- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód już w budynku. Czas oczekiwania na instalację w mieszkaniu.
@marder dziękuję za dokładne wyjaśnienie tego procesu. Miałem przeczucie, że tak to będzie wyglądać.
Chyba nie zostało mi nic poza cierpliwością 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód już w budynku. Czas oczekiwania na instalację w mieszkaniu.
Dzień dobry wszystkim.
Usługa pojawiła się w systemach Orange w zeszły piątek (08/09) a na dzisiaj planowana jest instalacja 🙂
Bardzo dziękuje za odpowiedzi w tym wątku.
Serdecznie pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód już w budynku. Czas oczekiwania na instalację w mieszkaniu.
Pochwaliłem dzień przed zachodem słońca niestety 😞
Usługę zamówiłem online w piątek (adres i dostępność usługi OK). Umowa podpisana zdalnie (dostałem dokumenty w wkeened).
Napisałem do konsultanta zeby potwierdzic termin instalacji (zapomnialem o godzinie) i dostałem informacje o tym, ze umowa została anulowana z powodu braku mozliwosci technciznych. Podobno "technicy" sprawidzili i anulowali.
Nie dostalem zadnej informacji o anulowaniu umowy. I wg. mnie ona obowiązuje.
Jestem bardzo zawiedziony. Czy to normalna praktyka Orange ? Jezeli tak to poczekam az pojawi sie u innych operatorów.
Serdecznie pozdrawiam,
Jestem bardzo zawiedziony, czy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód już w budynku. Czas oczekiwania na instalację w mieszkaniu.
Napisałem do konsultanta zeby potwierdzic termin instalacji (zapomnialem o godzinie) i dostałem informacje o tym, ze umowa została anulowana z powodu braku mozliwosci technciznych. Podobno "technicy" sprawidzili i anulowali.
Nie dostalem zadnej informacji o anulowaniu umowy. I wg. mnie ona obowiązuje.
Wyżej piszesz, że dostałeś info o anulowaniu a niżej, że nie. Czyli jednak dostałeś. W umowie jest zapis że w przypadku BMT to umowa będzie anulowana, więc już nie obowiązuje.
Pytanie tylko dlaczego BMT, może system anulował błędnie, dzwoń na infolinie, jeśli anulowana przez technika będzie odpis z jakiego powodu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód już w budynku. Czas oczekiwania na instalację w mieszkaniu.
@Cinmar2000BMT to bardzo szerokie pojęcie. W przypadku inwestycji, to może oznaczać problem na wielu płaszczyznach. Warto zweryfikować powód...bo to może dotyczyć i innych operatorów
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód już w budynku. Czas oczekiwania na instalację w mieszkaniu.
@Arti_Kn_Pl Dziękuję za odpowiedź. Pisałem pod wypływem emocji i nie wyraziłem się zbyt jasno.
Nie dowiedziałem się o anulowaniu umowy dopóki nie dostałem tej informacji na czacie. Generalnie czekałem w domu na technika, który miał być dzisiaj i gdybym nie napisał to czekałbym do wieczora 🙂
Oczekiwałbym jakieś informacji (mail/telefon) z informacją, że umowa jest anulowana. Od konsultantki dowiedziałem się, że BMT oznacza brak zainstalowanej infrastruktury. Obstawiam, że nie ma tego jeszcze w którymś systemie. Na klatce jest puszka, a adres pojawia się po użyciu opcji "Sprawdź Adres" na stronie orange od piątku (w czwartek jeszcze było info o BMT).
Piszę, bo już kiedyś miałem umowę widmo i wypisanie się z niej kosztowało mnie sporo nerwów i czasu :).
Dziękuję za wysłuchanie i dam znać jak się dalej sprawa potoczy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód już w budynku. Czas oczekiwania na instalację w mieszkaniu.
@Cinmar2000 Podejrzewam że byłeś zbyt szybki. Daj im czas z 2 tygodnie niech to wszystko się przemieli w sytemach i wtedy najlepiej zamów przez konsultanta lub w salonie aby mieć pewność że to co Ty widzisz na stronie on także posiada w swoich bazach. Powodzenia.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »