- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z siecią LTE (TCP Retransmission)
Od dłuższego czasu (ponad 6 miesięcy) mam problem z dostępem do internetu po LTE. Bardzo często zdarza się, że nie otrzymuję odpowiedzi na zapytanie. Analizując ruch sieciowy można zauważyć, że występuje TCP Retransmission.
Problem zgłaszany kilkukrotnie. Za każdym razem z odpowiedzią, że nadajnik jest przeciążony i nikt nic z tym nie zrobi.
Czy naprawdę tak ma wyglądać dostęp do Internetu w Orange?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z siecią LTE (TCP Retransmission)
@test na pewno jak jest zgłoszenie o przeciążeniu nadajnika, to informacja jest przekazywana do techników. Też jest robiona analiza obciążenia nadajnika i na podstawie informacji z analizy, jak i od klientów jest podejmowana decyzja o zwiększeniu orzeoustowości nadajnika. Nie dzieje się to od razu, bo na zwiększenie możliwości nadajnika są potrzebne odpowiednie pozwolenia oraz inwestycja w sprzęt, który trzeba zamontować na nadajniku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z siecią LTE (TCP Retransmission)
Nie jestem pewien czy to problem tylko i wyłącznie nadajnika. Korzystając z internetu w innej odległej lokalizacji miałem takie same problemy (nie analizowałem tam pakietów).
Ale będąc ostatnio w roamingu na karcie Orange miałem odczucie jak by internet odżył, żadnych przycięć, szybkie odpowiedzi na zapytania.
A co do zgłoszeń w Orange to miałem prawie zawsze coś takiego, że po zgłoszeniu problemu prosiłem o numer zgłoszenia i wtedy pracownik na infolinii zaczynał się tłumaczyć, że zniknął mu numer i musi zrobić zgłoszenie jeszcze raz...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z siecią LTE (TCP Retransmission)
@test z przeciążeniem nic nie zrobisz..ilość zgłoszeń decyduje i terminie weryfikacji problemu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z siecią LTE (TCP Retransmission)
Przy zgłoszeniu informowano mnie, że problem jest znany i do końca sierpnia zostanie rozwiązany. Ale jak widać nic się nie zmieniło...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z siecią LTE (TCP Retransmission)
@test widocznie potrzebna jest głębsza analiza lub problem jest bardziej złożony, co powoduje wydłużenie czasu na rozwiązanie zaistniałej sytuacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z siecią LTE (TCP Retransmission)
Może być tak jak u mnie, ktoś zakłócał sieć i Orange to zgłosiło do UKE, przynajmniej tak mi napisali. Teraz wydaje się być dobrze. Jeśli to są zakłócenia to niestety od Orange nic nie zależy, 'piłka' jest po stronie UKE.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z siecią LTE (TCP Retransmission)
@test w takim wypadku prawdopodobnie ktoś używa w okolicy retransmitera i to nielegalnie. Wtedy nadajniki troszkę glupieją i nadają nieco inaczej niż normalnie. Stąd problemy.
Ten retransmitera musi jednak ekipa z UKE namierzyć i zlikwidować, a to trwa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z siecią LTE (TCP Retransmission)
Ale TCP Retransmission to coś co dotyczy protokołu TCP. Co to za jakieś teorie spiskowe o użyciu "retransmitera"? Jedno z drugim nie ma związku.
Nie mam problemu jeśli już zostanie zestawione połączenie TCP. Prędkości są stabilne przy pobieraniu dużych plików. To jest raczej problem po stronie Orange, być może wynikający z analizy ruchu sieciowego w celu ochrony (CyberTarcza).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z siecią LTE (TCP Retransmission)
Testowałem działanie na każdej częstotliwości osobno bez agregacji (800, 1800, 2100, 2600) i na każdej pojawia się problem. Problem występuje również w godzinach kiedy raczej nie ma dużego obciążenia (6:50 rano).
Według mnie to nie jest problem przeciążenia nadajnika.
To samo dzieje się u mnie na rożnych kartach sim w routerze jak i w telefonie.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »