- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dostępność światłowodu
@Rommie Powiem Ci jaka jest ścieżka w WM. Uchwała -> Podpisanie umowy na udostępnienie nieruchomości Orange-> Projekt techniczny wykonywany przez Orange -> Akceptacja projektu przez administratora nieruchomości -> (zapewne) zlecenie robót dla podwykonawcy(w Twoim przypadku Pol-Net).
Zobacz ->
Mogę napisać, że jako tako się pokrywa.
Masz pieczątkę, masz numer telefonu to dzwoń. Zawsze warto zadzwonić.
Myślę, że do salonu z kartką iść nie warto, bo co oni mogą zrobić ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dostępność światłowodu
Niby racja, ale z drugiej strony ta firma dostała zlecenie, i je wykonała, wątpliwe by wiedzieli cokolwiek kiedy będzie można podpisac umowę z orange... Chyba że jest to numer do kordynadora inwestycji, ale szczerze to w to wątpię, ale zadzwonię. Jednocześnie Orange musi mieć świadomość, że prace zostały wykonane, w końcu znikła informacja o "modernizacji" z systemu z inwestycjami.
W kwestii salonu to oczywiście masz racje, to tak jak byłem w sobotę, kobieta sprawdziła jeden system i drugi, i nic, i stwierdziła, że nie jest w stanie mi pomóc, ale jeśli chce to mogę zostawić numer, że napisze maila z pytaniem, ale zapewne odpiszą dopiero po długim weekendzie... Albo we wtorek, też facet niby chciał pomóc, podjał próbę dodzwonienia się gdzieś, ale zapewne niedoczekał się połączenia, zatem stwierdził, bym próbował w późniejszym terminie. Smutne, ale prawdziwe...
I dziękuje za filmik, przynajmniej wiadomo, że prace w budynku odbywają się na końcu procesu, zatem nie potrzeba żadnych dodatkowych prac / negocjowania umów. Co w pzypadku tego ostatniego jest logiczne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dostępność światłowodu
Oczywiście, że niczego się nie dowiedziałem... Zgodnie z przewidywaniami nie byli w stanie udzielić mi żadnych informacji w tej kwestii. Dzwoniłem też na infolinię światłowodu orange, ale jedynie usłyszałem nauczone na pamięć formułki: jest pan zarejestrowany? tak, w takim razie obecnie nie ma takowej możliwości, bo by ktoś się z Panem skontaktował, zatem powiedziałem, że instalacja w budynku została wykonana... Ale usłyszałem jedynie, że prawdopodobnie jest w fazie testu, i skoro jestem zarejestrowany to konsultanci skontaktują się ze mną gdy takowa możliwość się pojawi.
Oczywiście nie był w stanie udzielić informacji ile takowe testy mogą potrwać, i tak naprawdę były to jedynie formułki, bo nie zapytał się nawet o adres...
W każdym razie chyba nic z tego nie wyjdzie, bo musze podjąć decyzje w kwestii przedłużania umowy w przyszłym tygodniu, zatem i w przypadku umowy na Internet musiałaby zostać zawarta w tym terminie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dostępność światłowodu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dostępność światłowodu
oczywiście, biedne orange, takie chętne i pomocne...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dostępność światłowodu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dostępność światłowodu
@Piotrekk85 cool story bro, jaki ma to związek z tym tematem, i faktem, że uzyskanie rzeczowej informacji od orange wydaje się niemożliwe i każdy twierdzi coś innego w zależności od dnia i godziny?
Patrz ten temat, pracownik orange twierdzi, że umowa jeszcze nie została zawarta ze wspólnotą, ale umowa ma celu uzyskanie zgody na możliwość położenia instalacji w budynku, która została wykonana, zatem prace zostały wykonane bez stosownych zgód? Wątpliwe, ale niezależnie, nie ma to znaczenia, bo infrastruktura powstała. Poza tym w okolicy podłączonych jest sporo budynków, i podejrzewam, że niektóre z nich należą do tej samej wspólnoty.
W salonach też loteria, uzyskanie informacji niemożliwe, bo zwyczajnie takowych informacji nie posiadają. A zmiany w systemach nie wiadomo jak odczytywać, bo uzyskanie informacji w tej kwestii również nie jest możliwe. Faktem jest, że niby na chwile obecną nie ma możliwości podłączenia, ani żadnych inwestycji w toku pod tym adresem, a że jeszcze tydzień temu informacje o pracach były zawarte oraz miały one miejsce to inna sprawa, zatem co się stało? 😄
Pomijając fakt, że budowa sieci światłowodowej została zakończona, ale w takim przypadku lokalizacja powinna widnieć jako podłączona, i powinienem móc podpisać umowę.
Z kolei na infolinii udzielają odpowiedzi by nie udzielić żadnych informacji rzucając ogólnikowymi formułkami. Zamiast jasno stwierdzić jaka jest rzeczywistość, ale z niewiadomych przyczyn tego nie robią. I później się dziwisz, że ludzie nie rozumieją braków planów na najbliższe lata w sytuacji gdy tego im nie powiedzą, a zostawiają sobie furtkę, by człowiek nie szukał alternatywy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dostępność światłowodu
Orange ma poza tym wyodrębnioną część hurtową i detaliczną. Hurt zajmuje się m.in. inwestycjami. Detal sprzedażą, obsługą, od pewnego czasu także bilingowaniem choć nie wiem czy całym. Detal spotykasz w salonie/BOK/itp. Taki podział jest narzucony przez obowiązki regulacyjne. Stąd wynika przyczyna czemu tak ciężko znaleźć kontakt w tej sprawie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dostępność światłowodu
W takim wypadku po ci ludzie, po co ta infolinia? Odniosłem wrażanie, że ich jedynym zadaniem jest rejestracja zainteresowanych osób - może mylne -, czyli to samo, co można zrobić we własnym zakresie poprzez stronę, i przynajmniej masz pewność, że zostało to wykonane, bo dostajesz potwierdzenie na maila.