Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Awaria VoLTE

ROZWIĄZANE

Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 541
  • 648
  • 24

Awaria VoLTE

@Anonim bo Orange ma platformę VoLTE od innej firmy. Orange'owa była tworzona przy współpracy z Nokią, a T-mobile'owa z Mavenir Systems. Poza tym pozostałe systemy Orange i T-mobile są inne, więc to nie jest tak, że jest jedna konfiguracja VoLTE, która "wgryzie" się sama w system.

Obecnie VoLTE już u mnie działa. Nie zdziwiłbym się gdyby to samo Orange ją odłączyło żeby im się system "nie przegrzał" 😉

Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3187
  • 7368
  • 134

Awaria VoLTE

@p2225, może specjalny zabieg ze względu na ruch w sieci w tym okresie lub przeskok na nowy rok Emotikon: Szczęśliwy

Anonim

Nie dotyczy

Awaria VoLTE

@p2225 @Ron Chyba problem był tutaj


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 541
  • 648
  • 24

Awaria VoLTE

W sensie, że był duży ruch w LTE i dlatego? U mnie LTE leciało 50Mb/s. Zresztą rozmowy mają priorytet przed transmisją. 


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 181
  • 187
  • 0

Awaria VoLTE

to w końcu działa czy nie działa to VOLTE?


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 541
  • 648
  • 24

Awaria VoLTE

Działa.

Zespół Nasz Orange
  • 2907
  • 10834
  • 64

Awaria VoLTE

Mam kilka informacji dla wszystkich zainteresowanych VoLTE! Jesteśmy świeżo po aktualizacji oprogramowania usługi. Wiemy jakie mieliście trudności, za które przepraszamy. HD Voice w LTE powinien prawidłowo funkcjonować. Prosimy przetestujcie 🙂 W razie trudności oczywiście informujcie.


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 541
  • 648
  • 24

Awaria VoLTE

Również HD Voice z bitrate 23,85 kb/s? Przy połączeniach Orange VoLTE <-> Play VoLTE, po stronie Play jest 23,85 kb/s, a po Orange jest 12,65 kb/s.

Zespół Nasz Orange
  • 2907
  • 10834
  • 64

Awaria VoLTE

Nie wiem niestety czy coś było zmieniane. Trzeba przetestować 🙂


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 541
  • 648
  • 24

Awaria VoLTE

Jeszcze jedno - u mnie nadal jest problem z zestawianiem połączenia. Gdy mam LTE z sygnałem poniżej -120dBm (z włączonym VoLTE telefon trzyma się LTE do końca) to wywołując połączenie, telefon spada do 3G i wywoływanie zostaje z tego powodu przerwane. W rezultacie rozmówca słyszy tylko sekundę lub dwie swojego dzwonka. Tak jakbym puścił "strzałkę". To nagrała aplikacja po mojej stronie w zeszły piątek: https://youtu.be/DxbtRdPAX0o Skąd ten szum? Telefon LG G6. 

Pamiętam, że chyba w wakacje, przez jakiś krótszy czas przestałem mieć ten problem, ale niestety powrócił i utrzymuje się od początku korzystania z usługi. Gdy ktoś dzwoni do mnie to przy takim sygnale, telefon spada do 3G bez problemu.