70
Postów
96
Kudo
2
Rozwiązań
Orange Weteran
50 odpowiedzi
Druga Rocznica
50 like
25 like
Roczniak
10 odpowiedzi
Pomagaj innym i dodawaj rozwiązania
Zbieraj lajki pod swoimi postami
Dawaj lajki innym
Przeglądaj strony Nasz Orange
Dodawaj i komentuj pomysły
29-06-2020 22:09
Na czacie flexa? Po wcześniejszej historii, gdy jeden konsultant nie rozumiał, co do niego piszę i co znaczy słowo kodek, a inny uparcie twierdził, że brak HD Voice spowodowany jest zakłóceniami w sygnale 3G w mojej okolicy (mimo że chodziło o VoLTE) to ni [...]
27-06-2020 15:44
Od jakiegoś czasu zaobserwowałem brak kodeka EVS przy połączeniach VoLTE wychodzących z Flexa na inne numery Orange "nie flex". Testowane między Galaxy S9 (Orange Prepaid) a S10 (Flex). Gdy dzwonię z prepaid na flex to EVS (HD+) działa. Gdy dzwonię w drugą [...]
30-05-2020 18:29
@Maciej_FLEX - walcz o QRcode dla smartwatch-y, walcz! To słabe, że Flex, który ma być niby innowacyjną ofertą nie pozwala na dodanie esim-a do smartwatch-a Samsunga, podczas gdy Orange Abo nie ma tego problemu. Czekamy!
29-06-2020 22:09
Na czacie flexa? Po wcześniejszej historii, gdy jeden konsultant nie rozumiał, co do niego piszę i co znaczy słowo kodek, a inny uparcie twierdził, że brak HD Voice spowodowany jest zakłóceniami w sygnale 3G w mojej okolicy (mimo że chodziło o VoLTE) to ni [...]
27-06-2020 15:44
Od jakiegoś czasu zaobserwowałem brak kodeka EVS przy połączeniach VoLTE wychodzących z Flexa na inne numery Orange "nie flex". Testowane między Galaxy S9 (Orange Prepaid) a S10 (Flex). Gdy dzwonię z prepaid na flex to EVS (HD+) działa. Gdy dzwonię w drugą [...]
30-05-2020 18:29
@Maciej_FLEX - walcz o QRcode dla smartwatch-y, walcz! To słabe, że Flex, który ma być niby innowacyjną ofertą nie pozwala na dodanie esim-a do smartwatch-a Samsunga, podczas gdy Orange Abo nie ma tego problemu. Czekamy!
18-03-2018 13:12
Wg moich informacji stała się rzecz niebywała i Galaxy S7 Edge z brandem OPV w ostatniej aktualizacji otrzymał HD Voice w 2G!Czyli operator w końcu przeprowadził rzekome testy kompatybilności usługi ze swoją siecią
04-07-2017 00:00
Niestety ale konsultanci w salonach sa w tym temacie mocno niedoinformowani. Sam miałem identyczną sytuację rok temu. Telefon skradziony, otrzymałem zaświadczenie z policji. Niestety w firmowym salonie (nie partnerskim) w Warszawie pan konsultant wytrzeszc [...]