- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem internetowych w telefonie (oferta OFK)
Update 2: Otrzymałem odpowiedź na zgłoszenie reklamacyjne:
"Zapoznaliśmy się ze sprawą. Przykro nam, ale nie uznaliśmy reklamacji. Usługi dostarczamy w zakresie możliwości technicznych, zgodnie z Regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych dla Abonentów ofert na kartę."
..."Usługi na numerze xxx działają prawidłowo, telefon poprawnie łączy się z internetem"
Dalej o tym, że prędkość w sieci mobilnej jest zmienna, zależy od różnych czynników itd... czyli nie na temat zgłoszenia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem internetowych w telefonie (oferta OFK)
Problem jak był tak dalej występuje. Jak widać wyżej, nie ma co liczyć na pomoc operatora bo na zgłoszenia odpisuje nie na temat.
Czy ktoś ma jeszcze jakiś pomysł czy istnieje możliwość rozwiązania problemu opisanego w pierwszym poście ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem internetowych w telefonie (oferta OFK)
@orangeuserpl próbowałeś że starterem za 5zl zarejestrowanym do Twojego konta? Tanio i wydaje mi się konkretnie może pokazać co jest nie tak.
500m do nadajnika. Jakie częstotliwości widzisz na telefonie, sprawdź w Netmonsterze gdzie się łączysz. Blok, czy dom wolnostojący i czy jest różnica w odbiorze na zewnątrz? Jaki speedtest?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem internetowych w telefonie (oferta OFK)
@orangeuserplnapisał(-a)
@IreneuszCDnapisał(-a)@orangeuserpl skoro protokół nie, to pozostaje telefon, sprawdzić po resecie do fabrycznych ustawień 😎
Próbowałem na jednym ze smartfonów ustawienia fabryczne. Zmieniałem sloty karty SIM.
Żadne z tych działań jak i opisanych wcześniej nie naprawiły problemu z transmisją danych.
To telefon ma usterkę w gnieździe SIM i zmiany operatora nic nie dadzą, jeśli faktycznie przeprowadziłeś te operacje, w co wątpię, to Orange nie jest dla ciebie, trzeba mieć telefon z listy wspieranych telefonów w Orange 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem internetowych w telefonie (oferta OFK)
Jeśli u innych operatorów masz lepiej, to nie rozumiem po co zawracasz głowę. Nie pokazałeś ani jednego dowodu na to co opisujesz, a odpowiedź wsparcia którą przytaczasz jest jak najbardziej na temat: nie ma gwarancji na określoną przepływność danych mobilnych. Nic z tym nie zrobisz, IMHO. A już na pewno nie zmienisz nic narzekaniem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem internetowych w telefonie (oferta OFK)
@IreneuszCDnapisał(-a)
@orangeuserplnapisał(-a)
@IreneuszCDnapisał(-a)@orangeuserpl skoro protokół nie, to pozostaje telefon, sprawdzić po resecie do fabrycznych ustawień 😎
Próbowałem na jednym ze smartfonów ustawienia fabryczne. Zmieniałem sloty karty SIM.
Żadne z tych działań jak i opisanych wcześniej nie naprawiły problemu z transmisją danych.
To telefon ma usterkę w gnieździe SIM i zmiany operatora nic nie dadzą, jeśli faktycznie przeprowadziłeś te operacje, w co wątpię, to Orange nie jest dla ciebie, trzeba mieć telefon z listy wspieranych telefonów w Orange 😎
O jakiej usterce piszesz ? O innych operatorach pisałem wcześniej, proponuję czytać ze zrozumieniem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem internetowych w telefonie (oferta OFK)
@j131napisał(-a)Jeśli u innych operatorów masz lepiej, to nie rozumiem po co zawracasz głowę. Nie pokazałeś ani jednego dowodu na to co opisujesz, a odpowiedź wsparcia którą przytaczasz jest jak najbardziej na temat: nie ma gwarancji na określoną przepływność danych mobilnych. Nic z tym nie zrobisz, IMHO. A już na pewno nie zmienisz nic narzekaniem.
Jeśli nie masz nic do napisania ad rem to nie rozumiem po co zaśmiecasz wątek. Odpowiedź wsparcia jak i twój komentarz jest nie na temat. Na pewno nie pomożesz pisząc nie w temacie wątku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem internetowych w telefonie (oferta OFK)
@orangeuserpl Skoro na różnych telefonach sprawdzałeś kartę SIM i cały czas jesteś problem, jeszcze w różnych lokalizacjach 🤔
To my tobie nie pomożemy i pewnie nikt z Orange 😎
Inna sprawa, nie szanujesz starających się ci pomóc, może FB będzie lepszym miejscem dla ciebie 🥸
________________
* Edytowałem wpis – Rafał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem internetowych w telefonie (oferta OFK)
@orangeuserplnapisał(-a)...
Odpowiedź wsparcia [...] jest nie na temat.
...
Jak to nie na temat?
Przecież narzekasz na stabilność połączenia internetowego, na co wsparcie odpowiada ci że taka jest natura internetu mobilnego, że stabilności tego połączenia nie gwarantuje.
Chyba że sugerujesz jakoby wyłącznie komunikatory internetowe miały problem, mimo że np.diagnostyka speedtestem pokazuje wszystko na zielono?
Jest bardzo trudno odpowiadać "na temat", jeśli nie pokazujesz absolutnie żadnych danych. Jako zwykli użytkownicy, tacy sami jak Ty, nie dysponujemy jakąś cudowną metodą dowiedzenia się co u ciebie jest zepsute. Możemy coś doradzić, ale im precyzyjniej pokażesz o co ci chodzi, tym więcej korzyści z tych rad możesz mieć. Nie chcesz - Twoja wola i Twoja strata.
Powodzenia.
- « Poprzedni
- Następny »