Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak instalacji w budynku.

ROZWIĄZANE

Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Brak instalacji w budynku.

Witam, wczoraj podpisałem umowę z Orange. Zapewniono mnie, że nie będzie problemu z podłączeniem. Jednak co się okazało po przybyciu technika skrzynka na klatce schodowej jest pusta. Powiedziano mi, że teraz Orange ma 10 dni na podjęcie decyzji o podłączeniu nowej. Miał ktoś taką sytuację czy jest jakaś szansa na podłączenie? I czy w razie ich odmowy nie będzie problemów z rozwiązaniem umowy, u konkurencji miałem 14 dni na rezygnację.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32792
  • 38952
  • 1390

Brak instalacji w budynku.

Jeśli nie będzie możliwości technicznych, to Orange samo wypowiada umowę.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

3 ODPOW. 3

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32792
  • 38952
  • 1390

Brak instalacji w budynku.

Jeśli nie będzie możliwości technicznych, to Orange samo wypowiada umowę.
Anonim

Nie dotyczy

Brak instalacji w budynku.

@kubarsky jest dokładne tak, jak pisze @Piotrekk85
Jeśli nie ma możliwości technicznych, to Orange samo rozwiązuje umowę.

Zespół Nasz Orange
  • 2986
  • 12615
  • 151

Brak instalacji w budynku.

@qbarsky
zachęcam Cię do oznaczenia wpisu │Opcje postaZaakceptuj jako rozwiązanie│, który Twoim zdaniem wydaje się najbardziej przydatny. Dzięki temu innym łatwiej będzie go odnaleźć Emotikon: Szczęśliwy.