Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Dostępność światłowodu

ROZWIĄZANE

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Dostępność światłowodu

Dam inne porównanie. Jeden właściciel ma dwa sklepy: piekarnię i mięsny obok siebie. To tak jak chodzić do mięsnego po bułki.

Informacje które trafiają z hurtu na detal trafiają również do innych operatorów. A Orange nie zawsze chce się dzielić. Jak będziesz mógł zamówić usługę, to uzyskasz info i na www.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 28
  • 0
  • 0

Dostępność światłowodu

Dzielić z kim? osobami zaineresowanymi usługą? to niech się nie dzieli, niech zachowa go dla siebie... Istna komedia.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Dostępność światłowodu

Z innymi operatorami...

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 28
  • 0
  • 0

Dostępność światłowodu

@Piotrekk85  Lol. Chyba żartujesz? Miałoby to sens gdyby nie fakt, że tymi działaniami jedynie uniemożliwiają potencjalnym odbiorcą podpisanie umowy i skorzystanie z oferty... To zwykły blok mieszkalny, komu mają oferować usługę?

 

Pomijając, że gdy rejestrowałem zainteresowanie dostałem maila, że jestem pierwszą osobą z tego budynku. Nie wiem czy ma to związek z zleceniem instalacji, czy to zwykły zbieg okoliczności, szczególnie, że zarejestrowałem zainteresowanie zaledwie 2 tygodnie przed owymi pracami.

 

Ale niezależnie od powodów okazać się może, że podłączali budynek na marne, bo jeśli nie dane będzie mi skorzystać z rabatu, i zmienię sieć komórkową to nie liczyłbym na to, że zdecyduje się na podłączenie światłowodu orange, bo po co miałbym to robić? skoro mam prawie to samo u lokalnego dostawcy, a ten przynajmniej jest sprawdzony...

 

 

A obecnie w ofercie jest do 200mb.... Zatem dlaczego ktokolwiek miałby to robić, tym bardziej, że podobno 25 sierpnia zmienia się oferta, i możliwe, że rabaty znikną całkowicie...


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Dostępność światłowodu

Myślałem że chcesz poznać odpowiedź. Ale Ty chcesz mieć mieć na wczoraj internet. Więc wydaje mi się, że dyskusja jest zbędna.

Napisz na TT do Rzecznika Orange lub kogoś z góry, może coś przyśpieszy. Kolejna opcja to poszukaj FiberShopu w okolicy i poproś o kontakt do DM. Tu rzadko kiedy ktoś decyzyjny zagląda.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 28
  • 0
  • 0

Dostępność światłowodu

To raczej kwestia, że otrzymane odpowiedzi nie mają sensu, podobnie jak chociażby odpowiedź na jednej ze stron wcześniej jakoby nie była podpisana umowa ze wspólnotą - niby sprawdzona informacja -, a mimo to położono instalacje w budynku, z czego wynikałoby, że pracownicy wykonali prace bez stosownych zgód. Pomijając, że wiele bloków w okolicy jest podłączonych do światłowodu, w tym na pewno część z nich należy do tej samej wspólnoty. Po co niby orange planuje osiągnąć poprzez wstrzymywanie się z oficjalnym "przyłączeniem" budynku.

 

I owszem chciałby już mieć możliwość podpisania umowy, na samym Internecie tak mi nie zależy, bo i tak okres wypowiedzenia u lokalnego dostawcy to 2 miesiące, to z samym podłączeniem mi się nie spieszy. Jedynie na podpisaniu umowy, i procesie otrzymywaniu faktur za usługę... Ale niestety tak to nie działa, i nie można podpisać umowy bez możliwości podłączenia. 

 

Co to TT? W sumie nie byłem jeszcze w tej budce od love... Ale wątpię by dysponowali lepszą wiedzą aniżeli w tradycyjnych salonach.

 

PS: Nie zrozum mnie źle. Jestem zwyczajnie zirytowany tym wszystkim. W sieci jestem od czasów prehistorycznych, gdy Orange było jeszcze Ideą. A nie wykluczone, że zmuszony będę do zmiany. I nawet nigdzie nie da się otrzymać konkretnych informacji na tak pozornie podstawowe zagadnienia.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Dostępność światłowodu

TT=twitter.

Nie wiem na ile nastąpił odbiór prac. Tu kwestia czy Twoja wspólnota mieszkaniowa działa w jakiejś dużej spółdzielni, czy macie upoważnionego administratora lub jakiegoś zarządcę.

Później kwestia przesłania informacji do części detalicznej Orange (ta część zajmująca się sprzedażą i obsługą) i udostępnienie informacji dla pozostałych operatorów - to min. 1 dzień roboczy. Później przygotowanie oferty - czy wystarczy "ogólnopolska" (ta jest od razu) czy konieczna "lokalna" (na tą trzeba poczekać). Itp, itd.

Jak masz Fibershop (czarna budka) koło siebie, to tam sugerowałbym się tam skierować.

 

Ps. W odpowiedzi na Twój ps. Moja rodzinka bliższa lub dalsza pracowała w grupie TP/Orange. Ja też trochę pracowałem w pionie obsługi jakiś czas temu, więc wiem jak to działa od środka. Rozumiem Twoją irytację, ale Orange naprawdę chce unikać odpowiedzi, że są rejony gdzie internet i/lub światłowodu nie będzie wcale albo będzie późno. Poza tym plany, planami, a życie swoje. Często coś się opóźnia, jest wcześniej. Deklaracja ze strony operatora, że np. światłowód będzie do dnia x.xx.xxxx może rodzić roszczenia odszkodowawcze. Brak jest też jasnej polityki komunikacyjnej. Obecnie jeszcze obowiązek regulacyjny i sztuczny podział w firmie na część hurtową i detaliczną. I tak to wygląda.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 28
  • 0
  • 0

Dostępność światłowodu

Ok, dzięki, przejdę się tam... Kto wie, może przynajmniej będą w stanie udzielić konkretnej odpowiedzi... Aniżeli ogólnikowe informacje, "proszę próbować w późniejszym terminie" lub "konsultacji będą się kontaktować gdy zaistnieje takowa możliwość".
 
A, i zapomniałem o najważniejszym, by nawet pisać na tym pro forum, muszę stosować inną przeglądarkę, bo pod chrome nie da się nawet zalogować, bo przekierowuje cały czas na stronę główną lub orangową tablice z siatką i samolocikami z papieru: "400 Niepoprawny adres URL". I jak nie być zirytowanym tym całym orange...

Anonim

Nie dotyczy

Dostępność światłowodu

@Rommie Tylko w Orange nie będziesz miał symetrycznego łącza, jak to jest u ciebie teraz w Orange będzie to tak 100/10 300/30 i 600/60.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 28
  • 0
  • 0

Dostępność światłowodu

Mam tego świadomość, byłem gotów to zaakceptować, dla dobra wyższego, ale dlatego też napisałem, że przejście uzależniam od terminu który zagwarantowałby mi otrzymanie rabatu na abonament komórkowy, w przeciwnym wypadku zostaje tam gdzie jestem...

 

Inna sprawa, że realnie patrząc wydaje się coraz mniej prawdopodobnym, że do tego dojdzie. Niestety.