- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria VoLTE
Obecnie VoLTE już u mnie działa. Nie zdziwiłbym się gdyby to samo Orange ją odłączyło żeby im się system "nie przegrzał" 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria VoLTE
@p2225, może specjalny zabieg ze względu na ruch w sieci w tym okresie lub przeskok na nowy rok
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria VoLTE
W sensie, że był duży ruch w LTE i dlatego? U mnie LTE leciało 50Mb/s. Zresztą rozmowy mają priorytet przed transmisją.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria VoLTE
Mam kilka informacji dla wszystkich zainteresowanych VoLTE! Jesteśmy świeżo po aktualizacji oprogramowania usługi. Wiemy jakie mieliście trudności, za które przepraszamy. HD Voice w LTE powinien prawidłowo funkcjonować. Prosimy przetestujcie 🙂 W razie trudności oczywiście informujcie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria VoLTE
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria VoLTE
Nie wiem niestety czy coś było zmieniane. Trzeba przetestować 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria VoLTE
Jeszcze jedno - u mnie nadal jest problem z zestawianiem połączenia. Gdy mam LTE z sygnałem poniżej -120dBm (z włączonym VoLTE telefon trzyma się LTE do końca) to wywołując połączenie, telefon spada do 3G i wywoływanie zostaje z tego powodu przerwane. W rezultacie rozmówca słyszy tylko sekundę lub dwie swojego dzwonka. Tak jakbym puścił "strzałkę". To nagrała aplikacja po mojej stronie w zeszły piątek: https://youtu.be/DxbtRdPAX0o Skąd ten szum? Telefon LG G6.
Pamiętam, że chyba w wakacje, przez jakiś krótszy czas przestałem mieć ten problem, ale niestety powrócił i utrzymuje się od początku korzystania z usługi. Gdy ktoś dzwoni do mnie to przy takim sygnale, telefon spada do 3G bez problemu.