Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Światłowód - dział obsługi ciągle informuje, że jest to niemożliwe

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Recenzent
  • 8
  • 2
  • 0

Światłowód - dział obsługi ciągle informuje, że jest to niemożliwe

► Temat, ze względu na poruszane zagadnienie, został przeniesiony z kategorii Internet domowy (etykieta: klient indywidualny). W temacie doprecyzowano tytuł - Moderator Wiktor ◄

 

Witam 

Posiadam usługi w Orange ale problem jest taki ze chce podłączyć się do swiatłowodu to tylko slysze że jest to niemozliwe bo w komputerkach w dziale obaługi nie widać czy jest taka mozliwosc,ale wiem że jest bo sasiedzi maja podlaczony a do studzienki  z światłowodem mam 15m  bo chodzi o domek wolnostojący  

Prosze o pomoc bo od wrzesnia odbijam sie od sciany dzwoniac do biuro obsługi

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 37, Guru **
  • 10569
  • 18220
  • 375

Światłowód - dział obsługi ciągle informuje, że jest to niemożliwe

Warto w tej sprawie udać się do najbliższego salonu Orange w Twojej okolicy i w tej sprawie porozmawiać. Powinni wiedzieć więcej niż konsultanci na infolinii.

Tu jeszcze link do wniosku o światłowód: 

https://oferty.orange.pl/internet/

 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

7 ODPOW. 7

Poziom 37, Guru **
  • 10569
  • 18220
  • 375

Światłowód - dział obsługi ciągle informuje, że jest to niemożliwe

Warto w tej sprawie udać się do najbliższego salonu Orange w Twojej okolicy i w tej sprawie porozmawiać. Powinni wiedzieć więcej niż konsultanci na infolinii.

Tu jeszcze link do wniosku o światłowód: 

https://oferty.orange.pl/internet/

 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście


Poziom 12, Recenzent
  • 8
  • 2
  • 0

Światłowód - dział obsługi ciągle informuje, że jest to niemożliwe

Już formularz wysłałem w październiku na początku i nic.


Poziom 13, Recenzent
  • 28
  • 47
  • 0

Światłowód - dział obsługi ciągle informuje, że jest to niemożliwe

mam tak samo 😞 tylko z piwnicy do mieszkania 1,5 metra 


Poziom 26, Specjalista
  • 395
  • 883
  • 43

Światłowód - dział obsługi ciągle informuje, że jest to niemożliwe

Przyczyn takiego stanu rzeczy może być kilka.
Operator może nie posiadać zgody właściciela gruntu / nieruchomości na wykonanie potrzebnych prac,
może też nie być miejsc na splitterze i nie opłaca się w tej chwili instalować kolejnego, albo są inne powody utrudnień przy podłączeniu.
Niestety w BOK nie dowiemy się szczegółów, tak jak pisał @ketrasaArtur najlepiej udać się do pobliskiego salonu, gdyż często pracownicy znają się z technikami i mogą udzielić więcej informacji niż to co jest wprowadzone do systemu.


Poziom 13, Recenzent
  • 28
  • 47
  • 0

Światłowód - dział obsługi ciągle informuje, że jest to niemożliwe

ha witam udało się podłączyć swiatłowód do 1Gbps :)) także wszystko prawie załatwili monterzy 🙂 a że dalej nie ma możliwości podłączenia u mnie w klatce to osobna historia :((( ale ja mam :))) od maja 2020 .Naścierałem się w salonie prawie półtora roku i nic .W maju -w piątek akurat monterzy byli klatkę obok po krótkiej rozmowie telefon do bok , we wtorek umawianie na wizytę monterów a w czwartek montaz swiatłowodu niecały tydzień----można załatwić ,można 

 


Poziom 36, Guru *
  • 4487
  • 9315
  • 150

Światłowód - dział obsługi ciągle informuje, że jest to niemożliwe

@ManioG niektóre rzeczy można załatwić oddolnie. Widać w systemach można było podciągnąć adres do tych w zasięgu. Z tego co wiem to tylko takie zamówienie przejdzie dalej do realizacji. Masz szczęście, co potwierdza zdanie, że trzeba wszystkiego próbować, a nie zniechęcać się pierwszym "nie da rady"...


Poziom 13, Recenzent
  • 28
  • 47
  • 0

Światłowód - dział obsługi ciągle informuje, że jest to niemożliwe

dokładnie agat13 tak jak piszesz i nawet z ont nie było problemu --od razu dali