Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Światłowód - dział obsługi ciągle informuje, że jest to niemożliwe

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Recenzent
  • 8
  • 2
  • 0

Światłowód - dział obsługi ciągle informuje, że jest to niemożliwe

► Temat, ze względu na poruszane zagadnienie, został przeniesiony z kategorii Internet domowy (etykieta: klient indywidualny). W temacie doprecyzowano tytuł - Moderator Wiktor ◄

 

Witam 

Posiadam usługi w Orange ale problem jest taki ze chce podłączyć się do swiatłowodu to tylko slysze że jest to niemozliwe bo w komputerkach w dziale obaługi nie widać czy jest taka mozliwosc,ale wiem że jest bo sasiedzi maja podlaczony a do studzienki  z światłowodem mam 15m  bo chodzi o domek wolnostojący  

Prosze o pomoc bo od wrzesnia odbijam sie od sciany dzwoniac do biuro obsługi

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted

Poziom 37, Guru **
  • 9063
  • 14273
  • 276

Światłowód - dział obsługi ciągle informuje, że jest to niemożliwe

Warto w tej sprawie udać się do najbliższego salonu Orange w Twojej okolicy i w tej sprawie porozmawiać. Powinni wiedzieć więcej niż konsultanci na infolinii.

Tu jeszcze link do wniosku o światłowód: 

https://oferty.orange.pl/internet/

 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4
Highlighted

Poziom 37, Guru **
  • 9063
  • 14273
  • 276

Światłowód - dział obsługi ciągle informuje, że jest to niemożliwe

Warto w tej sprawie udać się do najbliższego salonu Orange w Twojej okolicy i w tej sprawie porozmawiać. Powinni wiedzieć więcej niż konsultanci na infolinii.

Tu jeszcze link do wniosku o światłowód: 

https://oferty.orange.pl/internet/

 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 8
  • 2
  • 0

Światłowód - dział obsługi ciągle informuje, że jest to niemożliwe

Już formularz wysłałem w październiku na początku i nic.

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 4
  • 1
  • 0

Światłowód - dział obsługi ciągle informuje, że jest to niemożliwe

mam tak samo 😞 tylko z piwnicy do mieszkania 1,5 metra 

Highlighted

Poziom 26, Specjalista
  • 395
  • 875
  • 43

Światłowód - dział obsługi ciągle informuje, że jest to niemożliwe

Przyczyn takiego stanu rzeczy może być kilka.
Operator może nie posiadać zgody właściciela gruntu / nieruchomości na wykonanie potrzebnych prac,
może też nie być miejsc na splitterze i nie opłaca się w tej chwili instalować kolejnego, albo są inne powody utrudnień przy podłączeniu.
Niestety w BOK nie dowiemy się szczegółów, tak jak pisał @ketrasa najlepiej udać się do pobliskiego salonu, gdyż często pracownicy znają się z technikami i mogą udzielić więcej informacji niż to co jest wprowadzone do systemu.