- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowy Mój Orange na WWW vs. pakiety za awansy, gole, itp.
@Anonimehh ja o jednym a Ty z jakimiś formułkami, u mnie pakiet za gole nie jest widoczny w żaden możliwy sposób, a żeby zgłosić sprawę w mój orange na www trzeba godzine siedzieć aby odnaleźć "zgłoś sprawę", moim zdaniem nowe MO to jedno wielkie nieporozumienie, tak samo z bieżącym wykorzystaniem, w orange mija sporo czasu zanim sie uaktualni, mam służbowy telefon z innej sieci, i tam jest wszystko na bieżąco.
@Misiek62, ale przecież w starym MO była taka możliwość i każdy pakiet był widoczny, nie wiem komu to przeszkadzało, tak samo stara strona www była czytelna i było wiadomo o co chodzi, może to tylko moje odczucie ale strasznie irytuje mnie teraz nowa forma
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowy Mój Orange na WWW vs. pakiety za awansy, gole, itp.
@Matik608 nie ja Tworzę nowe strony 😉 jestem tak jak większość użytkowników forum, zwykłym klientem Orange. Skoro ktoś podjął decyzję o wprowadzaniu nowych rozwiązań, to oczywiście mamy prawo krytykować, czy też obrażać się na Orange, ale raczej tego nie zmienimy. Możemy też postulować wprowadzanie zmian, które by nas satysfakcjonowały. Ja wybieram "pozytywne podejście". Po pierwsze jak już stwierdziłem, nie jesteśmy w stanie zatrzymać zmian, ale na kierunki, poprzez propozycje, uwagi, zwłaszcza jeśli będą masowe, chyba możemy wpływać. Stąd też moja propozycja by w ramach aktualnie dostępnych możliwości przynajmniej zgłosić potrzebę rozważenie zmian w mobilnej wersji MO.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowy Mój Orange na WWW vs. pakiety za awansy, gole, itp.
@Matik608, ja też sprawdzałem u siebie dzisiaj przez kod *103*# . żądanie usługi, i dostałem komunikat:"Serwis chwilowo niedostępny.Prosimy spróbować później." I drugi, jako sms od Orange: "Usługa niedostępna do zlecającego.". Na stronie konta widziałem tylko tyle i aż tyle, więc zgłosiłem dwa razy, że błąd. Dwukrotnie chciałem przeanalizować wykorzystanie. Mam abonament komórkowy i pakiet 28 GB też. Też będę zabiegał o wyjaśnienie przez https://www.orange.pl/view/zarzadzanie-kontem > Moje sprawy > Reklamacje albo przez czat.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowy Mój Orange na WWW vs. pakiety za awansy, gole, itp.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowy Mój Orange na WWW vs. pakiety za awansy, gole, itp.
Piotrekk85 napisał(-a):
Kod *103*# jest dostępny w ofercie minutowej. Smart plan lte i nowsze plany lub inne z nolimit nie mają tego kodu.
@Piotrekk85, kliknij sobie w https://www.orange.pl/view/zarzadzanie-kontem
i wskoczy Ci strona https://www.orange.pl/omnibook/zarzadzanie-kontem-w-orange
,a jak klikniesz w https://www.orange.pl/ > Bieżące wykorzystanie, to zobacz Artykuły >
- Sprawdzenie bieżącego wykorzystania usług w ofercie na abonament pod pozycją 3 jest ten kod. Natomiast pod poz.1 Zobacz jak sprawdzić bieżące wykorzystanie usług w Mój Orange masz przekierowanie na https://www.orange.pl/omnibook/sprawdzenie-biezacego-wykorzystania-uslug-w-ofercie-na-abonament > Zobacz, gdzie znaleźć Bieżące wykorzystanie w Mój Orange. Ekran się przyciemnia i tam też masz ten kod. Droga przez mękę, a ja w tym czasie jestem zalogowany na NO i tamte operacje są wykonywane w dwóch kolejnych kartach, przy trzymającej sesji tu i tam. Jeżeli klikniesz w pomarańczowego ludzika w obu równoległych sesjach, zamkniesz je i możesz próbować zrobić przegląd bieżącego wykorzystania bezpośrednio z pozycji NMO https://www.orange.pl/twojekonto/logowanie-Widok 360 - https://www.orange.pl/moj-orange/uslugi-komorkowe > Bieżące wykorzystanie > Pokaż > Przeanalizuj wykorzystanie - Abonament (Smart Plan LTE) > Internet
- Przeanalizuj wykorzystanie
- Zobacz szczegóły- Wewnętrzny błąd komponentu Wykorzystanie. Zgłoś-zgłoszone dzisiaj dwa razy i rozmowa na czacie, ze sprawdzaniem mojego konta. Można by też to przenieść na forum, jako błąd w becie. Chyba, że moderator to zrobi, a ja pokazałem Ci @Piotrekk85, jak to działa u mnie. Masz inny pomysł na sprawdzanie? Aplikacji nie posiadam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowy Mój Orange na WWW vs. pakiety za awansy, gole, itp.
A co do nowego mój Orange, tak jak pisałem kiedyś, szkoda, że kiedy pojawiła się beta było tu pełno osób z Orange odpowiedzialnych za ten serwis. Teraz się pochowali. A czasem wystarczy słowo "przepraszam" i konkret w postaci terminu usunięcia problemów (o ile jest jakiś deadline).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowy Mój Orange na WWW vs. pakiety za awansy, gole, itp.
Jeśli ostatnio nie sprawdziliście, to zachęcam żeby to zrobić, w Nowym Mój Orange powinniście już widzieć pakiet za awans.
- « Poprzedni
- Następny »