- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obsługa 5G
Dobry wieczór,
Zwracam się z prośbą o informację czy mogę jakoś sprawdzić czy mam 5G? Według umowy mam 5G, telefon obsługujący 5G również, a po włączeniu transmisji danych (ustawienia są, że ma korzystać z 5g, lte, 3g) mam LTE...
________________
* Przeniesione z działu Abonament – moderator Bartłomiej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obsługa 5G
@Nicr4m jeżeli będziesz w zasięgu 5G to na telefonie u góry zamiast ikonki LTE wyświetli się ikonka 5G.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obsługa 5G
Lokalizacja w której jesteś, może nie być w zasięgu 5G, które jest aktywowane sukcesywnie. Najlepiej dopytać BOK, podając miejscowość o dostępność zasięgu 5G.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obsługa 5G
Musisz być w zasięgu 5G oraz mieć telefon z listy wspieranych urządzeń 5G w Orange (sama obsługa przez telefon 5G nie wystarczy, ja mam OnePlusa 8 Pro i nie mogę mieć 5G w Orange).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obsługa 5G
Doprecyzuję - mam telefon obsługujący 5G, mieszkam w Poznaniu, "na mnie" i naokoło mapa zasięgu Orange pokazuje 5g.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obsługa 5G
Patrzyłaś w aplikacji czy masz aktywne?
(Zakładka pakiety i usługi, powinno być w moje aktywne usługi Możliwość korzystania z 5G).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obsługa 5G
@Anonim, nie mam takiej opcji w żadnej zakładce pomimo zapewnień konsultantów z infolinii i czatu (mam zapisy na e-mailu). Jeżeli takiej opcji nie mam to muszę dzwonić na bok czy raczej poczekać? Telefon jest na liście obsługiwanych przez Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obsługa 5G
@Nicr4m sprawdź naapie zasięgu, czy adres pod którym jesteś jest w zasięgu 5G. Link na dole strony na czarnym pasku
- « Poprzedni
- Następny »