Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 18, Komentator

Multinagrywarka - Bez reklam

Kolejny wątek dotyczący usługi Multinagrywarka. Materiały nagrywane z wykorzystaniem tej usługi są czystym strumieniem jak leci emisja. Z żalem stwierdzam, że wraz z reklamami. Właściwie, to spodziewałem się tego a teraz to sobie potwierdziłem. 

Materiał nagrany można oczywiście przewijać i relatywnie szybko przeskoczyć reklamy, lecz interwały przewijania po krótkim naciśnięciu przycisku przewijania na pilocie są w zakresie 3-6 sekund. Natomiast dłuższe przyciśnięcie owego przycisku może spowodować przeskok już do interesującego nas materiału i konieczność cofania do momentu jego wznowienia. Słabe. Jest to po prostu nie wygodne. 

I to właśnie jest ten pomysł. Nagrywanie bez reklam. 

3 tygodni(e) temu w Pomysły

  • 1

    Otwarty

  • 2

    Realizowany

  • 3

    Zrealizowany

Komentarze
Poziom 24, Specjalista

@Dawid_Parisjest jeszce gorzej niż Ci się wydaje. Na wielu kanałach materiału z multinagrywarki nie da się przewijać, właśnie po to żeby nie przeskakiwać reklam. Tak że to na 100% ne przejdzie, nie wiem jak byśmy chcieli. Jedyna opcja to podłączenie swojego dysku  - w tych nagraniach mozesz zawsze reklamy przeskoczyć.

3 tygodni(e) temu

Poziom 30, Ekspert

Pomysł popieram 👍, choć śmiem wątpić aby to wprowadzili ☹️

3 tygodni(e) temu

Poziom 36, Guru *

Ja jestem za..

3 tygodni(e) temu

Poziom 40, Guru *****

Pomysł nierealny biznesowo. Orange obecnie korzysta z rozwiązania zewnętrznej firmy, która nie planuje pomijania reklam. Mniej reklam = większe opłaty licencyjne za możliwość nagrywania programów w trybie catch-up.

3 tygodni(e) temu

Poziom 20, Pasjonat

Bez reklam telewizję by poupadały bo to spora część na koszty stacji która nadaje 

2 tygodni(e) temu

Poziom 18, Komentator

@j131 Wiedziałem o tym. Jednak ja odniosłem się do materiałów nagranych, w których reklamy emitowane podczas programu na żywo potencjalnie mogą już być "nieaktualne".

 

@ryba168 Zgadzam się z Tobą w pełnym zakresie tematu. Czytaj słowa, które skierowałem do @j131.

2 tygodni(e) temu

Poziom 24, Specjalista

@Dawid_Parisno nie, chyba jednak nie wiedziałeś albo nie do końca doceniłeś wagę cytowanego stwierdzenia bo napisałeś tak:

"Materiał nagrany można oczywiście przewijać i relatywnie szybko przeskoczyć reklamy"

Tymczasem "relatywnie szybko przeskoczyć reklamy" można tylko jeśli nadawca na to pozwoli na danym kanale. Czy to jest "nagrane" w chmurze czy nie nie ma tu nic do rzeczy, na niektórych "nagranych" w multinagrywarce programach reklam po prostu nie przeskoczysz.

Żeby moje stanowisko było jasne: oczywiście popieram pomysł, ale to że wszyscy chcieliby być młodzi piękni i bogaci oraz nie oglądać reklam, nie wystarczy żeby się to spełniło. Na szczęście akurat w kwestii reklam coś można zrobić bo jest teraz tyle opcji że w praktyce reklam oglądać się nie musi.

 

Jeszcze co do dezaktualizacji: zasadnicza większość kampanii trwa dłużej niż kilka tygodni podczas gdy nagrania w multinagrywarce mają 30 dni trwałości. Prawdopodobieństwo że jakaś reklama się w cztery tygodnie zdezaktualizuje jest minimalne - a przynajmniej tak najwidoczniej to wygląda z punktu widzenia tego kto za jej emisję zapłacił, skoro w jakimś stopniu wymusza ich ponowną "emisję" przy każdym odtworzeniu nagrania.

 

2 tygodni(e) temu

Poziom 18, Komentator

@j131 Wiedziałem dokładnie to o czym napisałem. W moim zdaniu powinienem zawrzeć informacje, że dotyczy to programów, których nadawca zezwala na takie operacje. Mój błąd. 

 

"Jeszcze co do dezaktualizacji: zasadnicza większość kampanii trwa dłużej niż kilka tygodni podczas gdy nagrania w multinagrywarce mają 30 dni trwałości..."

Właściwie masz racje. Emitent płaci i wymaga. I to działa :(.

2 tygodni(e) temu