Problemy z jakością rozmów głosowych Orange


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 8747
  • 35434
  • 296

Problemy z jakością rozmów głosowych Orange

Nie no jasne, w warszawskim metrze też jest przecież GSM. Przykład z rozwiązaniem "domowym" to tylko przykład (oczywiście że mam UPSy, ale masz rację na razie dłużej niż kilkanaście minut nie podtrzymają - a bardziej niezawodne rozwiązania są drogie, ale zdarzenia o których piszesz czyli czasowe zaniki prądu mają miejsce i zawsze zdążyłem jeszcze "wezwać pomoc" zanim UPSy padły, więc nie jest aż tak źle 😉), nie sugerowałem że lepiej wymyślać koło na nowo. Przykład z metrem jest chyba lepszy (albo z tunelami w w Szwajcarii). Nie kwestionuję samej idei żeby łączność awaryjna działała przez GSM, tylko podkreślam konieczność zapewnienia adekwatnego sygnału w krytycznym miejscu. Zdaję sobie sprawę, że zrobienie tego "z zapasem" jest drogie i "skoro działa" bez dodatkowych inwestycji to wszyscy są zadowoleni.


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 30
  • 0

Problemy z jakością rozmów głosowych Orange

@atlas_cudow 

Nie będę grzecznie siedział cicho i czekał, aż Wasi doświadczeni specjaliści kiedyś tam łaskawie coś naprawią, tylko po to, żeby później jak dojdzie do tragedii – usłyszeć klient wiedział i nic nie zrobił.
Doświadczeni specjaliści, powiadasz?
Nie ma normalnego fallbacku do 2G i przy -105 dBm gubią wszystko ? i udają, że wszystko jest ok, bo problem jest u Pana ?

Dlatego daruj sobie te bajki o profesjonalizmie.

Na szczęście pan Rafał (wiem, że czytasz 👀) zachował się jak człowiek z klasą rozwiązał umowę od ręki, bez kar, bez karencji.
Dzięki temu niedługo windy jadą na T-Mobile i nikt już nie ryzykuje życia przez czyjąś nieudolność.
A gdyby ktoś w Orange chciał jednak grać dalej w u nas działa sprawa i tak poszłaby w media, do UKE i gdzie trzeba, z pełną dokumentacją, logami i nagraniami nieudanych połączeń alarmowych.

Na szczęście nie musimy do tego doprowadzać.
Jeszcze raz dzięki, panie Rafale.

Reszcie galaktycznych obrońców i specjalistów życzę, żeby w końcu ktoś w Orange naprawił tę sieć, zanim kolejny klient ucieknie z urządzeniem, od którego naprawdę zależy ludzkie życie.
Ja już zrobiłem swoje. Odpowiedzialność zostaje tam, gdzie jej miejsce u Was.
Ty możesz sobie dalej pić do publicznych uwag.

Ja wolę, spać spokojnie. Niż udawać, że w Orange przecież wszystko działa

 

 

 

___________________

*Edytowałem treść - moderator Wojciech.


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 8747
  • 35434
  • 296

Problemy z jakością rozmów głosowych Orange

Wysoki status na forum samopomocowym nie świadczy o pracy dla Orange, pracownicy mają specjalne oznaczenia. To tak dla porządku, @TOMI_85. No i oczywiście że ty (także) odpowiadasz za bezpieczeństwo, co doceniamy i jak widać radzisz sobie z tym dobrze. Jeszcze raz napiszę: nie mamy wpływu na to jak działa sieć Orange, nie próbujemy nikogo przekonywać że jest dobrze jeśli jest źle. Osobiście uważam, że akurat w tym temacie Twój przypadek mógłby być bardzo przydatny, gdyby tylko ktoś chciał go pozytywnie wykorzystać; niestety nie mam na to żadnego wpływu, ale może ktoś z Zespołu mógłby się sprawą zainteresować (jeśli oczywiście byłoby obopólne zainteresowanie).

Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 2939
  • 12587
  • 75

Problemy z jakością rozmów głosowych Orange

Nie wiem, skąd u Ciebie pomysł, że ja jestem powiązany z Orange? Dlaczego nie przyjmujesz do wiadomości, że to forum ogólne. Nie mam nic wspólnego z żadnym telekomem.

------------------

wpis edytowany

Mikołaj 


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 79
  • 248
  • 0

Problemy z jakością rozmów głosowych Orange

To zmień sieć na t-mobile.  

Coś chyba nie zrozumiałeś, to nie forum pomocy bok orange. Tylko użytkowników. Pisz lub dzwoń do biura obsługi Orange, z nimi to załatwiaj, nie z nami. Dziwne bo u mnie wszystko działa.

--------------------------

Scaliłem wpisy

Mikołaj


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 19
  • 69
  • 0

Problemy z jakością rozmów głosowych Orange

Kolejny klasyczny przykład “u mnie działa, to twój problem”.

Zamiast czytać wątek i zrozumieć, że masa ludzi ma dokładnie ten sam błąd w Orange (nie tylko jeden użytkownik), od razu rada “zmień sieć na T-Mobile” i “dzwoń do BOK”.

No jasne, bo BOK Orange słynie z tego, że problemy rozwiązuje od ręki, a nie olewa albo czyta z kartki przez 40 minut.

Jeżeli macie podobne problemy opisane w tym wątku zapraszam do kontaktu na PW.

Pomogę wam napisać skargę do UKE (już 2 osobom pomogłem)

Na Orange nie ma co liczyć, podobnie jak na to forum

------------------------

Wpis edytowano

Mikołaj