Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Przedłużenie umowy


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 1
  • 0

Przedłużenie umowy

Kończy mi się umowa na pakiet usług: internet, stacjonarny i trzy komórki. Wizyta w salonie - wszystko uzgodnione zadzwonimy jak dotrze wybrany sprzęt. Mijają dwa tygodnie - nic. Telefon na nr 801234567 po kilkunastu minutach otrzymuję info że sprawdzenie co i na jakich zasadach trochę potrwa - oddzwonimy do 20minut. I tak trzech konsultantów - żaden nie oddzwonił. Zostawiam info na stronie internetowej-oddzwonimy za 29 sek. Rzeczywiście dzwonią - następnie 26 minut muzyki i jest wreszcie konsultant. Info jak wcześniej - oddzwonię i nic. Czy jest jakiś człowiek w tej firmie z którym można normalnie przedłużyć umowę? Czy to tylko pracownicy z łapanki i nic nie załatwię bo sami nie wiedzą co oferują. Może trzeba się zwijać z tej firmy?

10 ODPOW. 10

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32279
  • 35956
  • 1364

Przedłużenie umowy

A sprzęt co chciałeś jest na magazynie? Bo teraz końcówka roku to zwykle nic nie ma.


Zespół Nasz Orange
  • 2889
  • 10771
  • 64

Przedłużenie umowy

Witaj w społeczności 🙂 Czy masz może umówiony obecnie kontakt? W Mój Orange posiadasz jakieś otwarte zgłoszenie?


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 1
  • 0

Przedłużenie umowy

Nie chodzi o sprzęt - jeśli go nie ma wystarczy powiedzieć. Kupię w necie bo ceny Orange wbrew pozorom nie są specjalnie atrakcyjne. Dzisiaj rozmawiałem z konsultantem tylko o przedłużeniu umowy - miał oddzwonić bo jak powiedział musi wszystko sprawdzić i nic. Sytuacja sie powtarza kolejny raz. Zresztą w salonie było podobnie - Pani wychodziła dziesiec razy na zaplecze by dopytać czy tak można


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 1
  • 0

Przedłużenie umowy

Nie mam otwartych zgłoszeń. A umówione kontakty nie oddzwaniają


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32279
  • 35956
  • 1364

Przedłużenie umowy

Z poziomu forum ciężko coś poradzić czy zweryfikować czy konkretna osoba nawala, jest problem z ofertą czy jest jakiś bug w systemie. Spróbuj pogadać na czacie http://orange.pl/kontakt lub zadzwoń jeszcze raz. Ew sam przedłuż przez internet.

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 1
  • 0

Przedłużenie umowy

Przez internet nie przedłużę bo brak opcji na wszystkie usługi jakie mam. Trzeba by to wszystko porozdzielać. Ironia losu, Orange dwa lata temu namówił mnie by wszystko połączyć bo będzie lepiej i taniej. Porobiłem odpowiednie cesje(płatne) i taki efekt......


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32279
  • 35956
  • 1364

Przedłużenie umowy

I tak nie ma możliwości przedłużania komórek na jednym aneksie. Inne usługi można spakietowac z jedną komórką w Love. Ale na resztę komórek będzie i tak oddzielne zamówienie (o ile chodzi o ofertę dla klientów indywidualnych).

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 1
  • 0

Przedłużenie umowy

Tak. Indywidualny. To po co kazali łączyć dwa lata temu? Klient nie ważny?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32279
  • 35956
  • 1364

Przedłużenie umowy

Ale co masz za ofertę że jest łączona? Łączenie zawsze to slogan. Być może nie czytałeś papierów dwa lata temu. Ale w papierach zawsze na każdy numer komórki to oddzielna umowa/aneks. Nawet jest oferta ma w nazwie wspólny to był numer główny i numery dodatkowe z oddzielnym papierkiem. To wszystko nadal jest do zrobienia. Będzie jedna faktura, dostaniesz zniżki za kilka usług itp itd. Zamawiając w salonie masz pewność że wszystko pójdzie z jedną datą. W kanałach zdalnych (infolinia/online) jest minimalne ryzyko, że aneksy kurierem pójdą w kilku przesyłkach ale tego chyba się nie przeskoczy. Zostaje wtedy salon.