder, @iGór, dzięki wielkie, że współpracowaliście z nami przy znalezieniu przyczyny problemu u Was. Dzięki Wam jeśli jeszcze pojawią się podobne przypadki to będziemy mogli szybciej je naprawić 🙂