13
Postów
50
Kudo
0
Rozwiązania
50 like
1 temat
25 like
10 odpowiedzi
1 like
1 odpowiedź
Pierwsze lądowanie
25-11-2025 19:09
Podsumowując jeśli ktoś już zgłaszał problemy do Orange i dostał tylko standardową formułkę, najlepszym rozwiązaniem jest złożenie skargi do UKE. W przypadku Funboxa interwencja była skuteczna, więc warto iść tą drogą. Im więcej osób zgłosi sprawę, tym wię [...]
21-11-2025 21:44
Każdy ma swoje za uszami...Ale podejście Orange, że wszystko jest słabe, ale po stronie użytkownika. Zmieni się po wielkiej awarii, T-Mobile też zmieniło procedury od czasów kiedy wywozili serwery na taczkach jak data center się zapaliło.Od tamtego czasu c [...]
21-11-2025 19:21
@alexypp To nie jest problem garstki ludzi z rootem jak niektórzy myślą, to dziesiątki tysięcy użytkowników Orange od 2017 roku zgłaszają dokładnie to samo na VoLTE.Orange wie o tym doskonale. Widzą te same jittery i micro-lossy w swoich trace’ach IMS co m [...]
25-11-2025 19:09
Podsumowując jeśli ktoś już zgłaszał problemy do Orange i dostał tylko standardową formułkę, najlepszym rozwiązaniem jest złożenie skargi do UKE. W przypadku Funboxa interwencja była skuteczna, więc warto iść tą drogą. Im więcej osób zgłosi sprawę, tym wię [...]
21-11-2025 21:44
Każdy ma swoje za uszami...Ale podejście Orange, że wszystko jest słabe, ale po stronie użytkownika. Zmieni się po wielkiej awarii, T-Mobile też zmieniło procedury od czasów kiedy wywozili serwery na taczkach jak data center się zapaliło.Od tamtego czasu c [...]
21-11-2025 19:21
@alexypp To nie jest problem garstki ludzi z rootem jak niektórzy myślą, to dziesiątki tysięcy użytkowników Orange od 2017 roku zgłaszają dokładnie to samo na VoLTE.Orange wie o tym doskonale. Widzą te same jittery i micro-lossy w swoich trace’ach IMS co m [...]