- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy
Kończy mi się umowa na pakiet usług: internet, stacjonarny i trzy komórki. Wizyta w salonie - wszystko uzgodnione zadzwonimy jak dotrze wybrany sprzęt. Mijają dwa tygodnie - nic. Telefon na nr 801234567 po kilkunastu minutach otrzymuję info że sprawdzenie co i na jakich zasadach trochę potrwa - oddzwonimy do 20minut. I tak trzech konsultantów - żaden nie oddzwonił. Zostawiam info na stronie internetowej-oddzwonimy za 29 sek. Rzeczywiście dzwonią - następnie 26 minut muzyki i jest wreszcie konsultant. Info jak wcześniej - oddzwonię i nic. Czy jest jakiś człowiek w tej firmie z którym można normalnie przedłużyć umowę? Czy to tylko pracownicy z łapanki i nic nie załatwię bo sami nie wiedzą co oferują. Może trzeba się zwijać z tej firmy?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy
A sprzęt co chciałeś jest na magazynie? Bo teraz końcówka roku to zwykle nic nie ma.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy
Witaj w społeczności 🙂 Czy masz może umówiony obecnie kontakt? W Mój Orange posiadasz jakieś otwarte zgłoszenie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy
Nie chodzi o sprzęt - jeśli go nie ma wystarczy powiedzieć. Kupię w necie bo ceny Orange wbrew pozorom nie są specjalnie atrakcyjne. Dzisiaj rozmawiałem z konsultantem tylko o przedłużeniu umowy - miał oddzwonić bo jak powiedział musi wszystko sprawdzić i nic. Sytuacja sie powtarza kolejny raz. Zresztą w salonie było podobnie - Pani wychodziła dziesiec razy na zaplecze by dopytać czy tak można
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy
Nie mam otwartych zgłoszeń. A umówione kontakty nie oddzwaniają
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy
Przez internet nie przedłużę bo brak opcji na wszystkie usługi jakie mam. Trzeba by to wszystko porozdzielać. Ironia losu, Orange dwa lata temu namówił mnie by wszystko połączyć bo będzie lepiej i taniej. Porobiłem odpowiednie cesje(płatne) i taki efekt......
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy
Tak. Indywidualny. To po co kazali łączyć dwa lata temu? Klient nie ważny?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »