- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem internetowych w telefonie (oferta OFK)
@orangeuserpl Ewidentny problem z protokołem internetowym, testować na IPV6 czy IPV4, te ustawienia są w sekcji Danych Mobilnych, jak będzie bez zmian, to coś z telefonem nie tak, pokusił bym się o ustawienia fabryczne 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem internetowych w telefonie (oferta OFK)
Cześć @orangeuserpl
Czy próbowałeś przełożyć kartę sim do drugiego slotu w telefonie? @orangeuserpl spróbuj jeszcze wysłać SMS o treści DIAGNOZUJ na numer 1533 czy w Twojej okolicy nie występują jakieś utrudnienia w sieci Orange Po wysyłce SMS-a otrzymasz wiadomość od Orange czy w lokalizacji, w której przebywasz, występują utrudnienia. Więcej informacji znajdziesz w tym linku https://www.orange.pl/omnibook/sprawdzenie-zasiegu-w-orange#
Daj znać o postępach 🙂
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem internetowych w telefonie (oferta OFK)
@IreneuszCDnapisał(-a)@orangeuserpl Ewidentny problem z protokołem internetowym, testować na IPV6 czy IPV4, te ustawienia są w sekcji Danych Mobilnych, jak będzie bez zmian, to coś z telefonem nie tak, pokusił bym się o ustawienia fabryczne 😎
Pisałem w pierwszym wpisie, że zmieniałem ustawienia punktów dostępu w tym protokoły. Nic to nie dało.
Sprawdzałem na 4 różnych telefonach. Wszędzie to samo. Transmisja danych na kartach innych operatorów np. Lycamobile działa bez problemu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem internetowych w telefonie (oferta OFK)
@orangeuserpl skoro protokół nie, to pozostaje telefon, sprawdzić po resecie do fabrycznych ustawień 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem internetowych w telefonie (oferta OFK)
@ketrasaArturnapisał(-a)@orangeuserpl Coś musi być nie tak na Twoim koncie.
Warto by było sprawdzić inny starter/numer Orange, czy też taki problem występuje.
Sprawdzone. To samo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem internetowych w telefonie (oferta OFK)
@IreneuszCDnapisał(-a)@orangeuserpl skoro protokół nie, to pozostaje telefon, sprawdzić po resecie do fabrycznych ustawień 😎
Próbowałem na jednym ze smartfonów ustawienia fabryczne. Zmieniałem sloty karty SIM.
Żadne z tych działań jak i opisanych wcześniej nie naprawiły problemu z transmisją danych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem internetowych w telefonie (oferta OFK)
@Pablo5napisał(-a)Cześć @orangeuserpl
Czy próbowałeś przełożyć kartę sim do drugiego slotu w telefonie? @orangeuserpl spróbuj jeszcze wysłać SMS o treści DIAGNOZUJ na numer 1533 czy w Twojej okolicy nie występują jakieś utrudnienia w sieci Orange Po wysyłce SMS-a otrzymasz wiadomość od Orange czy w lokalizacji, w której przebywasz, występują utrudnienia. Więcej informacji znajdziesz w tym linku https://www.orange.pl/omnibook/sprawdzenie-zasiegu-w-orange#
Daj znać o postępach 🙂
Pozdrawiam 🙂
Tak, przekładałem kartę SIM do innego slotu, a nawet wymieniłem na nową. O lokalizacji pisałem wcześniej, że to niezależne od położenia w jakim się znajduję. Sytuacja wygląda identycznie w różnych regionach kraju.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »