- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć wszystkim!
Jakiś czas temu na mojej ulicy pociągnięto światłowód. Zgodnie z projektem inwestycji, na słupie znajdującym się na mojej posesji, około 20-30 m od mojego domu, została zamontowana skrzynka światłowodowa. Przed rozpoczęciem inwestycji deklarowałam zgodę na dokonanie przyłącza zarówno przez Internet na stronie Orange, jak i w formie papierowej u ankietera Orange, który chodził po naszej ulicy i takowe zbierał. Obecnie prace inwestycyjne dobiegły końca, a sąsiedzi zaczęli podłączać swoje domy do sieci, więc ja również skontaktowałam się z Orange w celu podpisania umowy i okazało się, że mój dom jako jedyny na mojej ulicy nie został objęty możliwością podłączenia (tzn. wg techników montujących przyłącze sąsiadom, sama w sobie możliwość jest, gdyż pozostawiono zapas kabla).
Niestety nigdzie nie mogę uzyskać informacji jak sprawić, żeby mój dom w systemie został objęty możliwością przyłączenia. Od 30 kwietnia średnio co 2-3 dni kontaktuję się z Orange i próbuję uzyskać jakieś informacje, lecz niestety bez skutku, gdyż każdy kolejny konsultant informuje mnie, że zgłoszenie, które zrobiłam podczas ostatniej rozmowy, w ogóle nie istnieje lub jest dostępne jedynie dla osoby, która je stworzyła i nikt inny nie ma do niego dostępu, albo że zostało ono zamknięte i pozostawione bez odpowiedzi. Spróbowałam, więc udać się osobiście do Salonu Orange, jednak Pani poinformowała mnie, że nie jest w stanie mi w tej sprawie pomóc i muszę kontaktować się z Infolinią. Jak już wcześniej wspomniałam, będąc już lekko zdesperowana, "upolowałam" instalatorów montujących przyłącze u sąsiada, ale oni również polecili mi kontaktować się z BOK Orange. Jeden z konsultantów na Infolinii stwierdził, że nie złożyłam deklaracji (czytaj: nie mają moich wcześniej złożonych deklaracji w systemie), więc możliwe jest, iż dlatego nie zostałam ujęta w projekcie. Napisałam więc pismo opisujące całą sprawę i wraz z ponownie wypełnioną deklaracją, przesłałam do siedziby Orange (otrzymałam potwierdzenie odbioru w tamtym tygodniu, ale na razie cisza). Znalazłam nawet stronę internetową programu "Gmina Otwarta na Inwestycje", której organizatorem jest Orange i na ich maila (info@gminaotwartanainwestycje.pl) przesłałam skany deklaracji i pisma wyjaśniającego całą sytuację.
Czy macie jakiś pomysł co mogłabym jeszcze zrobić? Nie mam pojęcia jak tę sprawę ugryźć, żeby otrzymać jakiekolwiek informacje o tym czemu mój dom nie został podłączony, co poszło nie tak, jak i czy w ogóle można ten problem naprawić. Może ktoś miał taką sytuację?
Na forum znalazłam podobny problem, ale tam nie zrobiono przyłącza do nowo pobudowanego domu (projekt inwestycji przyklepano, zanim wybudowano dom), natomiast mój dom stoi w tym samym miejscu od co najmniej 80 lat. W rozwiązaniu tamtego tematu napisano żeby działać wielotorowo, ale mam wrażenie, że wyczerpałam już wszystkie ścieżki, a dalej stoję w tym samym miejscu.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@OccidendiDokopałem się do info, że w twojej miejscowości siecią zarządza Nexera
https://www.nexera.pl/pl/map na mapie dokładnie sprawdź adres i zasięg i im zadaj pytanie gdzie powstało niedociągnięcie adresowe
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Położony światłowód na ulicy, pomimo złożenia deklaracji pominięto mój dom
@Occidendi podpowiedź miasto i ulicę..coś może wykopiemy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Położony światłowód na ulicy, pomimo złożenia deklaracji pominięto mój dom
Według opisu sytuacji zrobiłaś co trzeba i musisz czekać, jak wkradnie się błąd, to nic nie mogą zrobić, póki adresu nie dodadzą do bazy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Położony światłowód na ulicy, pomimo złożenia deklaracji pominięto mój dom
@OccidendiSprawdź swój adres na tej mapie. Przy okazji sprawdź sąsiadów. Jeśli faktycznie wyskoczy że tylko u Ciebie nie można to rzeczywiście ktoś się nie popisał i twoja deklaracja nie została wprowadzona do bazy danych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Położony światłowód na ulicy, pomimo złożenia deklaracji pominięto mój dom
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Położony światłowód na ulicy, pomimo złożenia deklaracji pominięto mój dom
Przed chwilą dostałam odpowiedź na moje zgłoszenie/ reklamację:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Położony światłowód na ulicy, pomimo złożenia deklaracji pominięto mój dom
@Occidendi zgłaszałaś może popyt tu przez stronę UKE - Wyszukiwarka ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Położony światłowód na ulicy, pomimo złożenia deklaracji pominięto mój dom
@Occidendi Zabawna odpowiedź. A co konsultanci mówią kiedy ich informujesz że światłowód został już wybudowany na całej ulicy i że wszyscy sąsiedzi mają łącza? Pytanie czy oni widzą że taki budynek istnieje na Twojej ulicy? Jeśli widzą to znaczy że są jakieś inne przesłanki na niekorzyść dla Ciebie, pytanie jakie? Podejrzewam, że Twój dom jest trochę głębiej od ulicy niż reszta i po drodze są jakieś przeszkody typu, drzewa, wiaty, pomieszczenia gospodarcze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Położony światłowód na ulicy, pomimo złożenia deklaracji pominięto mój dom
@Occidendi czy ten list, który pisałaś do orange był do Skierniewic? Jeśli nie, to trzeba tam wysłać.
Można opisać sytuację w oddzielnych mailach i wysłać do:
szybki-internet@mc.gov.pl
można też skontaktować się z UKE w tej sprawie.
Jeśli Pani, lub Pani sąsiedzi, mają kontakt do handlowca który u Państwa był, to proszę też się z nim skontaktować - jeśli jest rozgarnięty to może to coś da. Ewentualnie proszę poszukać kontaktu do żywego człowieka na ulotkach które powinny się pojawić po instalacji. Kontakt z infolinią, jak Pani się przekonała, daje tyle co nic, bo infolinia wie tyle co mapy orange dostępne w internecie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@OccidendiDokopałem się do info, że w twojej miejscowości siecią zarządza Nexera
https://www.nexera.pl/pl/map na mapie dokładnie sprawdź adres i zasięg i im zadaj pytanie gdzie powstało niedociągnięcie adresowe
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »