Multinagrywarka - Bez reklam
Kolejny wątek dotyczący usługi Multinagrywarka. Materiały nagrywane z wykorzystaniem tej usługi są czystym strumieniem jak leci emisja. Z żalem stwierdzam, że wraz z reklamami. Właściwie, to spodziewałem się tego a teraz to sobie potwierdziłem.
Materiał nagrany można oczywiście przewijać i relatywnie szybko przeskoczyć reklamy, lecz interwały przewijania po krótkim naciśnięciu przycisku przewijania na pilocie są w zakresie 3-6 sekund. Natomiast dłuższe przyciśnięcie owego przycisku może spowodować przeskok już do interesującego nas materiału i konieczność cofania do momentu jego wznowienia. Słabe. Jest to po prostu nie wygodne.
I to właśnie jest ten pomysł. Nagrywanie bez reklam.
03-06-2021 w Pomysły
1
Otwarty
2
Realizowany
3
Zrealizowany
@Dawid_Parisjest jeszce gorzej niż Ci się wydaje. Na wielu kanałach materiału z multinagrywarki nie da się przewijać, właśnie po to żeby nie przeskakiwać reklam. Tak że to na 100% ne przejdzie, nie wiem jak byśmy chcieli. Jedyna opcja to podłączenie swojego dysku - w tych nagraniach mozesz zawsze reklamy przeskoczyć.
Pomysł popieram 👍, choć śmiem wątpić aby to wprowadzili ☹️
Ja jestem za..
Pomysł nierealny biznesowo. Orange obecnie korzysta z rozwiązania zewnętrznej firmy, która nie planuje pomijania reklam. Mniej reklam = większe opłaty licencyjne za możliwość nagrywania programów w trybie catch-up.
Bez reklam telewizję by poupadały bo to spora część na koszty stacji która nadaje
@Dawid_Parisno nie, chyba jednak nie wiedziałeś albo nie do końca doceniłeś wagę cytowanego stwierdzenia bo napisałeś tak:
"Materiał nagrany można oczywiście przewijać i relatywnie szybko przeskoczyć reklamy"
Tymczasem "relatywnie szybko przeskoczyć reklamy" można tylko jeśli nadawca na to pozwoli na danym kanale. Czy to jest "nagrane" w chmurze czy nie nie ma tu nic do rzeczy, na niektórych "nagranych" w multinagrywarce programach reklam po prostu nie przeskoczysz.
Żeby moje stanowisko było jasne: oczywiście popieram pomysł, ale to że wszyscy chcieliby być młodzi piękni i bogaci oraz nie oglądać reklam, nie wystarczy żeby się to spełniło. Na szczęście akurat w kwestii reklam coś można zrobić bo jest teraz tyle opcji że w praktyce reklam oglądać się nie musi.
Jeszcze co do dezaktualizacji: zasadnicza większość kampanii trwa dłużej niż kilka tygodni podczas gdy nagrania w multinagrywarce mają 30 dni trwałości. Prawdopodobieństwo że jakaś reklama się w cztery tygodnie zdezaktualizuje jest minimalne - a przynajmniej tak najwidoczniej to wygląda z punktu widzenia tego kto za jej emisję zapłacił, skoro w jakimś stopniu wymusza ich ponowną "emisję" przy każdym odtworzeniu nagrania.
@j131 Wiedziałem dokładnie to o czym napisałem. W moim zdaniu powinienem zawrzeć informacje, że dotyczy to programów, których nadawca zezwala na takie operacje. Mój błąd.
"Jeszcze co do dezaktualizacji: zasadnicza większość kampanii trwa dłużej niż kilka tygodni podczas gdy nagrania w multinagrywarce mają 30 dni trwałości..."
Właściwie masz racje. Emitent płaci i wymaga. I to działa :(.