11-09-2017
21:29
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
11-09-2017
21:29
Dzień dobry,
Od około tygodnia nie działa na moim telefonie usługa Wi-Fi Calling. Działała ona normalnie przez jakieś trzy miesiące.
Niedawno zaktualizowałem telefon do iOS 11 beta. Na początku myslalem, że to może być powodem. Jednak przez pierwszy dzień po aktualizacji usługa Orange działała normalnie.
Dodam, że w ustawieniach telefonu usługa jest włączona. Zrestartowałem też ustawienia sieci.
Ta usługa Orange jest dla mnie kluczowa, ponieważ w moim domu sieć ma bardzo słaby zasięg. A jednak telefon służy do prowadzenia rozmów bądź co bądź.
Pozdrawiam
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
11-09-2017
21:34
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
11-09-2017
21:34
3 ODPOW. 3
11-09-2017
21:34
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
11-09-2017
21:34
Możliwe że chodzi o to: http://biuroprasowe.orange.pl/blog/przepraszam-za-awarie-tlumacze-o-co-chodzi/
11-09-2017
21:37
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
11-09-2017
21:37
Problem z Wi-Fi calling na iPhone SE
To bardzo możliwe. Swoją drogą ciekawe, że tak mało osób (2%) korzysta z tej usługi.
Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź.
Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź.
13-09-2017
12:10
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
13-09-2017
12:10
Problem z VoLTE na Samsungu A5 2017 z Orange po aktualizacji do 7.0
Tak