- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z podłączeniem światłowodu. Brak przyłącza.
@j131 a jeszcze jedno. Ja zamawiałem przez neta...przyjechał nie znalazł, nie podpisane, więc pojechał i tyle. A jeśli pójdę do salonu...zdecydowany, podpiszę umowę. To wtedy będzie chyba inna gadka? Bo umowa jest... dajcie mi internet xD
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z podłączeniem światłowodu. Brak przyłącza.
Naprawdę trudno powiedzieć. I nie ma co zakładać tu kilku tematów, to i tak więcej odpowiedzi nie da. Może tak być że się nie da mimo że w systemie jest inaczej. Tu co prawda częściej trafiają się przypadki że technicznie by się dało ale w systemie nie ma i wtedy dopiero jest problem. Umowa tak naprawdę wchodzi w życie dopiero po uruchomieniu usługi. Ale warto do sprawy podejść asertywnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z podłączeniem światłowodu. Brak przyłącza.
@dnem86napisał(-a)@j131 a jeszcze jedno. Ja zamawiałem przez neta...przyjechał nie znalazł, nie podpisane, więc pojechał i tyle. A jeśli pójdę do salonu...zdecydowany, podpiszę umowę. To wtedy będzie chyba inna gadka? Bo umowa jest... dajcie mi internet xD
Niestety tak to nie działa. Sprawdź dokładnie czy możesz mieć ten światłowód bo czarna plama oznacza że masz dostęp do neta minimum 30MB/s i wówczas taki adres nie jest brany pod uwagę w czasie inwestycji światłowodowych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z podłączeniem światłowodu. Brak przyłącza.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z podłączeniem światłowodu. Brak przyłącza.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z podłączeniem światłowodu. Brak przyłącza.
@PARANOJA byłem w salonie. Nikt nie anulował. Technik dał notkę że brak możliwości instalacji. I zgłosił reklamację. 30 dni mają na weryfikację. Jestem strasznie niecierpliwy ale chyba nie pozostaje mi nic jak tylko czekać
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z podłączeniem światłowodu. Brak przyłącza.
@dnem86 też tak myślałam. Przez brak możliwości anulują umowy miedziane bo w to firma już nie inwestuje. Ale nie przy światłowodzie na który ogólnie idzie taka kasa i jest mocno przez firmę promowany.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z podłączeniem światłowodu. Brak przyłącza.
@Anonim więc są spore szanse że kogoś pogonią do roboty xD ahhh
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z podłączeniem światłowodu. Brak przyłącza.
A czy ktoś z Was wie czy dział techniczny orange może cokolwiek mi w danym temacie powiedzieć? Czy jest szansa że jeśli np nie zostawili dla mnie kabelka, jakoś go podciągną etc?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z podłączeniem światłowodu. Brak przyłącza.
@dnem86, spróbuj wypytać sąsiada, skąd do niego przyłącze doprowadzono i jaką trasą.