23-08-2017
13:26
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
23-08-2017
13:26
Witam, wczoraj podpisałem umowę z Orange. Zapewniono mnie, że nie będzie problemu z podłączeniem. Jednak co się okazało po przybyciu technika skrzynka na klatce schodowej jest pusta. Powiedziano mi, że teraz Orange ma 10 dni na podjęcie decyzji o podłączeniu nowej. Miał ktoś taką sytuację czy jest jakaś szansa na podłączenie? I czy w razie ich odmowy nie będzie problemów z rozwiązaniem umowy, u konkurencji miałem 14 dni na rezygnację.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
23-08-2017
13:37
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
23-08-2017
13:37
Jeśli nie będzie możliwości technicznych, to Orange samo wypowiada umowę.
3 ODPOW. 3
23-08-2017
13:37
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
23-08-2017
13:37
Jeśli nie będzie możliwości technicznych, to Orange samo wypowiada umowę.
23-08-2017
20:29
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
23-08-2017
20:29
Brak instalacji w budynku.
@kubarsky jest dokładne tak, jak pisze @Piotrekk85
Jeśli nie ma możliwości technicznych, to Orange samo rozwiązuje umowę.
Jeśli nie ma możliwości technicznych, to Orange samo rozwiązuje umowę.
31-08-2017
13:30
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
31-08-2017
13:30
Brak instalacji w budynku.
@qbarsky
zachęcam Cię do oznaczenia wpisu │Opcje posta → Zaakceptuj jako rozwiązanie│, który Twoim zdaniem wydaje się najbardziej przydatny. Dzięki temu innym łatwiej będzie go odnaleźć .