- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pojawiła się informacja na stronie https://biuroprasowe.orange.pl/blog/uruchomilismy-polaczenia-wideo-vilte/ że "ViLTE działa niezależnie od sieci Internet, nie musimy mieć nawet włączonej transmisji danych, a więc nie zmniejsza pakietu danych internetowych."
Niestety, dziś doradca stwierdził, że ma być włączona transmisja danych.
Jest więc pierwsza rozbieżność podawania informacji.
Jest też lista telefonów z oferty Orange, które wspierają VoLTE i ViLTE, na której są oba moje telefony.
W obu telefonach mam umieszczone karty SIM z pre-paid i w ustawieniach włączony tryb pracy LTE/3G/2G i zaznaczone "Połączenia VoLTE dla SIM". W ustawieniach stanu karty SIM jest
Typ głosowej sieci komórkowej LTE Typ sieci danych komórkowych LTE
Oba telefony leżą obok siebie. Mimo to, nie dochodzi do połączenia wideo i wyświetlany jest komunikat "Nie można zrealizować połączeń wideo z tym numerem telefonu".
Zadaję więc pytanie.
Jakie dodatkowe, konkretne warunki muszą być spełnione, abym mógł uzyskać połączenie ViLTE między telefonami?
Z góry dziękuję wszystkim za rzeczową dyskusję.
____________
* W temacie doprecyzowałem kategorię - Wiktor
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zakończyłem testy i znam odpowiedź, która mi wystarczy.
Jeśli telefon nie wyświetli na pasku górnym ikony Vo))LTE
to nie dojdzie do zestawienia połączenia w tym trybie i nie ma co liczyć na ViLTE (wideo przez LTE).
W różnych kombinacjach testowałem 4 telefony
- Samsung Galaxy Note10 Lite (CSC: PLS),
- Samsung Galaxy XCover 4s (CSC: PLS, Android 11),
- Samsung Galaxy XCover 4s (CSC: PLS, Android 11),
- Samsung Galaxy XCover 4s (CSC: XEO, Android 10),
i 5 kart SIM o różnych numerach.
- SIM Orange (1)
- SIM Orange (2)
- SIM Play (1)
- SIM Play (1)
- SIM Plus
Jedynie karty SIM Play zestawiały prawidłowo połączenie wideo przez LTE w dowolnej konfiguracji z telefonami zgodnymi z oficjalnym zestawieniem wpieranych tu modeli.
Dwa warianty połączeń uzyskały wideo po 3G, ale nie o tym mowa w tym wątku.
Uważam, że oferta Orange, informacja o usłudze i realizacja połączeń nie jest warta zainteresowania z powodu braku wsparcia i realizacji zamierzonego celu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konkretne wymagania dla ViLTE
@WaszUżytkownikNie jest potrzebna transmisja danych. Konsultant sie myli.
W pierwszym linku pod wideo z Orange Experta są wyliczone uwarunkowania dodatkowe: aktywne VoLTE https://www.orange.pl/omnibook/volte-voice-over-lte#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konkretne wymagania dla ViLTE
Jestem po długiej sesji pomocy ze strony Specjalisty, pana Karola z numeru 510100100.
Nie obeszło się bez zresetowania usługi VoLTE po stronie Orange.
Dodałem także APN dla IMS w telefonie, z którym próbowałem nawiązać rozmowę wideo, ale to też nie pomogło.
Ostatecznie zostało utworzone zgłoszenie techniczne. Jak dowiem się więcej, to tu napiszę, ku wiedzy wszystkich.
p.s.
"* W temacie doprecyzowałem kategorię - Wiktor" - W tej sprawie należałoby stworzyć odrębny TAG dla ViLTE, ponieważ z VoLTE nie mam najmniejszego problemu i jak widać z tego postu, VoLTE nie jest powodem problemów z ViLTE.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konkretne wymagania dla ViLTE
@WaszUżytkownik napisał:
"* W temacie doprecyzowałem kategorię - Wiktor" - W tej sprawie należałoby stworzyć odrębny TAG dla ViLTE, ponieważ z VoLTE nie mam najmniejszego problemu i jak widać z tego postu, VoLTE nie jest powodem problemów z ViLTE.
Słuszna uwaga. 👍
W tej sprawie odezwę się do Ciebie w Prywatnej Wiadomości. 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konkretne wymagania dla ViLTE
Polecam też lekturę omnibooka https://www.orange.pl/omnibook/volte-voice-over-lte
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konkretne wymagania dla ViLTE
Cześć @WaszUżytkownik
Przesyłam Ci linka do filmiku Orange na temat 💡 ORANGE EKSPERT - 👉 ViLTE w Orange 📱🎥 https://www.youtube.com/watch?v=ycWV0b5l-sY
W filmiku od minuty 02:51 masz jakie warunki trzeba spełnić aby ViLTE działało?
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konkretne wymagania dla ViLTE
2023-08-21, 09:45
Z nudnego oczekiwania na deklarowaną odpowiedź serwisu do 48 godzin (serwis pracuje w pilnych przypadkach także w niedzielę, więc moje zgłoszenie nie zostało uznane jako pilne), wstawiam link, który informuje o sprawdzonym w praktyce (nie w teorii) działaniu urządzeń z obsługą viLTE.
https://wificalling-volte.pl/vilte
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konkretne wymagania dla ViLTE
******************
******************
Nie przeczytałeś mojego pierwszego postu tylko jego tytuł, stąd zapewne zupełnie nieprzydatna porada do bezwartościowego poradnika. Skoryguj treść swojego wpisu, bo wprowadza w błąd.
******************
Dla wszystkich.
******************
Wczoraj umieściłem SIM z Play taryfy "Rok ważności konta" do Galaxy S9 i połączenie wideo rozpoczęło wołanie numeru w Orange taryfy "Free" z widoczną ikoną VoLTE w pasku na górze ekranu. Domyślam się, że mogę uzyskać połączenie ViLTE. Nie mam na tej karcie wiele środków, więc oddzwoniłem z numeru Orange Free w Galaxy Note10 Lite do numeru w Play i otrzymałem klasyczny już komunikat "Nie można zrealizować połączeń wideo z tym numerem telefonu".
Pracownik działu obsługi technicznej obiecał umieścić w tym wątku odpowiedź, gdy będzie to możliwe po rozpoznaniu skali problemów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konkretne wymagania dla ViLTE
Nie tracąc czasu, bo nie spodziewam się odpowiedzi Orange wcześniej niż za kilka lat, wykonałem testy w sieci Play.
W sieci Play wszystko działa bez jakiejkolwiek ingerencji użytkownika!
Mając do dyspozycji dwie karty SIM z Play mogę bez problemu połączyć się między nimi przy pomocy VoLTE i ViLTE, gdy umieszczone są moich telefonach z listy Play.
Użyłem Samsung Galaxy Note10 Lite i Samsung Galaxy Xcover 4s.
Oto zrzut ekranu z Note10 Lite.
p.s.
Coś złego dzieje się w Orange, bo nawet zalogowanie dzisiaj do tego forum wymagało ode mnie wysłanie przypomnienia hasła,
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konkretne wymagania dla ViLTE
Dziś ponownie zgłosiłem problem do działu technicznego, gdyż na poprzednie zgłoszenie nie otrzymałem wyjaśnienia na email, a zgłoszenie zostało zamknięte. Dzisiaj na czacie uzyskałem tamtą odpowiedź na moje zgłoszenie.
Mam wrażenie, że przed długi, długi czas niżej zacytowana w całości odpowiedź będzie dla Orange potwierdzoną metką niskiej kompetencji osób udzielających odpowiedzi w sprawie usług. Wobec tego, co napisałem w moim poprzednim poście o obsłudze ViLTE w sieci PLAY jasnym jest dla mnie, że odpowiedzi na poziomie konkretów NIGDY nie otrzymam od Orange Polska.
Witamy. Zebraliśmy logi z testów wskazujące, że pol. Video odrzucaja telefony z powodu zbyt starych softów. Należy pobrać aktualizacje softów do najnowszych wersji. Przykładowo dla Samsunga Galaxy Note 10 Lite posiadają Pańtwo soft SM-N770F-TK5 grudnia 2020! a najnowsza wersja to SM-N770F-WE1 która jest z 20.06.2023. Softy nalezy pobierac z oficjalnie udostępnionych aktualizacji poprzez sprawdzenie tego przy pomocy softu telefonu a nie poprzez wgrywanie poprzez "kabelek" ponieważ ta drug opcja powoduje, ze nie ma gwarancji że dany soft jaki sobie Państwo wgrają będzie udostępnionę VoLTE dla Orange. Pozdrawiamy, Orange
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »