Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Światłowód już w budynku. Czas oczekiwania na instalację w mieszkaniu.

ROZWIĄZANE

Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 8
  • 52
  • 0

Światłowód już w budynku. Czas oczekiwania na instalację w mieszkaniu.

@marder dziękuję za dokładne wyjaśnienie tego procesu. Miałem przeczucie, że tak to będzie wyglądać.

 

Chyba nie zostało mi nic poza cierpliwością 🙂


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 8
  • 52
  • 0

Światłowód już w budynku. Czas oczekiwania na instalację w mieszkaniu.

Dzień dobry wszystkim. 

 

Usługa pojawiła się w systemach Orange w zeszły piątek (08/09) a na dzisiaj planowana jest instalacja 🙂 
Bardzo dziękuje za odpowiedzi w tym wątku. 


Serdecznie pozdrawiam


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 8
  • 52
  • 0

Światłowód już w budynku. Czas oczekiwania na instalację w mieszkaniu.

Pochwaliłem dzień przed zachodem słońca niestety 😞 

 

Usługę zamówiłem online w piątek (adres i dostępność usługi  OK). Umowa podpisana zdalnie (dostałem dokumenty w wkeened). 

 

Napisałem do konsultanta zeby potwierdzic termin instalacji (zapomnialem o godzinie) i dostałem informacje o tym, ze umowa została anulowana z powodu braku mozliwosci technciznych. Podobno "technicy" sprawidzili i anulowali.

 

Nie dostalem zadnej informacji o anulowaniu umowy. I wg. mnie ona obowiązuje. 

 

Jestem bardzo zawiedziony. Czy to normalna praktyka Orange ? Jezeli tak to poczekam az pojawi sie u innych operatorów. 

 

Serdecznie pozdrawiam, 

 

Jestem bardzo zawiedziony, czy 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2107
  • 5923
  • 197

Światłowód już w budynku. Czas oczekiwania na instalację w mieszkaniu.


 

Napisałem do konsultanta zeby potwierdzic termin instalacji (zapomnialem o godzinie) i dostałem informacje o tym, ze umowa została anulowana z powodu braku mozliwosci technciznych. Podobno "technicy" sprawidzili i anulowali.

 

Nie dostalem zadnej informacji o anulowaniu umowy. I wg. mnie ona obowiązuje. 

Wyżej piszesz, że dostałeś info o anulowaniu a niżej, że nie. Czyli jednak dostałeś. W umowie jest zapis że w przypadku BMT to umowa będzie anulowana, więc już nie obowiązuje.

Pytanie tylko dlaczego BMT, może system anulował błędnie, dzwoń na infolinie, jeśli anulowana przez technika będzie odpis z jakiego powodu.

 

 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14133
  • 58129
  • 704

Światłowód już w budynku. Czas oczekiwania na instalację w mieszkaniu.

@Cinmar2000BMT to bardzo szerokie pojęcie. W przypadku inwestycji, to może oznaczać problem na wielu płaszczyznach. Warto zweryfikować powód...bo to może dotyczyć i innych operatorów


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 8
  • 52
  • 0

Światłowód już w budynku. Czas oczekiwania na instalację w mieszkaniu.

@Arti_Kn_Pl Dziękuję za odpowiedź. Pisałem pod wypływem emocji i nie wyraziłem się zbyt jasno. 

 

Nie dowiedziałem się o anulowaniu umowy dopóki nie dostałem tej informacji na czacie. Generalnie czekałem w domu na technika, który miał być dzisiaj i gdybym nie napisał to czekałbym do wieczora 🙂 

 

Oczekiwałbym jakieś informacji (mail/telefon) z informacją, że umowa jest anulowana.  Od konsultantki dowiedziałem się, że BMT oznacza brak zainstalowanej infrastruktury. Obstawiam, że nie ma tego jeszcze w którymś systemie. Na klatce jest puszka, a adres pojawia się po użyciu opcji "Sprawdź Adres" na stronie orange od piątku (w czwartek jeszcze było info o BMT).

 

Piszę, bo już kiedyś miałem umowę widmo i wypisanie się z niej kosztowało mnie sporo nerwów i czasu :).

 

Dziękuję za wysłuchanie i dam znać jak się dalej sprawa potoczy. 

 

 


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2747
  • 10071
  • 53

Światłowód już w budynku. Czas oczekiwania na instalację w mieszkaniu.

@Cinmar2000 Podejrzewam że byłeś zbyt szybki. Daj im czas z 2 tygodnie niech to wszystko się przemieli w sytemach i wtedy najlepiej zamów przez konsultanta lub w salonie aby mieć pewność że to co Ty widzisz na stronie on także posiada w swoich bazach. Powodzenia.