Zgłoś sprawę & Moje sprawy
W NMO jest z tym problem na PC. Zakładka Obsługa > Moje sprawy nie działają jak należy.
Proponuję zatem ujednolicenie całego obszaru, z poszerzeniem zakresu spraw, jak to jest na koncie usług stacjonarnych. Chyba, że docelowo ten model będzie spójny, to nie ma tematu. Proszę zatem spojrzeć, jak działa to na w/w koncie:
29-11-2017 w Pomysły
1
Otwarty
2
Zamknięty
Rozszerzyłbym zakładkę sprawy nie tylko o "sprawy" w postaci reklamacji czy zapytań, ale również aby była historia zleceń.
@Piotrekk85, sęk w tym, że muszą dokonać "przemeblowań", bo tak na dobrą sprawę, te zgłoszenia reklamacyjne są tam ściśle określone. Obowiązkowe w dodatku i co byś tam napisał o mobilnych? Ach! W dodatku te błędy! W jednym miejscu może być ż, o ł nie wspominając Proszę spojrzeć:
Proponuje lepszą i szybszą opcję. Skorzystanie z chat doradcą. Od razu rozwiąże problem a jak nie to utworzy zgłoszenie, które wszelkie wymagane informacje. Formularze były fajne ale może 10 lat temu 🙂
Czat z doradcą to dobre rozwiązanie? Klient chce X, doradca pisze, że Y. I sprawa prędko nie znajdzie "rozwiązania".
Piotruś,
czy chat, czy formularz czy email temat ZAWSZE trafi do doradcy. Jednego lub drugiego, jeśli sprawa nie znajduje rozwiązania w jednym lub drugim kanałem to pracujemy z doradcami a nie z kanałami.
Zwłaszcza że cała historia chat jest w danych klienta plus klient może sobie pobrać zapis chata.
Dodatkowo w trakcie chata doradca jest w stanie wypytać o wszystko i w razie czego załatwić sprawę (co się często dzieje). Formularze i maile takiej opcji nie dają ...
@Remi, jak już wcześniej omawialiśmy na forum potrzebę dołączenia do czata wielu plików, tak też funkcję chwalebnie pożyteczną spełnia dotychczasowy adres mailowy. Pozwolił mi rozwiązać dwie poważne sprawy finansowe i dopóki plików nie można gdzie indziej dawać, nie mów, cytuję:"...i maile takiej opcji nie dają..." Wzrokowo lepsza intuicyjność dla doradcy...i bezkosztowo dla klienta
Czat jest dobry do spraw szybkich, do naprawy w jednej "interakcji". Niektóre sprawy jednak wymagają dłuższego opisu i tego nie sposób przekazać 1:1 przez czat. Poza tym zakładka "moje sprawy"/status zgłoszeń/status sprawa jest przydatna, aby podejrzeć "archiwum".
@Piotrekk85, tylko że zakładka Moje sprawy też nie jest przydatna, bo wyrzuca na stronę https://www.orange.pl/view/zarzadzanie-kontem#4:smileysurprised: Poruszamy się cały czas po "grząskim torfowisku".
@Piotrekk85 Formularz też nie służy do wymiany informacji tylko do inicjacji zgłoszenia więc przewagi żadnej nie ma. Jeśli w trakcie czata sprawa nie jest załatwiona i wymaga rejestracji zgłoszenia to i tak pojawi się ono w sekcji zgłoszenia.
@Anonim pisałem o chacie z załacznikami. Dopoki tego nie ma zgadzam sie wysłanie załaczników (np. potwierdzenie wpłaty) na mail jest wygodniejsze.
Docelowo to co każdy z Was pisze załatwia chat asynchroniczny (czyli coś podobnego jak aktualnie działa Fb Messenger czy WhatsApp).
@Remi czy taki czat asynchroniczny jest już dostępny? Trwają prace nad jego wdrożeniem, możesz nam to zdradzić?
W trakcie planowania. Na razie pozostaje chat synchroniczny na stałe dostępny w nowym Mój Orange.
Status zmieniony na: Zamknięty
Minęło ponad 3 mies. od dodania pomysłu i nie zdobył minimum 10 głosów, więc na forum pomysł zamykamy. Niemniej przyjmujemy sugestię. Rozważymy wszystkie rozwiązania, które są wygodne dla użytkowników. Póki co zapraszamy na czat.