- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
WiFi calling i kodek HD
@DarekWa Orange Flex. A po czym rozpoznajesz brak HD Voice? U mnie przy wychodzący na pewno jest. Przy przychodzących nie mam, ale to dlatego że mam multisima.
Ja akurat nie lubię zbędnych ikonek na ekranie. Więc zależy co komu pasuje. 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
WiFi calling i kodek HD
Sprawdziłem wczoraj połączenia WiFi Calling Orange Flex<->Orange Flex oraz Orange Flex <-> Orange.
HD Voice w obydwu przypadkach działało bez zarzutu. Oczywiście HD Voice rozpoznaje się po jakości głosu oraz widocznym typie kodeka w odpowiednich narzędziach typu Service Mode a nie po ikonce HD na ekranie. Na Samsungach ikona HD nie pokazuje się przy WiFi callingu, ale nie ma to żadnego związku z jakością kodeka użytego w połączeniu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
WiFi calling i kodek HD
@juzew "Na Samsungach ikona HD nie pokazuje się przy WiFi calling, ale nie ma to żadnego związku z jakością kodeka użytego w połączeniu."
nie zgadzam się, że się nie pokazuje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
WiFi calling i kodek HD
I to jest screen z niebrandowanego polskiego softu XEO przy połączeniu VoWIFi w sieci Orange?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
WiFi calling i kodek HD
o wszystkim jest napisane w pierwszym poście. Wystarczy uważnie przeczytać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
WiFi calling i kodek HD
HD Voice w VoWIFI Orange (zarówno Flex jak i "zwykłym") działa poprawnie, o czym pisałem nie tylko ja. O HD świadczy kodek widoczny w Service Menu (WB-AMR) jak i jakość dźwięku. A to czy w trakcie takiego połączenia jest dodatkowo widoczna ikona HD zależy jednocześnie od trzech czynników: od modelu telefonu, wersji jego oprogramowania i operatora. Na wszystkich niebrandowanych Samsungach z XEO z którymi miałem do czynienia tej ikony w połączeniach VoWiFi Orange nie było, mimo że kodek i jakość była HD Voice.
_______
* Wpis poddany edycji - moderator Kinga
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »