Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 33, Ekspert

szczegółowa kontrola wykorzystania pakietów

Mając na uwadze dyskusję w wątku "Nowy Mój Orange na WWW vs. pakiety za awansy, gole, itp."  proponuję zmodyfikowanie dostępnych tam raportów w taki sposób aby można było za jej pośrednictwem sprawdzić stan wykorzystania - odrębnie - każdego z posiadanych pakietów, w szczególności pakietów transferu internetowego.

październik w Pomysły

  • 1

    Nowy

  • 2

    Sprawdzany

  • 3

    Zamknięty

Komentarze
Poziom 36, Guru

Czy Twój pomysł dotyczy aplikacji (mobilnej) mój Orange? bo ja osobiście mam wyszczególnienie różnych pakietów (na Androidzie, prepaid, różne oferty i pakiety).

Może podaj więcej szczegółów o jaką ofertę chodzi, jakie pakiety nie mają wyszczególnienia.

październik

Poziom 33, Ekspert

@Piotrekk85 ja mam abonament i na stronie startowej Mój Orange, w android, są kafelki - jak na zrzucie - więc jeśli wziąć pod uwagę, że  skorzystałem z promocji  za awans - a w ilości dostępnego pakietu wyświetla mi tylko info z podstawowej puli - z abonamentu - to chyba przyznasz, że brakuje informacji.Screenshot_20171012-124544.png

październik

Poziom 36, Guru

Masz rację, że brak informacji. Tylko ja bym to zgłosił do BOK (o ile tego nie robiłeś) jako błąd po aktualizacji 4.0, a nie sugestie na przyszłość.

październik

Poziom 27, Specjalista

@Piotrekk85, pomysł, to pomysł. Zasługuje na rozważenie, chociażby z dwóch powodów. Jesteśmy w trakcie poligonowych doświadczeń i nie działają jak trzeba niektóre zakładki, przełączanie, szperanie w gąszczu...z błędami, które ja np. zgłaszam. Ale jest drugi powód, o który zabiega @Misiek62. Nie ma rozdzielenia pakietów stałych w usłudz(e)(gach) od promocji krótkich, chociażby jak ta z 28 GB. Rozmawiałem na czacie niedawno i jest to potwierdzone. Toteż aplikacja (której na razie nie posiadam), niech też będzie działała jak należy. Stąd tyle nerwowości i gorzkich słów na forum.

pakiet danych moj.PNG

Daję poparcie.

październik

Poziom 36, Guru

Głos oddałem. Choć boję się następstw. Bo jeśli będzie mało głosów, może być sygnałem by nie naprawiać błędu - a wg mnie opisany powinien być zrealizowany jako naprawa.

październik

Poziom 33, Ekspert

@Piotrekk85 dajmy szansę pozytywnej procedurze Emotikon: Szczęśliwy  Zapewne w zespole od appki trwają prace nad  jakimiś zmianami, poprawkami... bo z tego co widać raczej nie wiele stoi w miejscu.

październik

Poziom 27, Specjalista

@Misiek62, jak spojrzysz w temacie, to ile trzeba zmienić, by działało jak należy?

październik

Zespół Nasz Orange

Status zmieniony na: Sprawdzany

Zespół Nasz Orange

@Misiek62, masz obecnie pakiety na koncie? Możesz zalogować się do appki, dotknąć wartości pakietu i sprawdzić czy wyświetla się podział na pakiety i ich wartości (nazwy w dalszym ciągu nie będą widoczne).

grudzień

Poziom 33, Ekspert

Sorry,  @Artur nie używam tyle neta w fonie żeby kupować dodatkowe pakiety, tam gdzie bywam większość dnia mam WiFi.  Więc ja nie sprawdzę podziału Emotikon: Smutny

grudzień

Zespół Nasz Orange

Nie przejmuj się, oczywiście poszukamy testowego numeru i przetestujemy u siebie Emotikon: Szczęśliwy

grudzień

Zespół Nasz Orange

Status zmieniony na: Zamknięty

Gdy projektowaliśmy widoki sprawdzania stanu danych to zakładaliśmy, że na tych paskach z poszczególnymi pakietami będzie widoczny stan poszczególnych pakietów. 

large.jpg

Niestety w czasie kodowania tych funkcji okazało się, że to znacznie trudniejsze do realizacji i w niedługim czasie nie będziemy w stanie tego dodać, dlatego pomysł, póki co, zamykamy. Dobra wiadomość jest taka, że na tym widoku za kilka miesięcy pojawią się nazwy używanych pakietów.

luty