Formatka do zgłoszeń
Swego czasu opisywałem swoje perypetie związane z kontaktem z Orange.
https://nasz.orange.pl/t5/forums/v3_1/forumtopicpage/board-id/Moj-Orange/thread-id/6480/page/1
Na tej podstawie "oficjalnie" zgłaszam pomysł stworzenia/przywrócenia w "Nowym Moim Orange" formatki do zgłoszeń.
31-01-2019 w Pomysły
1
Otwarty
2
Zamknięty
Pomysł był https://nasz.orange.pl/t5/Pomysły/Zgłoś-sprawę-amp-Moje-sprawy/idi-p/57843 i jakoś nawet sami klienci tego nie chcieli bo głosów było mało ... To jak to Orange ma chcieć?
Klienci czy bywalcy forum?
Ja tylko powiem, że o ile do oferty w sumie nie mam zastrzeżeń (choć połączenie oczekujące by się przydało), to każdy kontakt z bokiem ciężko odchorowuję.
Ale zgłoszenie z online wcześniej trafialo do tych samych osób co odbieraly połączenia w większości wypadków. Teraz niby jest czat.
"Teraz niby jest czat." Który mi nigdy nie działał ....
To warto zgłosić by naprawili. A nie czekać że samo się naprawi.
Jak przez niedziałający czat mogę zgłosić niedziałajacy czat? 🙂
To są inne formy kontaktu.
Messenger. Mail.
Jaki messenger? A adres mailowy gdzie na stronie znajdę?
Znalazłem adres, który kiedyś otrzymałem przy okazji innego wątku (zresztą chyba od CIebie @Piotrekk85 )
Wysłałem tam zgłoszenie i ... otrzymałem info, że "Wkrótce adres e-mail: bok@orange.pl zostanie wyłączony," To jak jest z tym alternatywnym kanałem kontaktu?
Jest nowy mail ale go nie podałem 😉 i póki co nie podam.
Messenger to miałem na mysli komunikator od Facebooka.
A jak ktoś nie chce się afiszować na Facebooku? Rozumiem, że orange nie ma mu nic do zaoferowania?
Ma czat.
Blagam - rozumiem, ze masz problemy. Ale jak konto na ecare (moj orange) jest popsute to i formatka do zgłoszeń moze nie działać. Trzeba zlikwidować przyczyny a nie łagodzić skutki.
Tyle, że mam wrażenie, że taka formatka jest "prostsza technicznie", i jako taka trudniejsza do zepsucia. To jedno.
A po drugie. Właśnie dlatego przydałaby sie jakaś forma redundancji. Szansa, że zepsują się 2 kanały komunikacji jest mniejsza niż że jeden.
Czyż nie?
To juz nie wiem co proponujesz. Jeśli formatka na byc po zalogowaniu, to serwis musi działać a nie działa u Ciebie. Bez logowania nie ma sensu bo trwa za dlugo (trzeba weryfikować klientów).
Dla mnie przydalby się asynchroniczny czat, piszesz kiedy chcesz, doradcy odpisuja kiedy sa wolni itp. plus pełna historia, załączniki, mozliwosc zmiany doradcy itp.
Zaraz, zaraz. "Mój orange" mi działa. Mogę się zalogować i parę rzeczy zrobić. NIe działa mi jedna konkretna funkcjonalność - bieżące wykorzystanie.
Nie działa mi czat (niezależnie od tego czy zalogowany czy nie).
I nie mam tego jak zgłosić, nie ponosząc przy okazji kosztów.
To co bym chciał, to formatka do zgłoszeń w "Nowym Moim orange".
To wszystko.
"Dla mnie przydalby się asynchroniczny czat, piszesz kiedy chcesz, doradcy odpisuja kiedy sa wolni itp. plus pełna historia, załączniki, mozliwosc zmiany doradcy itp."
Czyli mail 😛
Podobno nowy sposób logowania powinien działać również w apce Moj Orange. Nie działą i pojawia się komunikat: do aplikacji Mój Orange nie można się zalogować adresem e-mail
do aplikacji Mój Orange, Multibox, Naszego orange oraz usługi Halo Granie, logujemy się za pomocą starych danych dostępowych, tj. jako login wpisujemy (najbezpieczniej) numer telefonu oraz stare hasło.
Od czasu tego pomysłu (na marginesie: zachęcam do zapoznania się z zawartą w nim wymianą zdań i argumentacją ) nie zmieniliśmy swojego podejścia do formy, w jakiej możliwe jest zgłaszanie spraw do Orange. Ale za to cały czas pracujemy nad czatem - tak żeby stał się jeszcze bardziej wygodną formą kontaktu z nami 🙂 (np. od tego roku możliwe jest dodawanie załączników).
Pomysł zatem zamykamy. (Hm... Nie zdobył on zbyt wielu głosów).
Status zmieniony na: Zamknięty