- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
► Temat, ze względu na poruszane zagadnienie, został przeniesiony z kategorii Internet domowy (etykieta: klient indywidualny). W temacie doprecyzowano tytuł - Moderator Wiktor ◄
Witam
Posiadam usługi w Orange ale problem jest taki ze chce podłączyć się do swiatłowodu to tylko slysze że jest to niemozliwe bo w komputerkach w dziale obaługi nie widać czy jest taka mozliwosc,ale wiem że jest bo sasiedzi maja podlaczony a do studzienki z światłowodem mam 15m bo chodzi o domek wolnostojący
Prosze o pomoc bo od wrzesnia odbijam sie od sciany dzwoniac do biuro obsługi
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Warto w tej sprawie udać się do najbliższego salonu Orange w Twojej okolicy i w tej sprawie porozmawiać. Powinni wiedzieć więcej niż konsultanci na infolinii.
Tu jeszcze link do wniosku o światłowód:
https://oferty.orange.pl/internet/
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Warto w tej sprawie udać się do najbliższego salonu Orange w Twojej okolicy i w tej sprawie porozmawiać. Powinni wiedzieć więcej niż konsultanci na infolinii.
Tu jeszcze link do wniosku o światłowód:
https://oferty.orange.pl/internet/
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód - dział obsługi ciągle informuje, że jest to niemożliwe
Już formularz wysłałem w październiku na początku i nic.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód - dział obsługi ciągle informuje, że jest to niemożliwe
mam tak samo 😞 tylko z piwnicy do mieszkania 1,5 metra
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód - dział obsługi ciągle informuje, że jest to niemożliwe
Przyczyn takiego stanu rzeczy może być kilka.
Operator może nie posiadać zgody właściciela gruntu / nieruchomości na wykonanie potrzebnych prac,
może też nie być miejsc na splitterze i nie opłaca się w tej chwili instalować kolejnego, albo są inne powody utrudnień przy podłączeniu.
Niestety w BOK nie dowiemy się szczegółów, tak jak pisał @ketrasaArtur najlepiej udać się do pobliskiego salonu, gdyż często pracownicy znają się z technikami i mogą udzielić więcej informacji niż to co jest wprowadzone do systemu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód - dział obsługi ciągle informuje, że jest to niemożliwe
ha witam udało się podłączyć swiatłowód do 1Gbps :)) także wszystko prawie załatwili monterzy 🙂 a że dalej nie ma możliwości podłączenia u mnie w klatce to osobna historia :((( ale ja mam :))) od maja 2020 .Naścierałem się w salonie prawie półtora roku i nic .W maju -w piątek akurat monterzy byli klatkę obok po krótkiej rozmowie telefon do bok , we wtorek umawianie na wizytę monterów a w czwartek montaz swiatłowodu niecały tydzień----można załatwić ,można
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód - dział obsługi ciągle informuje, że jest to niemożliwe
@ManioG niektóre rzeczy można załatwić oddolnie. Widać w systemach można było podciągnąć adres do tych w zasięgu. Z tego co wiem to tylko takie zamówienie przejdzie dalej do realizacji. Masz szczęście, co potwierdza zdanie, że trzeba wszystkiego próbować, a nie zniechęcać się pierwszym "nie da rady"...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód - dział obsługi ciągle informuje, że jest to niemożliwe
dokładnie agat13 tak jak piszesz i nawet z ont nie było problemu --od razu dali